Kuuluuko ananas pizzaan?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeaan italialaiseen pitsaan. Mutta kyllä se maun puolesta voi toimia.
Ihan oikeassa Italiassakin saa ananasta pizzaan.
Vierailija kirjoitti:
Jalapeno ananas pepperoni. Makeaa suolaista ja tulista. Ainoa oikea pizza.
No, jos pohja on huippulaadukas, niin riittää tomaattikastike ja mozzarella.
Se pohja on vehnäjauhoa. Kyllä siihen pitää ainakin salamia laittaa ja oikeaakin juustoa.
Omaan pizzaani ei ananasta tule, mutta kyllä se kuuluu siinä missä muutkin täytteet. Eikös se alunperin ole täytetty mitä jämiä kaapista löytyy?
Mun lempparipizzaan kuuluu eli kana, ananas ja aurajuusto. Kakkosvaihtoehtoon ei kuulu eli simpukka, katkarapu ja mustekala.
Miksei? Kinkku-ananas-sinihomejuusto-pizza >3 Ravintolassa olen maistanut myös gorgonzolalla, ja oli hyvää.
Annan vinkin: Kokeilkaa Castellon sinihomejuustoa. Se on sellaista pehmeää koostumukseltaan ja paistuessaan uunissa levähtää pizzaan. Ei pidä laittaa liikaa sitäkään. Oli kyllä hyvä pizza, kun kokeilin tuota juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeaan italialaiseen pitsaan. Mutta kyllä se maun puolesta voi toimia.
Ihan oikeassa Italiassakin saa ananasta pizzaan.
Teenkin ja syön aina leikki italiassa niin voin laittaa mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Kinkku-ananas-sinihomejuusto-pizza >3 Ravintolassa olen maistanut myös gorgonzolalla, ja oli hyvää.
Annan vinkin: Kokeilkaa Castellon sinihomejuustoa. Se on sellaista pehmeää koostumukseltaan ja paistuessaan uunissa levähtää pizzaan. Ei pidä laittaa liikaa sitäkään. Oli kyllä hyvä pizza, kun kokeilin tuota juustoa.
Niin ja nimenomaan se Creamy Blue.
Kuuluu koska en ole allerginen. Otan sen keventävänä koska muut tilaamani aineet ovat lihaa.
Kuuluu toki. Just tänään käytiin pizzalla ja tilasin Americanon. Täytteet kinkku, ananas, valkosipuli ja aurajuusto.
Valitsen yleensä jotain näistä pizzaan: Kinkku, pekoni, pepperoni, salami, herkkusieni, jalapeno, kananmuna, tonnikala, kebab, ananas
Ei. Sama kun laittaisi pizzaan marmeladia tai mansikoita. Jotkut kai laittaa niitäkin.