Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tunkee väkisin ilmaisia seiskoja.

Vierailija
30.11.2006 |

Ensin tuli yksi neljän viikon tutustumisjakso, jossa oli ekan lehden välissä lappunen, jonka postittamalla pystyi muka perumaan tutustumisjakson, ellei lehtiä halunnut.

Täytin lapun ja laitoin postiin. Ei mitään vaikutusta, kolmena seuraavanakin viikkona postiluukusta tunki seiskat.

Olin huojentunut tutustumisjakson loppuessa, mutta ennenaikaisesti. Seuraavalla viikolla tuli taas seiska, jonka välissä oli tuttu kirje " onneksi olkoon, teidät on valittu tutustumaan Seitsemän päivää-lehteen neljän viikon ajaksi. Ellette halua ilmaisia tutustumislehtiä, palauttakaa oheinen kuponki..." .

Mä en kestä. V***uileekohan ne mulle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vain, että menivät suoraan keräykseen, en ole kiinnostunut ko. lehdestä. Loppui ilmaiset lehdet ja soittelu, onneksi.

Vierailija
2/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin jo ja ilmoitin, ettei meille tarvitse kyseisen lehteä lähettää, mutta nyt on tullut taas tutustumis jaksossa lehtiä. Ei ne siellä tunnu tajuavan, että mulla on tarpeeski jo roskaa nurkissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta on jostain rekistereistä saatu yhdisteltyä sellaista tietoa, joka ilmaisee, että kuulut niiden kohderyhmään. Valitan.

Ensi kuussa miehesi alkaa raapia muniaan ja käymään vieraissa.

Tammikuussa lapsesi nimien k-kirjaimet muuttuvat c-kirjaimiksi.

Sitte sulle tulee kamala juurikasvu ja nasaali ääni, eikä paluuta normaalielämään ole.

Vierailija
4/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa mullekin vielä soittelemaan.

Eniten mua pännii se, ettei sen kieltolapun palauttaminen auttanut mitään. Tekis mieli valittaa jonnekin kuluttaja-asiamiehelle tms.

t.ap

Vierailija
5/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauruista nelonen!

t.ap

Vierailija
6/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitä.

Vierailija
7/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää jos joku näkee kodissani seiskan tai jään kiinni kun vien niitä osoitetiedot revittyinä paperinkeräykseen.

Mä olen allerginen niille, yöks, yöks ja yöks!

t.ap

Vierailija
8/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittämätöntä hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan