Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä makua tortilloihin?

Vierailija
21.04.2023 |

Pelkät kasvikset, hyvin maustettu jauheliha sekä salsa kastike ei anna tarpeeksi makua. Mitä kastikkeita tai muuta laitatte niihin jotta saisi todella hyviä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vain niin on, että chiliä käytetään lähinnä tulisuutta tuomaan. Rakastan chilejä, mutta ei niitä rakastettaisi, jos niissä ei sitä tulisuutta olisi. Jos ajattelette raaka-aineita joista tulee runsaasti makua, chilit ovat kaukana kärkipäästä. Polte täydentää ruokaa, mutta makua se ei juurikaan tuo.

Joo kaupan pirkka chilit on juuri tuollaisia mutta itse kasvatetuista on sitten niitä makujakin.

Tulisuuden lisäksi. Toki se maku myös yhdistyy muiden raaka-aineiden makuihin.

Vierailija
22/26 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalopenoja nyt ainakin.

Ja jos opettelisit itse maiåustamaan lihan JA kasvikset. Erilaiset tacomausteet ovat inhottavan makuisia. Valitse tulisempi salsa. Ja omatekoinen guacalåmole.

Opettele sinä kirjoittamaan.

No kiitos vinkistä! Oliko huono aamu jostain syystä?

Oli ihan hyvä kunnes luin typerän ja ylimielisen viestisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalopenoja nyt ainakin.

Ja jos opettelisit itse maiåustamaan lihan JA kasvikset. Erilaiset tacomausteet ovat inhottavan makuisia. Valitse tulisempi salsa. Ja omatekoinen guacalåmole.

Kannattaa se tacomaustekin tehdä itse. Nykyiset valmistacomausteet maistuvat lähinnä jeeralta, sitä näköjään survotaan surutta joka paikkaan. Liekö se sitten niin halpaa, että sitä kannattaa käyttää muiden mausteiden kustannuksella.

Jeera on kyllä perseestä ja sitä on joka paikka täynnä nykyään.

Vierailija
24/26 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalusikallinen tai kaksi Poppamiehen Ahjo-kastiketta.

Vierailija
25/26 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oranssi juustodippimönjä. Ja juustoraaste. Ja aurajuusto.

Vierailija
26/26 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalopenoja nyt ainakin.

Kannattaa se tacomaustekin tehdä itse. Nykyiset valmistacomausteet maistuvat lähinnä jeeralta, sitä näköjään survotaan surutta joka paikkaan. Liekö se sitten niin halpaa, että sitä kannattaa käyttää muiden mausteiden kustannuksella.

Jeera on kyllä perseestä ja sitä on joka paikka täynnä nykyään.

Kyllä se intialaiseen ruokaan sopii muttei tortillan täytteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan