Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan, mihin mun pikkarit katosi eilen? Taisin niitä katsomossa ottaa pois ja antaa jotain jollekin, hämärä muistikuva sellaisesta? Sitten heräsinkin siihen, että meitä alettiin raahaamaan tuonne veteen aamu-uinnille.
Lavan reunalta ainakin roikkui yhdet xxl-kokoiset puuterimummot, oisko ne ollut sun? Kysypä niiltä siellä turvakameran nauhat, ni voisit kattoo kelle oot yrittäny niitä viskoa?
Jokainen kunnon av-ihminen heitti pikareitaan käärijälle, ei kenellekään muulle. Toki osa lensi reippaasti ohi...
No eihän omiensa perään sitten tartte kyselläkään, jos on oikeaan aikaan ne heittänyt ja juuri Käärijälle, kuten pitikin. Nyt vaan näyttää siltä että joku onneton on sammunut, eikä niin kovinkaan sofikoituneesti. Pikkarit kadoksissa.
Tästä oli kyllä puhetta jo Lontoossa, mutta menköön nyt, av-mammojen ylilyönnit ja kaikki muu selvitellään kevätkokouksessa, kunhan kaikki saadaan kotikonnuille Porvooseen taas. Sain jo yhden puhelinsoiton Munsalan perinneyhdistyksestä, missä yksi meistä oli nähty kameroissa kittaamassa viskiä suoraan pullosta!
Heräilin minäkin tosin vasta Käärijän esityksen jälkeen, mutta mulla oli sentään ne pikkarit vielä jalassa. Joku roti.
Voimmeko siinä kevätkokouksessa käydä läpi, että kuinka kiinteydymme taas matkan jäljiltä?
Monella on järkyttävää pöhötystä, joka ei valitettavasti johdu raskaudesta:(
Käymme kaiken asialistaan kuuluvan läpi, ja voimme esittää kysymyksiä myös sen ulkopuoleltakin. Jokainen halukas saa laittaa listaan mieltään painavat yksityiskohdat, jotka puidaan porukalla ravintol...siis varatussa kokoustilassa.
Klubi hoitaa kaikki järjestelyt, kuten aina ennenkin ja omat siduk..eväät voi ottaa mukaan. Kaikki joukolla mukaan yhdistyksemme sofikoituneeseen kevätmiitinkiin, mutta vasta sen jälkeen kun viinapöh...matkaturvotus on laskenut, jotta nähdään ne raskautuneiden tarpeet erikseen.
Tiedote saapuu jokaiseen kotiin ja tekstarilla vielä varmistus, Tervetuloa! AV-klubi
Tuleehan kutsu kokoukseen tähän samaan osoitteeseen? Olen vasta vapautunut vankilasta, kun viime kevään kokouskutsua etsiessäni avasin toisten posteja(ketjuja) ja rikoin postilakia. Yllättävän pitkä tuomio ensikertalaiselle
Selli-Salli
Selli-Salli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan, mihin mun pikkarit katosi eilen? Taisin niitä katsomossa ottaa pois ja antaa jotain jollekin, hämärä muistikuva sellaisesta? Sitten heräsinkin siihen, että meitä alettiin raahaamaan tuonne veteen aamu-uinnille.
Lavan reunalta ainakin roikkui yhdet xxl-kokoiset puuterimummot, oisko ne ollut sun? Kysypä niiltä siellä turvakameran nauhat, ni voisit kattoo kelle oot yrittäny niitä viskoa?
Jokainen kunnon av-ihminen heitti pikareitaan käärijälle, ei kenellekään muulle. Toki osa lensi reippaasti ohi...
No eihän omiensa perään sitten tartte kyselläkään, jos on oikeaan aikaan ne heittänyt ja juuri Käärijälle, kuten pitikin. Nyt vaan näyttää siltä että joku onneton on sammunut, eikä niin kovinkaan sofikoituneesti. Pikkarit kadoksissa.
Tästä oli kyllä puhetta jo Lontoossa, mutta menköön nyt, av-mammojen ylilyönnit ja kaikki muu selvitellään kevätkokouksessa, kunhan kaikki saadaan kotikonnuille Porvooseen taas. Sain jo yhden puhelinsoiton Munsalan perinneyhdistyksestä, missä yksi meistä oli nähty kameroissa kittaamassa viskiä suoraan pullosta!
Heräilin minäkin tosin vasta Käärijän esityksen jälkeen, mutta mulla oli sentään ne pikkarit vielä jalassa. Joku roti.
Voimmeko siinä kevätkokouksessa käydä läpi, että kuinka kiinteydymme taas matkan jäljiltä?
Monella on järkyttävää pöhötystä, joka ei valitettavasti johdu raskaudesta:(
Käymme kaiken asialistaan kuuluvan läpi, ja voimme esittää kysymyksiä myös sen ulkopuoleltakin. Jokainen halukas saa laittaa listaan mieltään painavat yksityiskohdat, jotka puidaan porukalla ravintol...siis varatussa kokoustilassa.
Klubi hoitaa kaikki järjestelyt, kuten aina ennenkin ja omat siduk..eväät voi ottaa mukaan. Kaikki joukolla mukaan yhdistyksemme sofikoituneeseen kevätmiitinkiin, mutta vasta sen jälkeen kun viinapöh...matkaturvotus on laskenut, jotta nähdään ne raskautuneiden tarpeet erikseen.
Tiedote saapuu jokaiseen kotiin ja tekstarilla vielä varmistus, Tervetuloa! AV-klubi
Tuleehan kutsu kokoukseen tähän samaan osoitteeseen? Olen vasta vapautunut vankilasta, kun viime kevään kokouskutsua etsiessäni avasin toisten posteja(ketjuja) ja rikoin postilakia. Yllättävän pitkä tuomio ensikertalaiselle
Selli-Salli
Moi Salli!
Varmista kaikki tietosi toimistoltamme, jotta ovat ajan tasalla. Klubilaisia haetaan niin kauan, että kaikki ovat varmasti mukana. Asialistalla kun on hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten valinta, joten yksikin ääni voi olla ratkaiseva.
Lisäksi käsittelemme elariasioita ja isien hankintaa, kun joillain ei ole elarien vaatiminen oikein onnistunut. Jotkut kun väittävät olevansa naimisissa ja varattomia. Raskautuneet nyt siis etusijalla.
Me emme myöskään muistele vanhoja, kuten nyt linnatuomioita ja sen sellaista. "What happens in London, stays in London", eli jokaisella omat luurankonsa, ihan vain vih vih vinkkinä :D Olet tervetullut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EHDOTAN HUOMISEN OHJELMANUMEROKSI SEURAAVAA:
KLO 09.00:
Aamiainen hotellilla.
10.00:
Sauna naisluolassa
KLO 12.00:
Kampaukset, meikki, hieronta ja manikyyrit
KLO 15.00:
Käärijän fanitapaaminen, joka loppuu ennen viisuja
KLO 21.00:
Viisupaikalle saapuminen, me menemme eturiviin
KLO 22.00:
Euroviisut alkaa, EDUSTAMME sitten kauniisti ja selvinpäin Suomea siellä, koska myös yleisöä kuvataan!!
Eli lyhyesti:
Klo 09.00:
Aamiainen
Klo 10.00:
Sauna naisluolassa
Klo 12.00:
Klo 15.00:
Käärijän fanitapaaminen, joka kestää klo 21. asti
Klo 21.00:
Viisupaikalle saapuminen eturiviin valmiina
Klo 22.00:
Viisut alkavat, EDUSTAMME sofikoituneesti suomea!
KÄYKÖ TÄMÄ KAIKILLE???
Ehdottomasti käy! Mehän voimme tietenkin kyykkyvatkata käärijälle? Näytetään fanitapaamisessa livenä se sama ohjelmanumero eli kyykkyvatkaus koreografiallaan, jonka esitämme kruunajaisissa! Voi miten käärijämtulee ihastumaan!
Otetaan tämä ja esitetään kyykkyvatkaus jäätikön tapaamisessa, eikö niin?!
Mitä! Eikö me ollakaan käärijän taustatanssijoina lavalla ?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EHDOTAN HUOMISEN OHJELMANUMEROKSI SEURAAVAA:
KLO 09.00:
Aamiainen hotellilla.
10.00:
Sauna naisluolassa
KLO 12.00:
KLO 15.00:
Käärijän fanitapaaminen, joka loppuu ennen viisuja
KLO 21.00:
Viisupaikalle saapuminen, me menemme eturiviin
KLO 22.00:
Euroviisut alkaa, EDUSTAMME sitten kauniisti ja selvinpäin Suomea siellä, koska myös yleisöä kuvataan!!
Eli lyhyesti:
Klo 09.00:
Aamiainen
Klo 10.00:
Sauna naisluolassa
Klo 12.00:
Klo 15.00:
Käärijän fanitapaaminen, joka kestää klo 21. asti
Klo 21.00:
Viisupaikalle saapuminen eturiviin valmiina
Klo 22.00:
Viisut alkavat, EDUSTAMME sofikoituneesti suomea!
KÄYKÖ TÄMÄ KAIKILLE???
Ehdottomasti käy! Mehän voimme tietenkin kyykkyvatkata käärijälle? Näytetään fanitapaamisessa livenä se sama ohjelmanumero eli kyykkyvatkaus koreografiallaan, jonka esitämme kruunajaisissa! Voi miten käärijämtulee ihastumaan!
Otetaan tämä ja esitetään kyykkyvatkaus jäätikön tapaamisessa, eikö niin?!
Mitä! Eikö me ollakaan käärijän taustatanssijoina lavalla ?????
Muuten kyllä oltais, muttei saada porukkaa kasaan ajoissa, että ehdittäis se possujuna-koreografia harjoitella. Joten kyykkyvatkauksella mennään, eikä ihan finaaliin saakka näemmä päästä estradille asti. Harmillista, totta kai
Nyt skarpatkaa. Aamupalapöydällä ei näy ketään!!!
🍇🍈🍉🍊🍋🍌🍍🥖🥐🍞🌰🥜🍄🥒🥝🥑🍆🥔🥕🌽🌶🍅🍒🍐🍎🍏🍑🍓
Nyt virkistäytymään! Siirrettävässä naisluolassa spat ja saunat, mutakylvyt ja hieronnat.🚽🚿🛀🛁💺🌚 ->🌞
Huomenna ollaan aivan huippukunnossa, kono maailma katsoo meitä
On ollu aika rankat viime päivät... No tänään onneksi on kaikenmaailman hemmottelut, että eiköhän huomenna olla taas iskussa!
Kätevä Emäntä kirjoitti:
On ollu aika rankat viime päivät... No tänään onneksi on kaikenmaailman hemmottelut, että eiköhän huomenna olla taas iskussa!
Ollaan, tänään levätään ja otetaan loiventavaa:
HUOMENNA OHJELMANUMERO ON:
KLO 10.00:
AAMUPALA
KLO 12.00:
SUOHKU, SAUNA, MANIKYYRI, KAMPAUS, MEIKKI YMS.
KLO 14.00:
MUNSALAN KANSALLISPUKUJEN SUKIMINEN JA KORJAUS.
KLO 15.00:
TAUSTATANSSIN VIIMEINEN HARJOITTELU KÄÄRIJÄÄ VARTEN.
KLO 22.00:
ESIINTYMINEN KÄÄRIJÄN TAUSTATANSSIJOINS, JUHLAT SEN JÄLKEEN KUN SHOW ON OHI.
KÄYHÄN TÄMÄ KAIKILLE?
Ja ainiin:
ANTEEKSI KATOAMISENI, HUKKASIN ITSE ITSENIKIN.
KENELLÄKÄÄN HAVAINTOJA, MISSÄ OLEN OLLUT?
ELSTUSASIOISSA APUA KAIVATAAN JA ISÄÄ LAPSELLE ETSITÄÄN.
ANDREW, HARRY, KÄÄRIJÄ VAI JOKU MUU?
KENELLÄKÄÄN TIETOA, OLISI OIKEASTI (!!!!!) KIIRE!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja ainiin:
ANTEEKSI KATOAMISENI, HUKKASIN ITSE ITSENIKIN.
KENELLÄKÄÄN HAVAINTOJA, MISSÄ OLEN OLLUT?
ELSTUSASIOISSA APUA KAIVATAAN JA ISÄÄ LAPSELLE ETSITÄÄN.
ANDREW, HARRY, KÄÄRIJÄ VAI JOKU MUU?
KENELLÄKÄÄN TIETOA, OLISI OIKEASTI (!!!!!) KIIRE!!!!!
ÄLÄ HUUDA!!!
Korviin sattuu, ja päähän kaikki kovat äänet näin aamutuimaan.
Oikeastaan on jo koti-ikävä, mahtaa siellä olla hiljaista tän HULINAN jälkeen.
Eipäs työkaverit arvaa, miten monelle kahvitauolle tästä reissista riittää tarinaa. Eivät oikein jaksaisi kuunnelle. Kateelliset pyh
Miistehaan sittenhän ett tanssittaang oikhei v voi muutenhh tullaj sanomisht
Mennäänsh millonsh kotiopäo?
Lähdetäänkö tänä iltana käärijä show:n jälkeen kotiin?
Yksityiskoneella Porvoon lentokentälle, josta taksit vievät meidät Charlesin laskuun kotiin?
Oltaisiin äitien päivänä kotona kaikki?
Huomenna eksyneet voivat sitten koittaa päästä Suomeen jotenkin..
Sopiiko tämä kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänkö tänä iltana käärijä show:n jälkeen kotiin?
Yksityiskoneella Porvoon lentokentälle, josta taksit vievät meidät Charlesin laskuun kotiin?
Oltaisiin äitien päivänä kotona kaikki?
Huomenna eksyneet voivat sitten koittaa päästä Suomeen jotenkin..
Sopiiko tämä kaikille?
Sopii. Lähdetään tänä iltana kotiin kun ollaan hoidettu käärijän taustatanssijoina olo. Ollaan huomenna aamulla freeseinä ja raikkaina kotiovelle kaikki.
Osa raskautuneina ja osa skumppapullon kanssa. Mies ja lapset innokkaina juhlistamassa äidin paluuta kotiin äitienpäivänä.
Jos tulee jotain ongelmia, voidaan jakaa neuvoja niihin. Mutta tuskin kenenkään mies olisi niin pienimunainainen, että alkaisi nillittää?
Mä olen nyt porvoossa - melko tyhjä oli paluulento. Toivottavasti kaikki selviätte! Ja selviätte kotiin takaisin. Tai suoraan AIV-reissulle pihtiputaaseeseen, rehupellot alkaa jo vihertää. Heimo Huima odottaa apsilla. Tai ainaski bussi.
Ei auttanut vaikka Katin kanssa pantiin parastamme Käärijän edestä. Nyt on paikat hellinä ja päässäkin jomotusta. Jamaikalaiset soittelivat illalla ihan hulluina maksaakseen 'pesävelkojaan'.
PS
"Kati" on tietysti keksitty nimi että poikakaverin on ihan turha olla huolissaan eikä lähetellä mitään viestejä.
Kyllä mä nyt oon harmissani, että ykkössija jäi kiinni vain siitä, ettei porukkamme ollut niin yhtenäinen, että oltais voitu se possujuna-koreografia treenata 😡!
Ens vuonna ne loppasuut, jotka viettää mieluummin aikansa pullon hengen kanssa, kuin tekisi kaikkensa ryhmän eteen, voivat jäädä jo Porvooseen ! Sopiihan tämä kaikille?
Jopa oli reissu.
Koskas ne Garlesin ruunajaiset ens vuonna pidetään, onko taas toukokuussa?? Sitten lähdetään uudelleen.
Juttelias utelias kirjoitti:
Mä olen nyt porvoossa - melko tyhjä oli paluulento. Toivottavasti kaikki selviätte! Ja selviätte kotiin takaisin. Tai suoraan AIV-reissulle pihtiputaaseeseen, rehupellot alkaa jo vihertää. Heimo Huima odottaa apsilla. Tai ainaski bussi.
SIIS MISSÄ TE OLETTE, SUOMESSAKO???
ONKO CHARLESIN PIIKKI AUKI, OLEN YHÄ LIVERPOOLISSA JA HERÄSIN ÄSKEN.
SALDO LOPPUNUT, NETTI JA AKKU LOPOUVAT PIAN OLLAAN KÄÄRIJÄÄ TUETTU TÄÄLLÄ...
*ITKEE*
ONNEKSI NUKAHDIN PAKUUN, JONKA TAKAKONTTI TÄYNNÄ SHAMPANJAA JA SKUMPPAPULLOJS, ELI MITÄÄN AKUUTTIA(!!!) HÄTÄÄ EI OLE.
MUTTA VOIKO JOKU HAKEA MUTT KOTIIN, JOOKO??
MUUTEN ALAN RYYPÄTÄ JA PYYTELEN KYYTIÄ MYÖHEMMIN, TUOLLA ONKIN PARI AV:IHMISTÄ HILLUMASSA...
MUTTA HAKEKAS JOKU MEIDÄT TÄÄÄLTÄ LIVERPOOLISTS KOTIIN, SOPIIHAN???
Ja sitten heräsitte ja huomasitte olevanne kotoSuomen omassa huoneessanne unikuola poskella.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsitte ja huomasitte olevanne kotoSuomen omassa huoneessanne unikuola poskella.
Olisikin käynyt näin, siis minä tulin äitienpäiväksi kiltisti kotiin.
Ja mitä tapahtuikaan!
Mies oli päästänyt asunnon kaatopaikaikaksi ja nukkui itse unikuola poskella.
Ei äitienpäivä lahjoja, kortteja eikä mitään.
Lapset olivat syöneet mm sokerimurija ja ylittäneet ruutuaikansa.
Kaiken TÄMÄN sikailun ja kodinhoidon/lastenhoidon laiminlyönnin jälkeen mies nillitti siitä, että miksi olin raskaana.
Oli kuulemma steriloitu vuosi sitten, siis onko minun vikani että tämä unohtui ennen kuin raskauduin?
Ja mm kyykkyvatkausksistamme täällä on riidelty lujaa tänään.
Mies lähti siis ANOPILLE nyt, jättäen minut siivoamaan ja meinaa erota!
Jätänkö tuon sian vai miten hoidan asian?
Neuvoja, apuja, mitä vain nyt?
Hu humal Sasha itkettää autkhakaa huha vaanhs