Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi teille tuli joku vieras juttelemaan kadulla/kaupassa/salilla??

Vierailija
19.04.2023 |

Mistä asiasta juttelitte? Oliko kyseessä samaa vai eri sukupuolta oleva?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvanapit tai kuulokkeet naisen korvissa salilla tarkoittaa: En halua keskustella kanssasi. Olet minulle pelkkää ilmaa.

Eikä tarkoita! Mulla on napit korvissa, koska hyvä musa boostaa tekemään kunnon treenin!

Olen valmis juttelemaan, vaikka korvissa kuulokkeet olisikin.

Vierailija
22/37 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Olin koiran kanssa lenkillä ja postinjakaja kysyi ensin koiran ikää ja sitten minun ikää 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa tuli kaupan edessä vetreä mummo kertomaan tarinaa, lapsena lähtenyt Karjalasta sotaa evakkoon Pohjanmaalle, aikuisena toiminut opettajana, kaksi lasta ja neljä lastenlasta.

Siinä juteltiin lasten kasvatuksesta ja Ukrainan sodasta, erittäin mielenkiintoinen keskustelutuokio.

M49

Vierailija
24/37 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla yks kaikin puolin piukka blondi mimmi kysyi pukkarin ovella, lasketko sisään. Laskin.

Vierailija
25/37 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uimahallin saunassa vanhan naisen kanssa juttelin uudesta uimahallistamme. Niitä näitä juteltiin myös kahden muun naisen kanssa.

Vierailija
26/37 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, kaupassa, nainen kuten itsekin, ihasteli erästä asiaa mikä minulla oli. 

Vierailija
27/37 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko usein. Olen itse sellainen kälättäjä, että alan juttusille helposti itsekin, siis aloittavana osapuolena.

Vierailija
28/37 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jutellaan harva se päivä. Tänään naapurin lapsi tuli pihaan ihmettelemään polkupyöriä ja juttelin hänen äitinsä kanssa. Linturetkellä vanhempi rouva kyseli näkyykö järvellä joutsenia. Luonnossa liikkuvat ihmiset tulevat usein juttelemaan, kyselemään mitä näkyy ja kertovat omista havainnoistaan. Kiva asia! Näin siis Oulussa. Paljolti varmaan johtuu omasta kehonkielestä onko helposti lähestyttävän oloinen.

Vierailija
29/37 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku mummeli-ikäinen saattaa jotakin todeta minulle, itsekin olen 4-kymppinen. Muutoin ei juuri kukaan.

Jäätelöaltaalla jostain syystä pari nuorempaa on kysynyt jotain jäätelöistä.

Vierailija
30/37 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se joka hölöttää tuntemattomille ohimennen niitä näitä. Anteeksi. Yritän jatkossa pitää pääni kiinni.

Älä vaan lopeta, kummasti voi yksinäistä piristää.

Mulle tulee useimmiten juttelemaan 75+ naiset. Useimmiten kysyvät ensin olenko hämäläinen vai pohjanmaalainen, hassua, koska puoliksi kumpaakin, vaikka ikäni pk-seudulla asunut :D Sitten kertovat koko elämäntarinansa ja aina lämmittää mieltä. Itselläni ei juuri kavereita ole, työkaverit töissä ja viikonloppuisin lähikuppilan juopot.

Olen kolmekymppinen mies.

Vierailija
31/37 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä! Minä olen nähtävästi jotenkin sellaisenoloinen, että kanssani pitää jutella. Kaupan parkkipaikalla viereiseen autoon menijä sanoo jotain talvirenkaista ja kyselee, koska vaihdoin, kärryjen luona vanhempi naishenkilö kyselee, oliko täällä tänään kahvi tarjouksessa ja kertoo, että ei hän sen takia tullut vaan siksi, että lapsenlapsi on tulossa illalla ja hän käy hakemassa jäätelöä. Hedelmäosastolla vanhempi mies pyytää apua vaa'an kanssa. Kassajonossa nuori äiti kertoo, että on ensimmäistä kertaa vauvan kanssa kaupassa ja hermoili turhaan, vauvahan nukkuu koko ajan.

Eli minulle puhutaan, minua tarvitaan ja kanssani halutaan jakaa vaikka mitä.

Mulla sama juttu. Joskus ihmettelen, kun seison sadan ihmisen joukossa esim. asemalaiturilla, niin joka kerta joku tulee kyselemään jotakin.

Miksi juuri minulta? Sitä en ymmärrä.

Näin on tapahtunut aina, ihan teinistä lähtien.

T. 70 +, mummo.

Vierailija
32/37 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sinä Utelias!

Vierailija
33/37 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Asiallinen ! Oletpa sinä utelias!

Vierailija
34/37 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein. Varsinkin koirasta kysellään. Haluaisin vaan olla rauhassa.

Vierailija
35/37 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeikäiset naiset pääosin ja näitäkin ehkä pari kertaa vuodessa, muuten ei lainkaan.

29v mies.

Vierailija
36/37 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Joskus joku vanhus saattaa sanoa jotain.

Vierailija
37/37 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun jossain liikun 1v tyttöni kanssa, meille tullaan juttelemaan. Enimmäkseen mummelit, mutta myös nuoremmat ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi