Poikaystävän käytös muuttunut oudoksi
Poikaystäväni on jotenkin muuttunut täysin erilaiseksi ihan tässä lähiaikoina, mitä ennen oli. Ei esimerkiksi halua nähdä niin usein, ei tykkää halailla, eikä suudella niin paljoa enää. Ei ylipäätään halua nähdä niin usein, mitä ennen. Viihtyy paljon omalla kämpillään. Olen miettinyt, että onkohan hänellä toinen nainen?
Menee nukkumaan joskus kymmeneltä ja herää kuuden jälkeen, vaikka ennen oli yökukkuja (mitään tarvetta tälläiselle rytmille ei hänellä ole, koska liukuva työaika). Itseäni tuo harmittaa, koska minä tykkään valvoa myöhään ja se olisi kivaa yhdessä.
Myös hänen ruokavalio on muuttunut. Nykyisin katsoo tarkemmin, mitä syö, eikä esimerkiksi syö niin paljoa herkkuja, mitä ennen.
En vain ymmärrä, mistä on kyse? Miksi hän ei enää halua viettää minun kanssani niin paljoa aikaa mitä ennen? Tämän takia hän ei halua tulla minun luokseni yöksi, koska haluaa mennä nukkumaan aikaisin ja herätä aikaisin ja se ei kuulemma onnistu minun luonani. Harmittaa.
Kommentit (26)
Siis miksi et kysy siltä poikaystävältä, että mitä on tapahtunut ja mistä moinen muutos?
Voi kun hauska kuulla. Olisipa muillakin yhtä fiksua!
Itselläni on tuttu joka on elänyt koko ikänsä maalla. Ja vaikka sillä on kaikki sisustus kuin jostain kuin sen kekkosenajan museosta niin hänestä se on "zastfain".
Tunnetko ketään "2023-luvulla elävää" ihmistä joka elää jossain muinaisessa menneisyydessä: ddr, cccp ja kekkonsen ajan museossa? Ja vielä suuttuu kun sanoo tai ehdottaa että tää sunpienikylpyhuone on kuin vaatevarastonepämääräistenmuovitelineittenvanhojenrättienjarikkinäistenimuriensekäkulahttaneittenpuupaneelillakaikkiseinätverhoiltujen unelmiesi kaatopaikka kun ei tänne edes ihminen mahdu sekaan! Saati edes suihkuun (kun ei vaan mahdu sekaan. ks.em. pikku retroiluseikat ko.asiassa: kylpyhuone vuodelta 1971 kun mikään ei toimi enää)?
Niin hulluu. Vai onko vaan nää ihmiset?
"Miten saada mies kertomaan mikä on vialla":
"Miehen käytös on muuttunut kahden kuukauden aikana merkittävästi. Tekee pitkää työpäivää, aina on kiire. Perheen kanssa ei jää juurikaan aikaa mitä viettää. Mies on kireällä tuulella, eikä suostu keskustelemaan, mikä on vialla. Välillä hermostuu jos koitan antaa läheisyyttä arjessa. Välillä kimpaantuu ihan yhtä äkkiä, saattaa alkaa tiuskimaan tai huutamaan. Kääntää kaiken aina minun syyksi.
Mitä tässä voi olla tehtävissä? Ero? Eniten pohdin onko hänellä toinen."
tämä keskusteluketju taisi tyrehtyä niin tilalle tuli tämä ja melkein samanlainen aiheeltaan ja taas tätä samaa soopaa ja samoja vastauksia ja pähkäilyjä ja kun edellisessä. Hohhoijjaa, miten jaksatte kirjoitella aina vaan samoja juttua? Menette aina lankaan , trollin lankaan.
Et omista poikaystävääsi. Hän saa elää sillein, niinkuin itse haluaa.
Se on kyllästynyt sinuun tai elämään sun kanssa.
Suhde on hiipumassa. Alkuhuuma haihtunut. Ehkä olet liian takertuva , ei kukaan jaksa jatkuvasti pussailla ja kiehnätä vuosien mittaan. Poika ottaa selvästi etäisyyttä, sille et voi tehdä mitään, jos takerrut enemmän, ero on varma.