Arvatkaas mitä tajusin ? :) Mulla tulee huomenna 3 kk selvinpäin :) <3
Täytyy kyllä nyt myöntää , että uskallan jopa nyt ajatella että kyllä minä tässä onnistun. Olen kuitenkin niin monta kertaa ryssinyt ja sekoillut/retkahdellut etten ennen ole itteeni uskonut täysillä mutta tällä kertaa on vahvasti semmoinen tunne , että minä onnistun tässä :) Elämä on huomattavasti paljon parempaa selvinpäin vaikka joskus ylämäkiä tulee vastaa mutta ne mennää voimalla ja sisulla eteenpäin !!!!!!! :) Että terveisiä vaan sinne sossuille ja anopille ja muille tutuille jotka tän näkee täältä !! :)
Kommentit (50)
Onnittelut! Itsellä tuli myös vastikään 7 kk tipatonta täyteen. Olen tänäkin aikana käynyt keikoilla ja baareissa, ja elämä on parasta ikinä.
5 päivän tipaton loppui minulla tänään... Sunnuntaina vähän korjailen oloja ja meinaan sitten pitää tipatonta vappuun asti. Saanko minäkin mitalin kun olen selvinpäin?
Upeaa, oo ylpeä itsestäsi! Mulle tulee juhannuksena vuosi täyttä raittiutta.
Päivä kerrallaan, ei hampaat irvessä vaan elämäntapana omaksuen.
Onpa saavutus.
Kohta taas pullo kilisee, senhän sä vanha spuge osaat.
Kippis sille!
Kuten ehkä huomaatkin, idiootitkin on helpompi vain ohittaa, kun on hyvä syy olla itsestään ylpeä. Loistavaa jatkoa! :)
Vierailija kirjoitti:
Kuten ehkä huomaatkin, idiootitkin on helpompi vain ohittaa, kun on hyvä syy olla itsestään ylpeä. Loistavaa jatkoa! :)
No kyllä, nii i :) kiitti :)
Vierailija kirjoitti:
Onpa saavutus.
Kohta taas pullo kilisee, senhän sä vanha spuge osaat.
Kippis sille!
Ei ketää kiinnosta tää sun ininäs joten tukehdu mariannekarkkiis!
Onneksi olkoon. Olet sisukas sissi. Hyvä Sinä! Eteenpäin töppöstä ja parempaa elämää kohti.
Minulla tämän viikon jälkeen 11 viikkoa. En lupaa että ei koskaan, koska pelkään että sitten se ei ainakaan pidä.
Tätäkin ketjua lukemalla voin todeta sen että suomi ei ole maailman onnellisin maa ja että suomessa on todella paljon masentuneita ihmisiä.