Hyi miten kauhea tuo Painajainen Elmstreetillä
Saakohan taas nukuttua ens yönä?
Voisin tietysti vaihtaa kanavaa mutta en malta.
Kommentit (41)
En katso. Olen joskus nähnyt sen. Kauhee leffa.
Huikee 😁
Freddy on äijä ja tulee sun uniin 😬
On kyllä piinaavan pelottava leffa.
Muistan kun yläaste/lukioaikaan monet hehkutti tuota elokuvaa ja erehdyin sen katsomaan. Lapsellisen huono elokuva, ei ollenkaan pelottava. Ehkä se oli ala-asteikäisille suunnattu tai jotain mutta oikea kauhuelokuva se ei kyllä ole. Uinu uinu lemmikkini (Pet Sematary) oli jo pelottavampi, ja olisi ala-asteikäisenä jättää katsomatta ja odottaa vähän myöhempään..
Nuo vanhat kauhuleffat toimivat aiemmin paljon paremmin kuvaputkitelkkarista kuluneelta VHS-nauhalta ja suhisevalla äänellä.
Komea Johny Depp teki siinä depyyttinsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida AP ollä täysi-ikäinen.
Olenko liian vanha katsomaan tuota, olen 54-vuotias?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei taida AP olla täysijärkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida AP olla täysijärkinen.
Olen minä, sinusta en ole kyllä yhtään varma.
Et ole varmaan paljoa kauhuelokuvia katsonut? :D
Ihan parasta kauhua! Oon kattonut monta kertaa.
Ensimmäisen kerran kun olin 7-vuotias, silloin se oli järkky.
Vierailija kirjoitti:
Komea Johny Depp teki siinä depyyttinsä.
Siis deppyyttinsä?
En ole katsonut enkä katso nytkään, vaikka telkkari on tuolla auki. Muutaman kerran olen ihaillut hiustyylejä. En muistanutkaan, miten hiuksista tehtiin mahdollisimman muhkeita niin, että tuloksena oli hapsottava ja monella muotopuoli kampaus. Ihanaa. :)
Ihan järkyttävä, laitoin nauhalle, en pystynyt katsomaan kuin muutaman minuutin. Se alkukohtaus on niin ahdistava. Ne äänet.. Olen nähnyt lapsena muutaman pätkän jossa veri lentää ja ruumis menee kattoa pitkin. Sain painajaisia. En pysty katsomaan aikuisenakaan. Ihan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole varmaan paljoa kauhuelokuvia katsonut? :D
No kyllä minä jo tähän ikään mennessä olen katsonut jos jonkinlaisia elokuvia, kaikkea laidasta laitaan. Noita kauhuleffojakin.
Vaikka oikeastaan ei tämä asia kuulu sinulle pätkääkään, pahoittelut.
Toivon että kelpaan