Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kotona

Vierailija
21.04.2023 |

Jaha, klo 20.45 ja mies ei oo vielä kotona eikä ole ilmoittianut, missä on... onko teistä normaalia, meillä toistuvaa. Sitten joskus harvoin kun mä oon poissa ja onkin tullut kotiin, ihmettelee, missä olin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko kysynyt, että missä oli?

Vierailija
2/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se sanoo itse. Lähinnä vaan, että ei tuu mieleenkään itse ilmoittaa, jos menee myöhempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei kotona. Onko normaalia eli miten on?

Vierailija
4/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se sanoo itse. Lähinnä vaan, että ei tuu mieleenkään itse ilmoittaa, jos menee myöhempään.

Siis hänellä ei tule mieleen. Meinasin jonain iltana varata hotelliyön ja hävitä vaan. :) ap

Vierailija
5/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa outoa t. ykä45

Vierailija
6/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kotona. Onko normaalia eli miten on?

Jos kertoi ennakkoon, että menee myöhään ennen kuin tulee, niin on minusta. Tai jos on iltatyö, josta tiedät. Mutta ei, jos tulee ja menee vain huomioimatta sua mitenkään. ap

Vierailija
7/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ompa outoa t. ykä45

OMPA tosiaan...

Vierailija
8/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
9/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monelta se normaalisti tulee?

Vierailija
10/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet suhteessa syystä että..?

Vierailija
11/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-19:n välillä.  Mutta ennenkin satunnaisesti tullut myöhempään mitään ilmoittamatta. Sit vasta kotona kertoo, miksi meni myöhään. ap

Vierailija
12/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja olet suhteessa syystä että..?

Ei se aina ole tällaista ollut. Ehkä vuoden. Olen ollut yllättynyt, loukkaantunut... mutta alkanut tietysti itsekin miettiä, että miksi tällaista siedän ja ehkä pitäisi vain lähteä suhteesta.ap

Vierailija
13/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tuollainen, ap. Pari tuntia tavallisesta myöhässä ei vaadi mitään erityisilmoitusta.  Keksi oma elämä. 

Vierailija
14/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaaminen hikisen ja äänekkään seksin merkeissä on venähtänyt tavallista pitemmäksi.

Vierailija
15/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole tuollainen, ap. Pari tuntia tavallisesta myöhässä ei vaadi mitään erityisilmoitusta.  Keksi oma elämä. 

Niinpä keksinkin, se on varmaa. ap

Vierailija
16/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä salainen ystävä on erityisen kiimainen ja halusi vielä kolmannen lastin lihareikäänsä.

Vierailija
17/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18-19:n välillä.  Mutta ennenkin satunnaisesti tullut myöhempään mitään ilmoittamatta. Sit vasta kotona kertoo, miksi meni myöhään. ap

No sitten on minustakin outoa. Meillä on tapana kertoa, milloin suunnilleen tullaan kotiin. Tyyliin tuun ennen kahdeksaa. Sitten jos meneekin myöhempään, niin laitetaan viestiä. Ei tietenkään vartin myöhästymisen takia, mutta jos tunnin myöhästyn ilmoittamastani ajasta, ilmoitan viestillä.

Joskus kun töissä on venynyt ja on vaikea arvioida kauanko menee, oon vaan laittanut viestin että tänään menee myöhään. Puoliso tietää sitten ettei turhaan odottele vaan menee nukkumaan.

Vierailija
18/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku ei täynnä.

Vierailija
19/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi naisystävä sanelee tahdin. Mies ei tiedä, koska tulee eikä voi naisen luota soittaa ilmoittaakseen.

Vierailija
20/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on minustakin outoa. Meillä on tapana kertoa, milloin suunnilleen tullaan kotiin. Tyyliin tuun ennen kahdeksaa. Sitten jos meneekin myöhempään, niin laitetaan viestiä. Ei tietenkään vartin myöhästymisen takia, mutta jos tunnin myöhästyn ilmoittamastani ajasta, ilmoitan viestillä.

Joskus kun töissä on venynyt ja on vaikea arvioida kauanko menee, oon vaan laittanut viestin että tänään menee myöhään. Puoliso tietää sitten ettei turhaan odottele vaan menee nukkumaan.

Juuri noin. Tuo kuulostaa minustakin normaalilta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme