Millä makua tortilloihin?
Pelkät kasvikset, hyvin maustettu jauheliha sekä salsa kastike ei anna tarpeeksi makua. Mitä kastikkeita tai muuta laitatte niihin jotta saisi todella hyviä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalopenoja nyt ainakin.
Ja jos opettelisit itse maiåustamaan lihan JA kasvikset. Erilaiset tacomausteet ovat inhottavan makuisia. Valitse tulisempi salsa. Ja omatekoinen guacalåmole.
Opettele sinä kirjoittamaan.
No kiitos vinkistä! Oliko huono aamu jostain syystä?
Oli ihan hyvä kunnes luin typerän ja ylimielisen viestisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalopenoja nyt ainakin.
Ja jos opettelisit itse maiåustamaan lihan JA kasvikset. Erilaiset tacomausteet ovat inhottavan makuisia. Valitse tulisempi salsa. Ja omatekoinen guacalåmole.
Kannattaa se tacomaustekin tehdä itse. Nykyiset valmistacomausteet maistuvat lähinnä jeeralta, sitä näköjään survotaan surutta joka paikkaan. Liekö se sitten niin halpaa, että sitä kannattaa käyttää muiden mausteiden kustannuksella.
Jeera on kyllä perseestä ja sitä on joka paikka täynnä nykyään.
Ruokalusikallinen tai kaksi Poppamiehen Ahjo-kastiketta.
Se oranssi juustodippimönjä. Ja juustoraaste. Ja aurajuusto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalopenoja nyt ainakin.
Kannattaa se tacomaustekin tehdä itse. Nykyiset valmistacomausteet maistuvat lähinnä jeeralta, sitä näköjään survotaan surutta joka paikkaan. Liekö se sitten niin halpaa, että sitä kannattaa käyttää muiden mausteiden kustannuksella.
Jeera on kyllä perseestä ja sitä on joka paikka täynnä nykyään.
Kyllä se intialaiseen ruokaan sopii muttei tortillan täytteisiin.
Joo kaupan pirkka chilit on juuri tuollaisia mutta itse kasvatetuista on sitten niitä makujakin.
Tulisuuden lisäksi. Toki se maku myös yhdistyy muiden raaka-aineiden makuihin.