Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako seurustelukumppanilta kysyä onko hänet HPV-rokotettu?

Vierailija
21.04.2023 |

Tämä nyt koskee lähinnä nuorempia ikäluokkia.

M25

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet eivät anna 100% suojaa kaikkia HPV:n muotoja vastaan ja uusia muotojakin ilmaantuu. Olen HPV negatiivinen eli minulla ei ole laboratoriotestin mukaan HPV:tä, mutta minua ei ole myöskään rokotettu. Mitäs ap tykkäät?  Uskallan olla ilman rokotetta, kun laitan mahdollisen uuden kumppanin aina tautitestiin!

Miehille helpompi tauti kuin naisille, mutta voi toki vaarantaa lisääntymiskyvyn ja terveyden molemmilla.  Klamydia aiheuttaa enemmän lapsettomuutta ja HPV pitkällä aikavälillä enemmän syöpiä sekä raskauksissa, jos on joudettu hoitamaan HPV:ta pois, voi kohdunkaula olla niin heikko, että lapsi on vaarassa syntyä ennenaikojaan.

Hpv tulee ja menee. Mulla on ollut hpv, mutta ei ole enää. Eikä ole rokotettu.

Vierailija
42/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni käyttää suojaa antaessaan naiselle suuseksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoihini kuuluu ensin kysyä onko hiv testattu ja milloin jos ei vielä tule rukkasia niin viimestään kun kysyn muista sukupuolitaudeista neidot jotenkin vaan katoavat, olisi vielä tarkoitus tarkistaa perinnölliset altiudet mutta kertaakaan en ole niin pitkälle päässyt.

En halua dementikkoa hoidettavaksi,

kuten arvaatte taloudelliseen tilanteeseen ja perintöön asti ei toivoakkaan päästä vaikka ne merkaa mulle enempi kuin kalun koko.

Vierailija
44/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni käyttää suojaa antaessaan naiselle suuseksiä?

Ei ehkä monikaan. Jää puuttumaan kaikki elämykselliset tuntemukset. Sama sitten vaikka menee nuoleskelemaan elmukelmua jonkun muun pehmeän päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi