Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tuntuu että olen kirottu!!! Eihän tämä ole enää edes mahdollista.

Vierailija
21.04.2023 |

Minulla on ollut aina ihan järkyttävän huono tuuri aikaisemmissa tuurauksissa, kesätöissä yms ennenkin, mutta nyt alkaa huumori loppua. En edes kehtaa avautua tästä kavereille kun nolottaa niin paljon.

Olen siis menossa työharjoitteluun, sovittiin harjoittelun järjestäjän eli tulevan pomon kanssa että jutellaan teamsissa käytännön juttuja läpi. Tämä kävi siis muutama viikko sitten. Olin aamupäivän koneella, sammutin koneen, kävin kaupassa ja kas, kun olisin mennyt n.20 minuuttia ennen teams-tapaamista koneelle niin kone ei inahtanutkaan. Ei mitään elonmerkkejä. No soitin sitten paniikissa tälle että kone posahti just nyt, sovittiin uusi aika ja että tulen ihan käymään. No se oli eilen, ja bussini oli tietenkin myöhässä ja joudun ilmoittamaan että tulen vähän myöhässä.

Oikeasti, nämä sattumukset työpaikkojen ympärillä vaan kasaantuu minulle! Pari vuotta sitten minulle oli ilmoitettu väärä päivä töiden alkamiselle, jos työlistojen kanssa sattuu sähellyksiä ne sattuu minulle... Asiat hajoaa, tunnukseni eivät vaan toimi, yhdessä paikassa avainlätkäni vain lopetti silloin tällöin toimimisen ja kukaan ei keksinyt syytä tälle. Kenelläkään muulla ei ollut samaa ongelmaa. Kerran jäin jumiin varastoon tämän takia. Inhottaa olla aina se jolle sattuu ja tapahtuu, varsinkin kun ne sattumiset ja tapahtumat ei ole edes omaa sähläystäni vaan jotain universumin syvää vihaa minua kohtaan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin voima tuolla haluaa tehdä elämästäsi helvetin vaikeaa.  Minulla on samaa jatkuvaa huonoa tuuria. Virastoissa hajoaa kaikki koneet, pankissa hajoaa koko järjestelmä, aina tulee laitteisiin joku selittämätön vika, bussit myöhästyy tai on rikki... Onneksi en ole ollut teho-osastolla töissä, tappaisin olemassaolollani varmaan kaikki kun jokainen laite pysähtyisi.

Vierailija
2/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku energeettinen henkimaailman juttu. Joko sulla on pelkoa tai sitten universumi yrittää ohjata toiseen suuntaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä sähläreitä joille aina sattuu sitä ja tätä, siksi juuri noita työttömiä ei palkata.

Esimerkiksi tuo bussi myöhässä homma, siksi järkeävä menee jo edellisellä vuorolla, että on sitä pelivaraa, eli ehtii hyvin vaikka bussi olisi myöhässä tai jäisi vaikka vuoro väliin.

Vierailija
4/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näitä sähläreitä joille aina sattuu sitä ja tätä, siksi juuri noita työttömiä ei palkata.

Esimerkiksi tuo bussi myöhässä homma, siksi järkeävä menee jo edellisellä vuorolla, että on sitä pelivaraa, eli ehtii hyvin vaikka bussi olisi myöhässä tai jäisi vaikka vuoro väliin.

Bussi jolla yritin mennä oli se aikaisempi bussi. Se SEKÄ seuraava olivat vaan niin myöhässä, että tulivat lopulta samaan aikaan pysäkille eikä sillä ollut enää oikeastaan väliä kummalla menin. Ap

Vierailija
5/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kierre henkisestä näkökulmasta, koska osittain luot itse todellisuutesi uskomuksillasi, ja nyt kun on jo tietynlainen uskomus tai alitajuinen odotus, että varmaan taas jotain tapahtuu, niin sitten niitä todella tapahtuu. Manifestoit sen tavallaan itse, mutta ei välttämättä tietoisen mielen tasolta. Itse lähtisin yrittämään muuttaa niitä uskomuksia vaikka aamulla ennen sängystä nousua visualisoimalla hyvin, ongelmitta menneen päivän. Kestää toki aikansa, että tällaiset positiivisemmat odotukset menee alitajuntaan asti, jossa todennäköisesti ne pelot negatiivisia tapahtumia kohtaan on.

Vierailija
6/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen huomannut tuon. Jouduin siirtämään lääkärikäyntini, koska auto ei inahtanutkaan, vailla eilen toimi. Kaikki tapahtuu vähän ennen lähtöä. Joku muu päättää, minne menemme vai menemmekö ollenkaan.

Vierailija
7/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka.

Vierailija
8/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olen huomannut tuon. Jouduin siirtämään lääkärikäyntini, koska auto ei inahtanutkaan, vailla eilen toimi. Kaikki tapahtuu vähän ennen lähtöä. Joku muu päättää, minne menemme vai menemmekö ollenkaan.

Tuostakaan ei selvitty ilman hinausta.

Tuo on myös tarttuvaa, ei pääse lääkäriin kun sairastuu jo ennen Vastaanottoa.

Vierailija
9/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan uskoa sinua  kun lukee näitä kannustavia viestejä.

Vierailija
10/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussi jolla yritin mennä oli se aikaisempi bussi. Se SEKÄ seuraava olivat vaan niin myöhässä, että tulivat lopulta samaan aikaan pysäkille eikä sillä ollut enää oikeastaan väliä kummalla menin. Ap

Ohis,

Kerran olin menossa työhaastatteluun sillä nk. aikaisemmalla bussilla. Huomasin pysäkillä, että unohdin kangaskassin missä kansio jossa työtodistukseni unohtui eteiseen.

Olisin nippa nappa ehtinyt juosta (kirjaimellisesti) kotiin ja pysäkille seuraavaan bussiin, ja ehkä ehtinyt ihannhyvin työhaastatteluun. Mietin kuitenkin stressiä/hikisyyttä/mahdollista myöhästymistä --> käbelin kotiin ja tilasin taksin.

En kehdannut ajaa ihan oven eteen, pyysin jättämään kulman taakse, ja kaikki meni lopulta hyvin. Pointtini se, että jos 'ongelmia' tulee, ne pitää ratkaista eikä jäädä voivottelemaan.

Vierailija
11/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se olla myös hyvää tuuriai sitä olisi voinut joutua vaikka auto onnettomuuteen jos auto olisi inahtanut.

Vierailija
12/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäni törmännyt saman tyyppisiin, minusta riippumattomiin tilanteiseen, mutta en ole älynnyt kokea niitä kirouksina. Pääasiassa vain naurattanut, koska tulee tunne kuin vetäisi pääroolia komediassa. Huomannut myös, että oma suhtautaumiseni vaikuttaa muihinkin positiivisesti. Niin kuin yksi pomo kerran  sanoi osaan myös hyvin ratkaista ne tilanteet kuin jäädä manaamaan tapahtunutta.

Opin myös sen, etten riskeeraa yhtään jotakin tärkeää asiaa. Varaan riittävästi aikaa mennäkseni jonnekin, Olen nähnyt niin monta kertaa sen, ettei julkiseen liikenteeseen kannata yhtään luottaa ja joutunut joskus maksamaan takseja sen takia. 

Paniikissa säheltää asiat entistä huonompaan suuntaan, joten jokin yhteysongelma etätapaamisissa ilmenee olen aika varma että saisin sen kuntoon rauhallisemalla mielellä. Siksi kaikkia vastoinkäymisiä ei voi millään väittää kiroukseksi

Vierailija
13/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä vissiin asut paikassa, jossa pääsee yhdellä bussilla perille ja niitä busseja menee kymmenen minuutin välein. Mä tykkään olla ajoissa paikalla ja myöhästyminen stressaa, mutta ei sekään ole realistista, että paikalla ollaan tuntia ennen ihan vaan siltä varalta, että jotain yllättävää tapahtuu.

Vierailija
14/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen ei voi varautua, mutta ihmisissä on myös eroja sen suhteen varautuuko hyvin/ei mitenkään.

Ihan perusjuttuja, ottaako mukaan ulkotapahtumaan tai juhliin sateenvarjon tai varasukkahousut vai ei.

Tuo korostuu esim. lööpeissä, missä myöhässä oleva lomalento saa ihmiset ihan sekaisin:

Ei varautujilla loppuu lääkkeet, lasten vaipat, ei ole ruokaa, ei vettä jne. Samaan aikaan varautujilla on asiat hyvin, on varattu mukaan ylimääräisiä lääkkeitä, vaippoja, vesipullot ja jotain pientä evästä (proteiinipatukka/pähkinäpussi/banaani/piltti) itselle/lapsille.

Vierailija
15/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teams-palaveriin voi osallistua myös puhelimella, joten toi koneen kyykkääminen ei oo pätevä tekosyy..

Vierailija
16/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen jolle aina sattuu ja tapahtuu.

Sitten vielä sanotaan, että se on asenteesta kiinni.

Pah.

Tsemppiä.

Vierailija
17/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen työpaikan Teamssivehkeet kaatuivat kun piti alkaa neuvottelu. Oltiin sitten neuvottelupuheluissa loppupäivä. Sitten samalla viikolla läppäri hajosi ja ulkoistettu IT kun oli, niin viikko odotettiin uutta konetta.

Vierailija
18/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit siis menossa ilmaiseen työharjoitteluun, joten mitä ihmettä stressaat? Taisi olla nuo vaikeudet vaan hyväksi ettet  menisi höynäytettäväksi. Näkee työnantajakin että ei pitäisi hyväksikäyttää nuoria, vaan maksaa työstä palkka.

Vierailija
19/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Teet mitä tahansa varotoimia, niin se ei silti auta. Vaikka olisit jättänyt tietokoneen päälle se olisi todennäköisesti jumittunut tai netti ei toimisi tai palvelunestohyökkäys tms.

Ihmiset jotka eivät ole kokeneet tätä eivät voi ymmärtää kun tekee vaikka mitä, mutta aina joku junnaa vastaan määrätyn asian kohdalla.

Vierailija
20/49 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että työnteko ei sulle oikein sovi? Vielä ei ole liian myöhäistä luovuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi