Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ehkäistä pienten punaisten verisuonten tuloa kasvoihin?

Vierailija
20.04.2023 |

Olen huomannut, että tuollaisia aivan pieniä verisuonia on ilmestynyt poskiin, muuten ei ole couperosaa, mutta iho on tosi vaalea ja herkkä. Voiko niitä ehkäistä mitenkään? Olen 19-vuotias.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ryyppääminen.

Vierailija
2/7 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin syöntiä kannattaa vähentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
4/7 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorena jo.... ohhoh. No vältä ainakin saunomista, kylmiä pakkasia (suuria lämpötilavaihteluita) ja tulisia ruokia, chiliä jne. Alkoholi ja aurinko eivät myöskään ainakaan auta ongelmaan.

Vierailija
5/7 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa trollit taas olevinaan hauskoja. Minulla on muutamia tuollaisia kasvoissa ja en tiedä mistä johtuu. Enkä juo ja aina ollut hoikka. Olen 40v, iho hyvin vaalea, joten kaikki näkyy selvästi.

Eri

Vierailija
6/7 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa trollit taas olevinaan hauskoja. Minulla on muutamia tuollaisia kasvoissa ja en tiedä mistä johtuu. Enkä juo ja aina ollut hoikka. Olen 40v, iho hyvin vaalea, joten kaikki näkyy selvästi.

Eri

Luulenpa, että olemme kaikki ihan tosissamme. Kaikki nämä syyt voivat aiheuttaa pieniä punaisia verisuonia kasvoihin.

Vierailija
7/7 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couperosataipumus on perinnöllinen eikä sille voi kauheasti mitään. Ehkä vielä joskus keksitään tehokas hoito. Esim. hellävaraiset ihonhoitotuotteet, alkoholin välttely, lämpötilaerojen välttely, toki nuo kannattavat mutta eivät poista juurisyytä.

T. Kosmetologi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi