Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska löysi: Hääkuvaaja ja suomalaisten naisten unelmamies/vävy Axl Smith Tukholmassa

Vierailija
22.04.2023 |

Kommentit (861)

Vierailija
181/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelin ansiosta monikin vosu on nyt B L A C K E D.

Vierailija
182/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko levittää lettu tälle?

Ah niin ihana Akseli ja eksoottinenkin niin.

Vai mitä, irmelit?

M

Kannattiko pyörittää naisrulettia ja vielä salakuvata ja levittää videoita eteenpäin? Axl sai mitä ansaitsi kun meni maine ja työt Suomessa

Saa sen suomalainen äitikin hävetä silmät päästään, kun on tollasen mulkun maailmaan saattanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon löytyi panoseuraa puolijulkulle mustalle.

Sehän ei mikään rikos ole, jos haluaa seksiä. Salakuvaaminen taas on. 

Vierailija
184/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja on täysin asiaton.

Vierailija
185/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa susiruma ja niljakas mies. Kuka nainen on niin itseensa suuttunut etta suostuu koskemaan tuohon limaiseen sinttiin pitkalla tikullakaan. Suomessa on vapaana tuhansittain komeitakin miehia joitten kanssa peuhata. Tuollaisia Axelin kopioita taas loytyy etelan rantabaareista kolmetoista tusinaan. Joku roti nyt, kanssasiskot.

Vierailija
186/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua tässä tapauksessa Ihmetyttää, millä ihmeen ilveellä tyyppi on naisia saanut sänkyynsä. Olen tavannut hänet kerran lyhyesti töiden merkeissä, asiallinen ja ystävällinen, mutta naisen näkökulmasta ei edes tapetista erottuisi. Täytyy olla hyvät puhelahjat, että punkkaan on naisia saanut. Jos hän tulisi vastaan jossain bilepaikassa en edes huomaisi koko ihmistä. Joka tapauksessa kurja juttu jokaiselle, joka tuohon käppänään on mennyt sekoamaan.

Vierailija
187/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua tässä tapauksessa Ihmetyttää, millä ihmeen ilveellä tyyppi on naisia saanut sänkyynsä. Olen tavannut hänet kerran lyhyesti töiden merkeissä, asiallinen ja ystävällinen, mutta naisen näkökulmasta ei edes tapetista erottuisi. Täytyy olla hyvät puhelahjat, että punkkaan on naisia saanut. Jos hän tulisi vastaan jossain bilepaikassa en edes huomaisi koko ihmistä. Joka tapauksessa kurja juttu jokaiselle, joka tuohon käppänään on mennyt sekoamaan.

Itsevarma, julkkis, tumma iho ja kaiken päälle tod.näk iso makkara.

Hassua muuten on, että esim Maisa Torppa ei kuulemma kanna tälle vihaa, mutta juntille Jari Matti Latvalalle kantaa edelleen, vaikka se ei edes tehnyt mitään Maisalle.

Vierailija
188/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ehdonalaisessa oleva voi muuttaa maasta, eikö hänen kuulu olla valvonnan alla? Toki nyt ehdonalainen jo päättynyt, mutta taisi muuttaa ulkomaille aika pian oikeudenkäynnin jälkeen.

Opettele ehdollisen ja ehdonalaisen ero ennen kun avaat suusi arvon debiili.

Pää kii kriminaali.

Eri

Vierailija
189/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuului SAARAn taustabändiin Suomen keikoilla🤣

Vierailija
190/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako miljoonaa akseli-seppä on vielä suomeen päin pystyssä?

Vierailija
191/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kuului SAARAn taustabändiin Suomen keikoilla🤣

Ja näin Axlin joskus sen Vadelmavene-Kasmirin soittajana pienellä keikalla.

Vierailija
192/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma, julkkis, tumma iho ja kaiken päälle tod.näk iso makkara.

Hassua muuten on, että esim Maisa Torppa ei kuulemma kanna tälle vihaa, mutta juntille Jari Matti Latvalalle kantaa edelleen, vaikka se ei edes tehnyt mitään Maisalle.

Tod.näk. pieni maggara isän kansallisuuden perusteella. Ja kun Maisa ei ollut hänen menettämisestään millään lailla harmissaan, niin päättelen siitä, ettei ollut paljon menetettävää.

Vierailija
193/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sevenin kuvaaja oli heilunut kameransa kanssa, oli Akseli nauranut kuin jakoavain ja hokenut: Ei sua ottoo kuvvoo!! Liekö puheen parsi tarttunut niiltä panemiltaan ja kuvaamiltaan naisilta.

Vierailija
194/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä axl tuumais jos saa tyttölapsen ja joutuu kuvatuksi 18-vuotiaana? Tai saa pojan joka alkaa hommooukoille myymään itseään 19-vuotiaana.

Ei tuollainen piittaa kuin itsestään, eli ei tuumaisi mitään.

Vierailija
195/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa, että aika oli eri. Tuolloin ei ollut tummia miehiä Suomessa kuin kourallinen. Ja jostain Axl älysi esittää isomynaista neggeriä piggumunaisen åhlamin sijaan. Axl oli MTV:n juontaja ennen Netflixejä, Instagrameja ja Youtubeja. MTV oli silloin hienointa ja kansainvälisintä, mitä nuoret naiset tiesi. Suomessa Axl juonsi niitä ohjelmia, mitä Heikki Paasonen nyt juontaa.

Vierailija
196/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa nyt 35-vuotias nainen on keski-ikäinen. Kiva juttu. Mites kun suomalainen nainen on 40-vuotiaana vielä nuoreksi laskettava tämän palstan mukaan. Aika kaukana Tukholman keskustasta näyttää tuo pariskunta asuvan. Itse olen onneksi piilottanut omat tietoni netistä ja suosittelen kyllä tämänkin pariskunnan tekevän saman.

Miten piilotetaan omat tiedot netistä?

Vierailija
197/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hi Axl! Where's Axl? Hi Axl! Axhole!

Veetit ei muista, eikä Jonnet.

Vierailija
198/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisi hänet jättää rauhaan. On jättänyt julkisuuden, kärsinyt rangaistuksensa (julkinen häpeä ja isot maksut) ja haluaa varmasti vain elää elämäänsä ja unohtaa vanhat hölmöilyt. Minusta kohtuutonta toimittajien jahdata häntä. Ihan riittävä rangaistus teon vakavuus huomioiden, että menetti uransa ja joutui jättämään ihan koko elämänsä taakseen. Vaikka väärin tekikin.

Vierailija
199/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole maksanut korvauksia.

Vierailija
200/861 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta voisi hänet jättää rauhaan. On jättänyt julkisuuden, kärsinyt rangaistuksensa (julkinen häpeä ja isot maksut) ja haluaa varmasti vain elää elämäänsä ja unohtaa vanhat hölmöilyt. Minusta kohtuutonta toimittajien jahdata häntä. Ihan riittävä rangaistus teon vakavuus huomioiden, että menetti uransa ja joutui jättämään ihan koko elämänsä taakseen. Vaikka väärin tekikin.

T. Trevor Byron

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi