Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta parhaat seksipuheesi?

Vierailija
20.04.2023 |

Kerätään tähän ketjuun parhaita seksipuheita/tuhmia puheita. Englanniksi termi on dirty talking, mutta suomen kielessä ei oikein ole hyvää vastinetta. Tiedätte kuitenkin mitä tarkoitan. Mitä itse puhut seksin aikana ja mitkä kumppanisi sanat saavat sinut kuumaksi?

Itse juttelen naiselleni esim. "näytä niitä tissejäsi, "onpa sinulla liukas pillu" tai "anna nyt sitä pyöreää persettäsi minulle". Erityisesti pillujutut tuntuvat sytyttävän puolison, joka saattaa vastata "haluatko nussia pilluani", "tuntuuko pilluni tiukalta" tms.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä hoidan puhumisen, mies lähinnä murahtelee. Mutta multa tekstiä tulee siitäkin edestä kun ole kunnolla kiimoissani. Esim. tällaisia pääsee suusta:

- Nuole mua!

- Haluatko että otan kyrpäsi suuhuni?

- Onpa kyrpäsi taas kovana!

- Haluatko pilluani?

- Pane mua!

- Kurita mun persettä!

- Tule mun päälle!

Sitten saatan hokea sanaa nai. Vähän hävettää kirjoittaa näitä tänne, kun muussa elämässä en edes kiroile 😚😃

n26

Vierailija
2/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista on meillä, kun pienten lasten vuoksi seksi on muutenkin aikamoista säätämistä. Puheetkin ovat lähinnä korvaan kuiskuttelua tyyliin "tuntuupa hyvältä" tai "kovemmin kulta". Joo, tiedän että pliisulta kuulostaa mutta näillä mennään.

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyklää puoliso näistä jutuista.

"haluan spermata sun pillun" seksin loppupuolella on jo liian rankkaaa juttua, harmi.

M44

Vierailija
4/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ei että se on ei, vai ehkä sittenkin ehkä?

Ojenna se liukastepurkki tänne rakas vaimo ja rasvaa itsesi ja nosta pylly koholle sillä aikaa kun levitän liukasteet yksisilmäisen päälle ja varteen.

*Rakas*

Vierailija
5/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänään rakas.

Vierailija
6/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ylisiveä vaimo tai ainakin sellasta aina yrittää esittää.... parin viinin jälkeen sängyssä pylly pystyssä ja tekee mitä sanotaan. Tykkää vähän rajummistakin otteista, mutta arkena 'ollaan hiljaa jooko....älä sit murise kun noi voi kuulla' tyyppistä.

Noh: nämä kun on vauhti päällä:

-sähän oot kunnon narttu...ootko... 'jooh' nyt tarjoot sitä pillua kunnolla, mä haluun nussia sua... 'jooh...onko tää hyvä ( naama tyynyllä, selkä notkolla ja pillu kunnolla tyrkyllä)

-panonarttu...tiesitkä että sulla on taivaallinen pillu.... ai stna kun sua on hyvä nussia... ( kummasti tulee voihketta ja pillu kastuu lisää)

-työreissujen jälken: tuus tänne narttu...onko sua nussittu siellä....annoitko pillua...kyllä tätä tahtoo kaikki panna... hän 'en oo....sä tiedät....ja pillu kastuu lisää' minä: sä haluut kuitenkin antaa sitä...haluutko? ja läps' hän,,,, voihkii ja tyrkyttää pillua....kostuu kostumistaan ja orkku tulee kun pane kovaa.... ja sanoo 'oot panohuora....mä tiedän että sä haluut että sua nussitaan, myönnä se....( vähän tukistusta) ja sit hän: joo oon....tahdon....tykkään....

Sen jälkeen taas siveystila iskee ja noista ei jutella :)

Aikuisia ollaan molemmat +45 mutta leikit on ku teineillä sängyssä

Vierailija
7/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saa melkein aina tulemaan kun kutsuu kiimaiseksi nartuksi, munankipeäksi nartuksi tms 😊

Vierailija
8/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa: edellisiä voi myös höystää kirosanoilla

Vierailija
9/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako ei että se on ei, vai ehkä sittenkin ehkä?

Ojenna se liukastepurkki tänne rakas vaimo ja rasvaa itsesi ja nosta pylly koholle sillä aikaa kun levitän liukasteet yksisilmäisen päälle ja varteen.

*Rakas*

Ei ole ei.

Vierailija
10/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätäni särkee.

Vierailija
11/34 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pyytää. Älä lopeta , jatka, liiku, liiku saanko tulla nyyt., Jatka , liiku. ... Se tulee nyyt ja hän saa. Normaalisti minä saan samalla kun se vain on niin kiihoittavaa kuulla ja puristus siellä on niin hyvän tuntuinen. Yhdessä oltu 36v. Seksi vain paranee meillä ikääntyessä vaikka kerrat vähenee.

Vierailija
12/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheet riippuvat tilanteesta. Jos rakastellaan rauhallisesti, myös puheet ovat vaniljaiset: "olet niin kaunis", "tunnut niin hyvältä", "sinulla on ihanat huulet", 'nännisi ovat niin herkät"...

Jos taas meno on rajumpaa, ovat myös puheet roisimpia: "nyt saat kunnolla munaa", "levitä mulle pilluasi", "nosta perseesi pystyyn", "nyt kiimapillua pannaan kunnolla".

Pitää olla tilannetajua ja molempien samalla aaltopituudella. Meillä ylemmät puheet ovat käytössä useimmin, alemmat harvoin kun molemmilla on hyvin kiihottunut fiilis. Ja nekin ovat vain sänkypuheita, arjessa puhutaan toiselle kunnioittavasti.

M38

Vierailija
13/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällänen dialogia käydään yleensä (esi-leikkiä?ehkä).

- anna?

- en

- annany?

- en..

- annany vähä?

- äläkinuu..en.

Ja kun tätä dialogia on käyty sen muutaman vuoden tai vuosikymmenen niin. Lopultahan se käy että:

- anna ny sitäsaa#?!#@npilluuakka?

- en. älä kinuu..

Vierailija
14/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muhun uppoaa ihan perinteinen kehuminen: silmien, hiusten, rintojen ja pepunkin. Mitään roiseja puheita ei tarvita ja lutkaksi ym. haukkuminen on täysi turn-off. Minäkin kehun miehen silmiä, kroppaa ja taitavuutta sängyssä. Tuntuu tykkäävän.

n41

Vierailija
15/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljaista on meillä, kun pienten lasten vuoksi seksi on muutenkin aikamoista säätämistä. Puheetkin ovat lähinnä korvaan kuiskuttelua tyyliin "tuntuupa hyvältä" tai "kovemmin kulta". Joo, tiedän että pliisulta kuulostaa mutta näillä mennään.

N33

Tuttu tilanne. Pikkulapsiaikana liikaa ääntelyä piti varoa ja seksistä tuli sellaista "hyssyttelyä". Vaarana on, että siinä alkaa rajoittaa itseään eikä uskalla heittäytyä ja koko seksielämä laimenee. Lohdutukseksi voin kertoa, että tilanne muuttuu kun lapset kasvavat. Meillä teinit ovat omissa huoneissaan ja vanhempien makkari on toisella puolella taloa. Ei tarvitse pidätellä ja varoa äänitasoja 🙂

n44

Vierailija
16/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Tuttu tilanne. Pikkulapsiaikana liikaa ääntelyä piti varoa ja seksistä tuli sellaista "hyssyttelyä". Vaarana on, että siinä alkaa rajoittaa itseään eikä uskalla heittäytyä ja koko seksielämä laimenee. Lohdutukseksi voin kertoa, että tilanne muuttuu kun lapset kasvavat. Meillä teinit ovat omissa huoneissaan ja vanhempien makkari on toisella puolella taloa. Ei tarvitse pidätellä ja varoa äänitasoja 🙂

n44

Ilmiselvä trolli. Valitan, paljastuit.

Vierailija
17/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muhun uppoaa ihan perinteinen kehuminen: silmien, hiusten, rintojen ja pepunkin. Mitään roiseja puheita ei tarvita ja lutkaksi ym. haukkuminen on täysi turn-off. Minäkin kehun miehen silmiä, kroppaa ja taitavuutta sängyssä. Tuntuu tykkäävän.

n41

Et voi olla tosissasi.

Vierailija
18/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää täällä annetut alapeukut joiden kommenteille. Ei tässä(kään) asiassa ole oikeaa tai väärää vastausta. Jotkut jutut toimivat jollekin, muunlaiset jollekin toiselle. Vai mitä noilla alapeukuilla halutaan viestiä? Yläpeukun voi aina antaa siitä, kun joku ylipäätään uskaltaa ja viitsii vastata.

- ap

Vierailija
19/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

n44

En ymmärrä, miten niin trolli? Harvoin kirjoitan millekään palstalle, mutta nyt päätin kirjoittaa, kun on omakohtaista kokemusta. Seksielämä voi oikeasti piristyä ja vapautua uudelleen, kun pikkulapsivaihe yövalvomisineen on ohi. Niin meille onneksi kävi.

n44

Vierailija
20/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

n44

En ymmärrä, miten niin trolli? Harvoin kirjoitan millekään palstalle, mutta nyt päätin kirjoittaa, kun on omakohtaista kokemusta. Seksielämä voi oikeasti piristyä ja vapautua uudelleen, kun pikkulapsivaihe yövalvomisineen on ohi. Niin meille onneksi kävi.

n44

Ei noin kenellekkään käy, ei ainakaan yli 40-kymppisille.

Eli todistit omalla viestillä kirjoituksesi pelkäksi trollaukseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme