Arvatkaas mitä tajusin ? :) Mulla tulee huomenna 3 kk selvinpäin :) <3
Täytyy kyllä nyt myöntää , että uskallan jopa nyt ajatella että kyllä minä tässä onnistun. Olen kuitenkin niin monta kertaa ryssinyt ja sekoillut/retkahdellut etten ennen ole itteeni uskonut täysillä mutta tällä kertaa on vahvasti semmoinen tunne , että minä onnistun tässä :) Elämä on huomattavasti paljon parempaa selvinpäin vaikka joskus ylämäkiä tulee vastaa mutta ne mennää voimalla ja sisulla eteenpäin !!!!!!! :) Että terveisiä vaan sinne sossuille ja anopille ja muille tutuille jotka tän näkee täältä !! :)
Kommentit (50)
Huomenna tulee 3 päivää. Perjantaina tosin saattaa putki katketa, jollei jo huomenna,
2kk itsellä ilman yhtään olutta. Tupakista 8v ja kahvista 2v.
Onnea aplle :)
Onneksi en ole alkoholisti. Voin ottaa alkoholia, kun haluan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole alkoholisti. Voin ottaa alkoholia, kun haluan.
Aika kuspäinen vastaus, 3kk on tosi monelle hemmetin rankka aika ilman alkoa.
Hyvä sinä! 💪 Saat olla ylpeä itsestäsi. Älä anna minkään tai kenenkään lannistaa sinua.
Minua kiinnostaisi tietää se että mitä ihmiset oikein tekee viikonloppuisin tai juhlapyhinä jos ne ei juo?
Minun mielestä se olisi aika masentavaa elämää jos vaikka viikonloppuisin on vain kotona, eikö siinä tule yksinäiseksi ja masentuneeksi?
Kokeilin epäselvyyttä kerran, siitä on melkein 37 vuotta.
Kippis! Kännissä on kivaa ja pitäähän ihmisillä nyt jotain ilonaiheita olla, kannabis pitää myös laillistaa että ihmiset olisivat onnellisempia.
M29
Hyvä sinä. <3 Mulla tuli helmikuussa neljä vuotta. En ois ikinä uskonut että opin nauttimaan elämästä ja selviämään vaikeuksista selvinpäin mutta ihmeitä tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää se että mitä ihmiset oikein tekee viikonloppuisin tai juhlapyhinä jos ne ei juo?
Minun mielestä se olisi aika masentavaa elämää jos vaikka viikonloppuisin on vain kotona, eikö siinä tule yksinäiseksi ja masentuneeksi?
😂
Vierailija kirjoitti:
Juuri silloinhan ei tarvitse olla kotona. Voi urheilla, retkeillä, mennä kyläilemään, shoppailemaan, seikkailemaan jnejne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri silloinhan ei tarvitse olla kotona. Voi urheilla, retkeillä, mennä kyläilemään, shoppailemaan, seikkailemaan jnejne.
Urheilu on tylsää, retkeily on tylsää, kyläily on tylsää/ahdistavaa, shoppailu on tylsää ja seikkailu selvinpäin on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilu on tylsää, retkeily on tylsää, kyläily on tylsää/ahdistavaa, shoppailu on tylsää ja seikkailu selvinpäin on tylsää.
Tylsää sellaiselle, joka tarvitsee alkoholin tuoman dopamiiniryöpyn tuntemaan, ettei ole tylsää. Mutta ei yksinäistä tai masentavaa, kuten yksin kotona juominen.
Lämmin viikonloppu tulossa. Huurteinen, lämmin kevät tuuli...elämää.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä osaa nauttia mistään selvinpäin? Ei mitään harrastuksia tai menoja selvinpäin?
Vierailija kirjoitti:
2kk itsellä ilman yhtään olutta. Tupakista 8v ja kahvista 2v.
Onnea aplle :)
Kiitti :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä! 💪 Saat olla ylpeä itsestäsi. Älä anna minkään tai kenenkään lannistaa sinua.
:) en anna :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä osaa nauttia mistään selvinpäin? Ei mitään harrastuksia tai menoja selvinpäin?
En oikeastaan osaa, käyn töissä selvinpäin mutta kaikki viikonloput sekä juhlapyhät kännissä koska se on kivaa. Harrastan pleikkarin pelaamista ja penkkiurheilua, mitään menoja ei ole minulla koskaan kun ei minulla ole edes ystäviä. Jos lopettaisin alkoholin käytön niin minä varmasti masentuisin koska elämä olisi silloin todella tylsää.
Onnea 🤗 Mulla tulee huomenna viides päivä ilman alkoholia ja kuivilla olen ollut yhdestä kovemmasta aineesta 3 kk 👍