Sami Kapanen toinen avioero
Mikähän tullut, kun avioliitto tullut Satun kanssa päätökseen? Eikö Samilla ole tarpeeksi aikaa parisuhteelle? Vai eikö Sami osaa enää rakastaa ketään ensimmäisen vaimon Petran jälkeen?
Luulisi, että tästä miehestä pidetään kiinni kynsin ja hampain. Mutta ei.
Kommentit (15)
Jos minä olisin Sami Kapanen, niin en ikinä olisi mennyt edes ensimmäisen kerran naimisiin. Olisin ollut jo tuhansien naisien kanssa ja nauttinut vapaudesta upeassa huvilassani.
Voi olla työnarkomaani eikä naiset jaksa enää katella sen touhuja, kun ei ole koskaan kotona.
Jotenki harmitti samin puolesta, kun petra jätti. Olis toivonu ja luullu, et sadun kanssa ovat ja pysyvät. Mitähän tullut?
Nehän oli Tuttu juttu -showssakin. Sitä ohjelmaa ei enää ole tullutkaan, siis jatkokausia.
Miksi olla yhdessä, jos ei enää rakasta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ensimmäinen vaimo lähti koska Sami oli kiinnostunut muista naisista. Myös henkinen yhteys puuttui. Tämä on tieto.
Sami sai asian julkisuudessa näyttämään siltä että vaimo jätti ja löysi uuden nuoremman miehen.
Olivat yhdessä 20 vuotta, saivat neljä lasta ja Sami itki perään pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin Sami Kapanen, niin en ikinä olisi mennyt edes ensimmäisen kerran naimisiin. Olisin ollut jo tuhansien naisien kanssa ja nauttinut vapaudesta upeassa huvilassani.
Ja jos Sami olisi sinä, ei ikinä kirjoittelisi roskaa vauvalla, vaan tekisi töitä ja menestyisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla työnarkomaani eikä naiset jaksa enää katella sen touhuja, kun ei ole koskaan kotona.
Luulisi Sami ottaneen aiemmasta avioerosta vinkistä vaarin, että jaksaisi panostaa parisuhteeseen. Jos ei ole edelleenkään ymmärtänyt tätä, niin ehkä parempi Samin olla sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä et ole Sami Kapanen, vaan luuseri.
Vaihtelun haluinen, naimisissa ollessaan silmä vilkkui jo muihin naisiin. Aina ollut samanlainen.