Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan huolimattomuuttanne missanneet lapsillenne tärkeitä tapahtumia?

Vierailija
27.08.2008 |

Itseltäni jäi kerran vanhempainilta väliin. Siitä mainittiin puolivuosittain jaettavassa vihkosessa joka kertoo päiväkodin toiminnasta. Jossain sivulla 23 oli otsakkeen "hyvä tietää" alla käsienpesujen, varavaatteiden ja synttäripäiväkäytäntöjen lomassa teksti joka meni jotenkin näin "tämän syksyn vanhempainilta on keskiviikkona 30.8. päiväkotimme liikuntasalissa". Muuten ei asiasta tiedotettu. Jäi huomaamatta koko teksti.

Muuten olen melko hyvin huomannut tiedotteet. Olen kyllä monesti miettinyt että toisinkin olisi voinut käydä ja miettinyt että monikohan unohti sukset jos edellisenä iltapäivänä on ovessa lappu "tuo huomiseksi sukset", ei muuta.

Näiden päiväkodin tiedotteiden lisäksi olen mietiskellyt mm. koululaisten reissuvihko-systeemiä, montakohan kertaa on jäänyt vanhemmilta joku tiedote sieltä huomaamatta kun lapsikaan ei ole muistanut?

Mites teillä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä viikkoa liian myöhään, etsiäkseni osoitetta johon voisin laittaa sähköpostia tai numeroa johon soittaa, kun mitään ilmoitusta muskarin alkamisesta ei ollut meille tullut. (Ilmoittauduimme ryhmään jo keväällä). Lapseni nimi oli siellä. Missasimme siis ensimmäisen tunnin, en tiedä oliko se sitten minun huolimattomuuttani. Vähän ihmeellinen käytäntö, olisivat nyt voineet jonkun viestin laittaa.

Vierailija
2/2 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä kotisivuilta etsin kyllä tietoa siitä, enkä tajunnut että lehteä olisi pitänyt seurata. Paikallislehdessä olivat ilmoittaneet... Ja vielä oli se, että harrastus alkoikin aiemmin kuin olin kuvitellut, eli samaan aikaan kuin koulut. Kuvittelin että alkaisi viikkoa myöhemmin ja ettei siksi vielä ollut mitään ilmoitusta netissä. Kuulin sitten asiasta kun kaveri kysyi että miksei päästy ekalle tunnille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla