Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kerro parhaimmat vinkit miten antaa hyvää suuseksiä!

Vierailija
19.04.2023 |

Elikkä olen siis tavanut miehen ja hän on kaikinpuolin ihana! Tiedän että seksi ei ole tärkeintä, mutta haluan olla mahdollisimman hyvä ja antaa kunnon nautinnon. Minä nautin suunnattomasti kun toinen nauttii 😊 Joten kertokaa miehet kaikki mahdolliset vinkit mitä pitää tehdä ja mitä ei! Toki ymmärrän että riippuu myös yksilöstä mutta you get my point 😊

N25

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tuolla asenteella olet jo voiton puolella. Itse lisäksi nautin vielä kiireettömyydestä, että et yritä viedä hommaa mahdollisimman nopeasti loppuun vaan pitkität sitä, jolloin orgasmikin lopussa on paljon nautinnollisempi. Jos leuat tms väsyy niin kättäkin voi käyttää välillä (tässä on kyllä mieltymyseroja).

Paras kerta on ollut kun vaimoni pitkään kiusoitteli minua ensin käsin ja vasta ihan lopussa otti suihin, olin jo niin herkkänä silloin että tulin välittömästi, mutta se kelpasi kyllä silloin ja oli täydellistä. Pelkkä suihinotto on vielä nautinnollisempaa jos sitä voi pitkittää mutta vaimolla väsyy leuat ja siitä kärsii sitten omakin nautinto, joten kovin pitkään ei voi pelkästään sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palleihin ihan ihan kauheesti voi koskee. Herkkää aluetta

Vierailija
4/25 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään tuolla asenteella olet jo voiton puolella. Itse lisäksi nautin vielä kiireettömyydestä, että et yritä viedä hommaa mahdollisimman nopeasti loppuun vaan pitkität sitä, jolloin orgasmikin lopussa on paljon nautinnollisempi. Jos leuat tms väsyy niin kättäkin voi käyttää välillä (tässä on kyllä mieltymyseroja).

Paras kerta on ollut kun vaimoni pitkään kiusoitteli minua ensin käsin ja vasta ihan lopussa otti suihin, olin jo niin herkkänä silloin että tulin välittömästi, mutta se kelpasi kyllä silloin ja oli täydellistä. Pelkkä suihinotto on vielä nautinnollisempaa jos sitä voi pitkittää mutta vaimolla väsyy leuat ja siitä kärsii sitten omakin nautinto, joten kovin pitkään ei voi pelkästään sitä...

Tuota olenkin tehnyt. Rakastan kiusata mutta ei tietenkään liikaa. Haluan nuolla ja imea ja kun on lähellä, lopetan. En toki tee sitä liian monta kertaa. Haluan että mies melkeinpä tärisee nautinnosta! 😅 Mutta tarvitsisin enemmän lisätietoja. Haluan tietää mistä miehet todella nauttii. Mistä kohdasta tuntuu hyvältä ja mistä ei jne...

Ap

Vierailija
5/25 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota olenkin tehnyt. Rakastan kiusata mutta ei tietenkään liikaa. Haluan nuolla ja imea ja kun on lähellä, lopetan. En toki tee sitä liian monta kertaa. Haluan että mies melkeinpä tärisee nautinnosta! 😅 Mutta tarvitsisin enemmän lisätietoja. Haluan tietää mistä miehet todella nauttii. Mistä kohdasta tuntuu hyvältä ja mistä ei jne...

Ap

Vaikuttaa siltä että osaa jo tehdä hyvää työtä ja seurata miehesi reaktioita. Sen verran voisin lisätä että sitten kun päätät viedä homman loppuun niin päättäväisempi ote ja sopivan tasainen tahti. Terskan alue on herkin joten itselle toimii juuri se kun huulet menee siitä tiukasti ylös ja alas, ehkä kieli ottaa kiinni matkalla sitten. Ja jatkat sitten napakasti loppuun asti etkä lopeta heti ensimmäisillä sykäyksillä jos vaan voit jatkaa vielä, pidä ote ja liike, niin että mieheltä meinaa jo polvet alta pettää... Herkästi naiset lopettaa orgasmiin, mikä on tietenkin ymmärrettävää koska jatkaminenkin voi olla hankalaa, mutta jos pystyt vielä vähän niin siitä herkkyydestäkin saa paljon vielä irti iloa... kunnes se alkaa kääntyä tuskaisen puolelle (ja joku varmaan nauttii vielä tästäkin...).

Tämän tarkemmat ohjeet vaatinevat ihan mieheltäsi itseltään kysymistä, en ainakaan ihan itse keksi muuta.

Vierailija
6/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailet häpyhuulia niin kyllä se nuolennan ihanuus sinullekin avautuu. Ja munat myös.

Vierailija
7/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussailet häpyhuulia niin kyllä se nuolennan ihanuus sinullekin avautuu. Ja munat myös.

Mitä? Ehdotat että ap pussailee omia häppäreitään oppiakseen hyväksi suihinottajaksi?

Vierailija
8/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisenä vinkkinä että nimen omaan ime, älä niinkään nuole, siis siinä vaiheessa kun tarkoitus on aikaansaada orgasmi.

Vierailija
9/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisinkin antaa neuvoja, mutta en oikein voi itseäni kokemusasiantuntijaksi kutsua, kun en ole päälle viisikymppiseksikään koskaan eläessäni saanut suikkaria. Jos nyt siitäkin huolimatta tilannetta edes kuvittelen, niin itseni tuntien minusta kiihottavinta ei välttämättä nyt olisi mikään tietty tekniikka, vaan se että nainen ihailisi kulliani, haluaisi katsella ja tunnustella sitä, ja erityisesti olisi kiinnostunut orgasmistani. Sen vuoksi luulen että laukeaisin mieluummin vaikka hänen rinnoilleen hänen katsellessaan kuin loppuun asti suuhun. Ja mahdollisimman hitaasti haluaisin myös tulla, mutta eipä sekään nyt yksinomaan suuseksiä koske.

Nää nyt on yksilöllisiä juttuja kuten on jo sanottukin, joten asianosainen sen varmaan parhaiten osaa kertoa. Mutta siihen vinkkinä, ei kannata ehkä kysellä itse toimituksen aikana että tuntuuko tää hyvältä, tuntuuko tää hyvältä... Mulla ainakin keskeytyy se koko pointtina oleva nautiskeluun uppoutuminen sellaisesta mielipiteen jatkuvasta tivaamisesta. Parempi voisi olla vaikka seksiviestittelysessio, jossa kuvailisit ikään kuin fantasiana että mitä haluaisit tehdä ja kuulostelisit miehen reaktioita, ehkä saisit hänetkin mukaan kertomaan omaa fantasiaansa. Siitä sitten poimisit aineksia tositoimiin.

Vierailija
10/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten toisessa ketjussa kerrottiin elämänsä orkusta:

Mies kontalleen, kieli peppuun ja samalla runkaten.

Varmaan muukin asento toimii. Ei ole pakko olla kontallaan :)

Tätä ei miehet kehtaa pyytää, mutta lähes kaikki tykkää.

Vierailija
11/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväkurkku, todella paljon kuolaa. Nivusten ja pallien nuolemista. Nieleminen kun laukeaa.

Vierailija
12/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tykkää, kun imuttelun yhteydessä sormettaa anusta.

Vierailija
13/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten toisessa ketjussa kerrottiin elämänsä orkusta:

Mies kontalleen, kieli peppuun ja samalla runkaten.

Varmaan muukin asento toimii. Ei ole pakko olla kontallaan :)

Tätä ei miehet kehtaa pyytää, mutta lähes kaikki tykkää.

Enpä ole kokenut joten en voi sanoa etten tykkäsi, mutta itse en kyllä haluaisi nuolla takapuolta, joten oudolta tuntuisi haluta sitä toiselta

Sen sijaan eturauhasen sormettaminen on haluaisin mutta en kehtaa pyytää -osastoa

Vierailija
14/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa voisinkin antaa neuvoja, mutta en oikein voi itseäni kokemusasiantuntijaksi kutsua, kun en ole päälle viisikymppiseksikään koskaan eläessäni saanut suikkaria. Jos nyt siitäkin huolimatta tilannetta edes kuvittelen, niin itseni tuntien minusta kiihottavinta ei välttämättä nyt olisi mikään tietty tekniikka, vaan se että nainen ihailisi kulliani, haluaisi katsella ja tunnustella sitä, ja erityisesti olisi kiinnostunut orgasmistani. Sen vuoksi luulen että laukeaisin mieluummin vaikka hänen rinnoilleen hänen katsellessaan kuin loppuun asti suuhun. Ja mahdollisimman hitaasti haluaisin myös tulla, mutta eipä sekään nyt yksinomaan suuseksiä koske.

Nää nyt on yksilöllisiä juttuja kuten on jo sanottukin, joten asianosainen sen varmaan parhaiten osaa kertoa. Mutta siihen vinkkinä, ei kannata ehkä kysellä itse toimituksen aikana että tuntuuko tää hyvältä, tuntuuko tää hyvältä... Mulla ainakin keskeytyy se koko pointtina oleva nautiskeluun uppoutuminen sellaisesta mielipiteen jatkuvasta tivaamisesta. Parempi voisi olla vaikka seksiviestittelysessio, jossa kuvailisit ikään kuin fantasiana että mitä haluaisit tehdä ja kuulostelisit miehen reaktioita, ehkä saisit hänetkin mukaan kertomaan omaa fantasiaansa. Siitä sitten poimisit aineksia tositoimiin.

Itsekin koen suuseksin vastaanottamisessa suurimman nautinnon siitä että koen että toinen haluaa aiheuttaa minulle nautintoa ihan hyvää hyvyyttään minun takiani. Yhdyntä on kuitenkin molemminpuolista

Vierailija
15/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele miehesi reaktioita niin huomaat että mistä pitää. Osa pitää esim pallien nuolemisesta, mutta joillakin ne ilmeisesti ovat niin herkät että niihin ei saa edes koskea. Ainut yleispätevä ohje on että sylkeä pitää olla tarpeeksi.

Vierailija
16/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sulla on jo homma hallussa

Vierailija
17/25 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin minun vaimoni. Imet täydellä voimalla frenulumia vähän aikaa ja alat valittamaan kuinka niskat ja suu väsyy. On kumma jos ei nauti.

Vierailija
18/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi nuole kevyesti kuin jäätelöä, toisella kädellä ylös alas munan vartta ja toisella hiero kiveksiä varovasti (osalla todella herkät). Välillä seksikäs katse toimii hyvin. Kun kalu on kokonaan erektiossa itsellä ei esinahka enää kunnolla yllä terskan päälle joten käden liike ylhäältä alaspäin tuntuu parhaalta. Käytä reilusti sylkeä liukkarina. Koko kalua ei tarvitse yrittää saada suuhun mahtumaan, ota sen verran kuin sopii ja tuntuu itsestä hyvältä, näytä eleillä ja ilmein että myös itse nautit antaa toiselle nautintoa. Munaa ei tarvitse pitää koko ajan suussa vaan välillä pelkästään kädellä voi hyväillä, voit myös hieman kehua kuinka komea kalu on. Jos haluat viedä homman loppuun asti niin lisää imutehoa ja kovempaa runkkausta niin kyllä kaveri laukeaa, niele jos haluat, itsellä  orgasmi tuntuu aina hyvältä, ei niinkään väliä mihin laukeaa.

Vierailija
19/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo, ettei esari saa vetää ihan taakse, sattuu, jos ei ole  liukkaria tai vaikka  muuta. Haluaa kyllä juuri kalunvartta ees-taas, ja kunnon puristuksella. Terskaa saa imeskellä kunnolla, ja kielihän kokoajan lipoo ympäri terskaa. Välillä otan tosi syvälle ja painan kielellä kitalakeen.

Välillä pelkkää käsirunkkausta, mutta sillloinkin kieli nupissa. Ja hän haluaa kiveksiä kosketeltavan.

Vierailija
20/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireettömyys ja vielä kerran kiireettömyys! Oletus että mies selällään "sinun armoillasi"

Kalun herkkyys lisääntyy hyväilyn aikana hitaasti, se kannattaa muistaa.

Kehu ja ihmettele miten miehekkään houkuttelevaksi se pikkuhiljaa kovettuu,tarkastele sitä joka suunnalta.

Tunnustele aluksi kullia juuresta terskaan asti kevyesti puristaen, niin että vain sormiesi kärkien alapinnat vaeltavat ylös alas tutkien pullistuneita suonia ja paisunutta terskaa.

Jatka tätä leikittelyä tarvittaessa vaikka tunnin, mutta vähintään siihen saakka että huomaat kärjen halkiosta alkavan tihkua miehen "mettä".

Huomaa ja huomioi se ja poimi sitä sormesi päähän nostaen pitkää limaroikkua niin korkealle kuin se venyy..

Taitaa olla joku max merkkimäärä täällä kommenteilla joten jatkan jos tarpeen?

Joka tapauksessa ohjeesta tulee pitkä!

t. Varttuneempi mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi