Miten te jaksatte olla 7 tuntia töissä päivässä?
Kommentit (31)
Mieli jaksais, kroppa ei. Siksipä sainkin juuri osa-aikatyökyvyttömyyseläkkeen, =osa-aikainen kuntoutustuki vuodeksi, teen siis vain 3 kertaa vkossa 6h. 🙌
Kysypä heiltä, jotka tekevät 12 tunnin työvuoroja.
Meillä ei ole tekemisestä puute koskaan ja useimmiten tiukka aikataulu ehtiä. Vuorot 7h40min tai 8h.
En jaksanutkaan. Siksi jäin eläkkeelle.
No minä olen töissä 8 tuntia + 30 minuuttia ruokataukoa, jolloin saatan myös tehdä jotain kiireellistä.
Työssä auttaa jaksamaan se, kun ymmärtää oman työskentelytapansa. Esimerkiksi itse teen töitä puuskissa ja voin saada melko lyhyessä ajassa paljon aikaan. Sitten huomaan, että alkaa väsyttää tai huomio lopahtamaan, ja tietoisesti joko jaloittelen vähän tai vaihdan hetkeksi työtehtävää. Sitten jatkan taas.
Itse ihmettelen miksi joku haluaa helpon työn jossa istutaan ja pyöritellään peukaloita, silloinhan se aika vasta pysähtyykin.
Ai miten niin 7 tuntia? Mun työaika on 8 tuntia + lounastauko.
No ei sitä aina jaksakaan. Pääasiassa kyllä. Tänäänkin tein ylityöpäivän, kun silloin on tekemisessä erilainen fiilis.
7 tuntia? Mulla kestää 8 h plus tunnin palkaton ruokatauko. Ihan hyvin jaksan kun tykkään työstäni ja olen kiitollinen siitä.
Sellaisen vitutuksen ja osittaisen puolipakon sanelemana. Tämä on rehellinen vastaus. Joskus olen miettinyt ihan oikeasti että onko tässä oravanpyörässä mitään järkeä? Korkeakoulutus, ja elämä on yhtä rimpuilua selviämisen kanssa. Joo, ja voin sanoa että olen väärälle alalle kouluttautunut.
Kiire, ainainen stressi työssä, ja kaiken tämän päälle helevetin huono palkka koulutukseen nähden.
Ootko työkkärissä vai työllisyyden kuntakokeilussa töissä?