Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää ja ahdistaa ajatus jakaa tulevaisuus toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
21.04.2023 |

Mikä minussa on vikana? Tämä tapahtuu aina.
Tapaan kivan miehen, ihastumme. Tuon jälkeen usein miehet alkaneet puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta, lapsista ja yhteisestä kodista. Itse haluan lapsia, mutten yhteistä elämää ikuisesti. Kun alan pohtimaan yhteiseloa, minua käy puistattamaan ja usein lopetan suhteen siihen. Missä vika? Olen 27v nainen.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiis, haluaisitko kuitenkin sitoutua? Koska jos et halua niin mikä on ongelma?

Vierailija
22/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hakeudut miesten seuraan, jos sinua ällöttää ajatus yhteisestä tulevaisuudesta? Voit hankkia lapsen myös hedelmöityshoidoilla.

Olen ehkä sen verran vanhanaikainen, että mielestäni lapsella täytyy olla isä ja äiti. En yksin lasta lähtisi kasvattamaan. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla yhdessä loppuikää.

Siksihän 50% eroaa ja moni näistä useampaan kertaan. Ihminen on sarjapolygamisti luonnostaan. Joku on hyvä olla, muttei sama ikuisesti. Vaihtelu virkistää.

Eikä tarvitse asua yhdessä.

Vierailija
24/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä asiasta pitäisi tehdä ongelma? Olet jo sen ikäinen, että sinun pitäisi ymmärtää, että me kaikki ihmiset olemme erilaisia ja haluamme elämältämme eri asioita. Kaikki on ok niin kauan, kun toimii lain rajoissa, eikä tietoisesti ala loukkaamaan muita.

En minäkään ole koskaan sitoutunut kehenkään yhteistä tulevaisuutta ajatellen. Suhteeni ovat olleet lyhyitä, eikä niiden tavoitteena ole ollut koskaan pitkäkestoinen vakiintuminen. En ole ajatellut ikinä, että minussa olisi jotain "vikaa".

Vierailija
25/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hakeudut miesten seuraan, jos sinua ällöttää ajatus yhteisestä tulevaisuudesta? Voit hankkia lapsen myös hedelmöityshoidoilla.

Olen ehkä sen verran vanhanaikainen, että mielestäni lapsella täytyy olla isä ja äiti. En yksin lasta lähtisi kasvattamaan. -Ap

Isä ja äiti, jotka vittuilee toisilleen?

Vierailija
26/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiiis, haluaisitko kuitenkin sitoutua? Koska jos et halua niin mikä on ongelma?

Kyllä haluaisin. Haluaisin oman perheen ja yhteiset lainat, asunnot ja autot. Silti en vain pääse yli enkä ympäri ahdistuksesta ja puistatuksen tunteesta. -Ap

Vierailija
27/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko hankkia lapsiakaan.

Vierailija
28/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Ap haluaa saada perheen!

Vierailija
29/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluaisin. Haluaisin oman perheen ja yhteiset lainat, asunnot ja autot. Silti en vain pääse yli enkä ympäri ahdistuksesta ja puistatuksen tunteesta. -Ap

Sinä haluat kulissit mutta et ihmissuhdetta etkä vastuita. Kunnon kokoomuspersu.

Vierailija
30/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Ap haluaa saada perheen!

Perheen muttei ihmisiä. Vaikeahko yhtälö. Ja tärkeämpi näkyy olevan taloudellinen hyöty ja onnen kulissit eli status.

Vierailija
31/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa.

Vierailija
32/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä haluat kulissit mutta et ihmissuhdetta etkä vastuita. Kunnon kokoomuspersu.

Ei. Haluaisin täyttää haaveeni ja unelmani. Löytää ihmisen jota rakastaa ja joka rakastaa minua. Ei se kulissia ole, vaan mielestäni aivan normaalia perhe-elämää. -Ap

Vierailija
33/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolasta saa klinikalta spermaa 500e. Toinen vaihtoehto on hakea Tinderistä kumppanuusvanhempaa joko naista tai miestä. Valitse.

Vierailija
34/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Haluaisin täyttää haaveeni ja unelmani. Löytää ihmisen jota rakastaa ja joka rakastaa minua. Ei se kulissia ole, vaan mielestäni aivan normaalia perhe-elämää. -Ap

Eli ongelma onkin siinä, ettet ole löytänyt vielä oikeaa kumppania.

Vierailija
35/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikuisesti sinkku kirjoitti:

Naiset on ällöjä. Olen sinkku koska en siedä naisia. Naiset on pahinta mitä maailmassa on.

Olet sinkku koska naiset ei siedä sinua.

Olen sinkku koska eksäni petti jonkun alkoholistin kanssa. Sitten se alkoholisti puukotti eksääni.

Vierailija
36/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy yhteinen tulevaisuus ja lapset, mutta yhteinen koti on ehdoton ei.

Ehkä jos olisi varaa sellaiseen kotiin, jossa molemmilla olisi omat puolet omine tiloineen, vois harkita, mutta muuten en missään tapauksessa.

Vierailija
37/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunnu luontevalta ja helpolta ei kannata väkisin roikkua huonossa suhteessa. Suurin osa naisista ottaa miehen koska eivät uskalla elää sinkkuna. Paitsi ne vanhemmat naiset jotka kymmeniä vuosia kituuttivat huonon miehen rinnalla.

Itse toimin juuri näin ja se oli täysin väärin lapsen kannalta. Nyt olen viisaampi, loppuelämä sinkkuna.

Vierailija
38/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä asiasta pitäisi tehdä ongelma? Olet jo sen ikäinen, että sinun pitäisi ymmärtää, että me kaikki ihmiset olemme erilaisia ja haluamme elämältämme eri asioita. Kaikki on ok niin kauan, kun toimii lain rajoissa, eikä tietoisesti ala loukkaamaan muita.

En minäkään ole koskaan sitoutunut kehenkään yhteistä tulevaisuutta ajatellen. Suhteeni ovat olleet lyhyitä, eikä niiden tavoitteena ole ollut koskaan pitkäkestoinen vakiintuminen. En ole ajatellut ikinä, että minussa olisi jotain "vikaa".

Ei olekkaan mitään vikaa mutta kun vanhenee niin ei kelpaakkaan enää kenellekkään edes lyhyt suhteeseen. 

Tämän sai ystäväni kokea ja elää nyt ihan yksin loppu elämänsä. Lapsenlapsilla leuhkii mutta eivät ne käy kuin aika harvakseltaan. Ainoa ystävä on kännykkä kun luuri korvassa kököttää vain kämpässään. Koittaa kyllä naamakirjasta vielä jotain miestä kalastella mutta ei ole +55v naisella ole menekkiä. Joku kun erehtyy tekemään treffit niin siitä ei näy kuin perävalot hetken päästä. 

Vierailija
39/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä mitä setäsi teki sinulle kun olit 10-vuotias :I

Vierailija
40/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisesti sinkku kirjoitti:

Naiset on ällöjä. Olen sinkku koska en siedä naisia. Naiset on pahinta mitä maailmassa on.

Olisipa sun isäsi ajatellut samalla tavalla niin et olisi täällä vinkumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi