Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jaksatte olla 7 tuntia töissä päivässä?

Vierailija
22.04.2023 |

Miten saatte aikanne kulumaan siellä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin se aika kului. Aivan niin kuin tuote-esittelijöillä. Puhut asioista, jotka eivät läsnäolijoita kiinnosta. Joka tunti eri yleisö.

Ootko työkkärissä vai työllisyyden kuntakokeilussa töissä?

Vierailija
22/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli jaksais, kroppa ei. Siksipä sainkin juuri osa-aikatyökyvyttömyyseläkkeen, =osa-aikainen kuntoutustuki vuodeksi, teen siis vain 3 kertaa vkossa 6h. 🙌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä heiltä, jotka tekevät 12 tunnin työvuoroja.

Vierailija
24/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tekemisestä puute koskaan ja useimmiten tiukka aikataulu ehtiä. Vuorot 7h40min tai 8h.

Vierailija
25/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanutkaan. Siksi jäin eläkkeelle.

Vierailija
26/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen töissä 8 tuntia + 30 minuuttia ruokataukoa, jolloin saatan myös tehdä jotain kiireellistä.

Työssä auttaa jaksamaan se, kun ymmärtää oman työskentelytapansa. Esimerkiksi itse teen töitä puuskissa ja voin saada melko lyhyessä ajassa paljon aikaan. Sitten huomaan, että alkaa väsyttää tai huomio lopahtamaan, ja tietoisesti joko jaloittelen vähän tai vaihdan hetkeksi työtehtävää. Sitten jatkan taas.

Vierailija
27/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen miksi joku haluaa helpon työn jossa istutaan ja pyöritellään peukaloita, silloinhan se aika vasta pysähtyykin.

Vierailija
28/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin 7 tuntia? Mun työaika on 8 tuntia + lounastauko.

Vierailija
29/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä aina jaksakaan. Pääasiassa kyllä. Tänäänkin tein ylityöpäivän, kun silloin on tekemisessä erilainen fiilis.

Vierailija
30/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tuntia? Mulla kestää 8 h plus tunnin palkaton ruokatauko. Ihan hyvin jaksan kun tykkään työstäni ja olen kiitollinen siitä.

Vierailija
31/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen vitutuksen ja osittaisen puolipakon sanelemana. Tämä on rehellinen vastaus. Joskus olen miettinyt ihan oikeasti että onko tässä oravanpyörässä mitään järkeä? Korkeakoulutus, ja elämä on yhtä rimpuilua selviämisen kanssa. Joo, ja voin sanoa että olen väärälle alalle kouluttautunut.

Kiire, ainainen stressi työssä, ja kaiken tämän päälle helevetin huono palkka koulutukseen nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi