Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
NOSTETTU HUOMISEN OHJELMANUMEROT JA AV:N UUDET AIKATAULUT:
LUKEKAA KAIKKI, SILLÄ AIKATAULUT MUUTTUIVAT!!!
ENSIKSI HESARIN JUTTU HUOMISESTA:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009526635.html
Kruunajaisten alkavat klo 13 av:n ja siis iso-britannian aikaa.
Sitä ennen av-väki saapuu Charlesin ja Camillan kanssa kirkkoon vaunuilla.
Menemme tietenkin eturiviin, kate jne menevät tarvittaessa taakse koska av-klubi edustaa maailmalla.
Noin klo 14.00 poistumme kaikki kirkosta vaunuilla, joiden etunenässä menevät Charles ja Camilla takaisin Buckinghamin palatsiin.
Alkaa kruunajaisten toinen osuus ja pääsemme näyttämään kykymme.
Harry on ainoa kuninkaallinen joka ei pääse parvekkeelle muiden kanssa katsomaan esityksiämme, mutta häntä toki tarkkaillaan.
Noin klo 14.00, kun vaunut ovat tuoneet meidät palatsiin:
Painijat tekevät esityksensä, jossa toimivat meille lämmittelijöinä. Sen jälkeen esitämme kyykkyvatkauksen koko maailman seuratessa.
Muistakaa yläfemma painajien kanssa kun show vaihtuu!
Arvioitu lopetus aika, muistakaa että kamerat kuvaavat edelleen.
KRUUNAJAISET PÄÄTTYVÄT SIIHEN, KUN SAAMME KIITOKSET KAIKILTA ELI NOIN KLO 15.00.
AJASSA VOI OLLA HIEMAN HEITTOA, JOS HARRY KIUKUTTELEE TAI HEVOSVAUNUT MEINAAVAT JUUTTUA KADULLE.
Lyhyt kertaus aikatauluista siis:
Klo 13.00 av:n ja siis myös iso-britannian aikaan olemme kaikki kirkossa.
Siellä suoritetaan KRUUNAJAISET, saavumme sinne kaikki hevoskyydeillä ja tärkein tehtävämme on vahtia Harrya.
Klo 13.00 laulamme ensiksi Charlesille Finlandian, jonka sanoista sana Suomi on korvattu Charlesilla.
Camillalle laulamme sexpistolsin Gog shave The gueenin.
Tämän jälkeen kruunaus alkaa, me menemme toki eturiviin.
Noin klo 14.00:
Poistumme kirkosta vaunuilla, etunenässä toki Charles ja Camilla mennen Buckinghamin palatsiin.
Olemme siellä noin klo 14.00 ja esitämme painijoiden show jälkeen Kyykkyvatkaustanssimme!
Muistakaa yläfemma kun show vaihtuu.
Siitä lähdemme juhlalounaalle kuninkaallisten kanssa ja illemmalla juomaan kun kehdataan.
Sopiiko, jos lähdetään ottamaan pohjia ja tervehtimään kanssa klo 16.00 palstan aikaa?
SOPIIKO JA KÄYKÖ KAIKILLE HUOMISEN OHJElMA?
- Eli aloitamme vasta klo 13 ja lopetamme myöhemmin, mikä on hyvä asia koska päivisin on usein kiirettä ja huono olo monella.
Uusinta uutta. Kruunajaisten kunniaksi korufirma Porvoon KalaVale on julkaissut sarjan tamponikoruja miehille. Niitä siis ripustetaan korvaan tai muualle sopiviin paikkoihin koska Charleshan halusi olla... noh kyllä te muistatte.
Huomenta. Ylös ja ulos paitsi te raskautta edelleen yrittävät. Tänään lukuisista tv-kamerat ja suunnaton joukko kanssa seuraa meitä.
Tuossa on kahvia ja krapulaan lääkettä jokaiselle. Tuolta löytyvät vessat, suihkut, aamiaista jne. Kun olette valmiita niin kampaajat ja meikkaajat auttavat teidät edustuskuntoon
Siish ei hittshi mikhä ilta eilen oli... Thuntuu ettäh oon vielähki khännis vhaikka otin vhaan shofikoituneeshti. Onksh kukhaan aamuphalalla? Mäh ainashki lähen kattoon mitä kaikkee löytyy, ettäh kherkee shitte vhalmistautua ruunajaishiin
Huomenta! Aijjettä oli hyvän aamupalan Camilla loihtinut. Munuaispiirasta ja kaikkea.
No niin. Tänään vielä viimeiset vatkaus ja kuoroharkat. Klo 9 alkaa vihreässä salongissa.
Availin jo ääntäni koirien kanssa.
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Siish ei hittshi mikhä ilta eilen oli... Thuntuu ettäh oon vielähki khännis vhaikka otin vhaan shofikoituneeshti. Onksh kukhaan aamuphalalla? Mäh ainashki lähen kattoon mitä kaikkee löytyy, ettäh kherkee shitte vhalmistautua ruunajaishiin
Muista, että olemme paikalla sitten hyvissä ajoin.
Kannattaa siis yrittää selvitä, koska olemme kirkossakin aivan eturivissä ennen kuninkaallista perhettäkin.
No, okei okei sitten.
Tuossa on jokaiselle huomaamattomia taskumatteja, jotka mahtuvat munsalan kansallispuvun sisään.
Ottakaa ne tänään kruunajaisissa kirkkoon mukaan ja kirkkaita sekaan.
Kyllä tästäkin päivästä selvitään vielä, kai.
Mutta kirkossa ei vedetä kännejä, koska sitten kun palaamme palatsiin pitää kyykkyvatkaus eikä se suju humalassa...
Nonih, tultiin hyvissä ajoin paikalle että päästiin tänne kirkkoon eturiviin. Nyt sitten vaan odotellaan huomista.
Vierailija kirjoitti:
Nonih, tultiin hyvissä ajoin paikalle että päästiin tänne kirkkoon eturiviin. Nyt sitten vaan odotellaan huomista.
Siis mitä te siellä teette? Ne kruunajaisrt on tänään ja me mennään ennen klo 13.00 sinne hevoskyydeillä. Charles & Camilla ensin, me av:laiset perässä. Ettekö te halua kampaajalla, meikkeihin jne? Me muut mennään sinne just.
NYT ÄKKIÄ POIS SIELTÄ KIRKOSTA!!
Ne kruunajaiset on vasta huomenna, siis kuinka kännissä joku (en minä!) tuota ohjelmalistaa kirjoittikaan...
TOISIN SANOEN TÄMÄN PÄIVÄN OHJELMA ON HUOMISELLE, MUUTOS SUUNNITELMIIN!!
EHDOTAN, ETTÄ TÄNÄÖN HARJOITELLAAN KYYKKYVATKAUSTA JA LAULAMISTA YHDESSÄ.
ILLALLA SOFIKOITUNEESTI OTAMME.
SOPIIHAN KAIKILLE??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä te siellä teette? Ne kruunajaisrt on tänään ja me mennään ennen klo 13.00 sinne hevoskyydeillä. Charles & Camilla ensin, me av:laiset perässä. Ettekö te halua kampaajalla, meikkeihin jne? Me muut mennään sinne just.
Meillä on tuulipuvut ja makuupussit ja kenttäkeittimet täällä mukana, ja iso lakana joka me levitetään tuohon eturiviin kallea tervehtimään. Ei tässä muuta tarvita. Laitettiin myös sellainen siirrettävä "riuku" tuonne alttarirakennelmien taakse jos tulee hätä kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ne kruunajaiset on vasta huomenna, siis kuinka kännissä joku (en minä!) tuota ohjelmalistaa kirjoittikaan...
SOPIIHAN KAIKILLE??
Ihan ymmärrettävä sekaannus kun brexit kuulemma vaihtoi britit pois eu:n aikavyöhykkeiltäkin ja muutenkin pitää ottaa valtakunnassa huomioon kaikki osaset kanadasta australiaan kellonajoissa. Suomenaikaan kruunajaiset on kuitenkin huomenna lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SOPIIHAN KAIKILLE??
Ihan ymmärrettävä sekaannus kun brexit kuulemma vaihtoi britit pois eu:n aikavyöhykkeiltäkin ja muutenkin pitää ottaa valtakunnassa huomioon kaikki osaset kanadasta australiaan kellonajoissa. Suomenaikaan kruunajaiset on kuitenkin huomenna lauantaina.
No nyt meillä tosiaan on aikaa harjoitella kyykkyvatkaus numerolle huomiseksi täydelliseksi! Kuoroharkatkin ehditään ottaa vielä, kyllä me huomenna jo sitten osataan!
Jos otetaan koemeikit ja kampaukset tänään, niin tiedetään huomenna varmasti mitä halutaan? Vai mitä muut sanoo?
Ja mentäiskö illemmalla sitten kansan sekaan juhlimaan? Poislukien siis ne, jotka mihinkin kuninkaallisten kanssa palatsissa, koska haluavat raskautua? Mutta otetaan sillä lailla oikeasti hienostuneesti sitten tänään, on aika huono olo..
Mitä kaikki muut sanoo tähän kaikkeen, sopiiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täällä jossain Lontoon- pubissa. Missä olette? Joko kruunajaiset alkoi? Minun oli pakko lähteä kotoa kun en kestä sitä Sirpa- Sinikkaa poikani Teuvon morsmaikkua. Nyt rentoudun ja otan muutamia oluita. Täällä on kyllä kivaa porukkaa. Jutellaan jalkapallosta, kuninkaallisista ja juodaan olutta! 🍻🍺🍺🍺
Tv. Mervi, Teuvon äiti.Mä oon Pirjo ja muistan sut koneesta. Juttelit kanssani lapsista ja Ihana ja kunnollinen Teuvo-poikasi jäi mieleeni. Oli tosi komea kuvassa.
Olen tässä Hunter's inn pubin edessä ja näen sinut ikkunasta. Just tuli kuurosade ja kastuin matkalla, kun kävelin. Piti hieman selvitä, ja Andrewin kanssa meni aika pitkään, ennen kuin siniset pillerit tekivät tehtävänsä.
Näen että siellä palaa takkatuli lämpimin liekein, pian tilaan ison pintin olutta minäkin. Jatketaan iltaa samassa porukassa! Tuolta taitaa tulla lisääkin meidän porukkaa taksilla.
Kyllä sillä MINUN kanssani vaan seisoi ja seisoi. Ei meinannut edes tarpeeksi saada andryy minusta. Olin siis ennen sinua, mutta silti..
Mikä sinussa on vikana, jos joudut miehelle syöttämään moisia pillereitä? Niin, ei ole tavallista meille kuumille av-mammoille.
Ei pahalla. Mutta ainakin tiedetään kumpi on tasokkaampi. Ja niin. Ja raskaanakin heti olen. Siis tunnen sen jo nyt.
Entäs sinä, tärppäsikö heti? Ei vai ehkä? Itse siis olen jo niinkin pitkällä kuin kolmannella kuulla. Toiset vain ovat hedelmällisempiä kuin toiset.
.Imit siitä mehut senkin ketku! Mä ooon kuuma! Ja mulla on metronomin tutkintokin. Me kyllä lähestyttiin henkisesti toisiamme ja siitähän se johtui, kun alkoi tunteet tulla mukaan hänellä. Mä en ollut silleen kiinnostunut. Ja kun mulla on punainen tukka, niin kaipa se muistutti sitä exästä.
Mulla on tärpännyt jo aiemmin, mutta koska sille lordille oli jo paukahtanut muutama edellinen paksuksi, niin ajattelin nyhtää Andryyn sitten. Sen takia oli niitä pillereitäkin syötettävä, eli varmistusta asialle.
Andryy oli tuhannen päissään ja sain tehdä töitä, mutta loppu hyvin, kakki hyvin. Loppuillan huilaan!
Niin, kyllä MINUN kanssani andryy ei saanut minusta edes tarpeekseen. Ikävää, että sinä joudut siis pillereitä syöttämään, jossa miehellä seisoo.
Ei ole av-mammanntasoa nyt, ei. Mehän yleensä olemme niin kuumia, että miehet lankeavat meihin samantien.
Sinä olet poikkeus, jotain vikaa sinussa on! Ei pahalla nyt, ei yhtään mutta kyllä häpeäsin kutsua itseäni av-mammaksi jos minulle kävisi noin..
Ja ainiin, olen jo kolmannella kuulla heti andryylle raskaana. Sain timantteja ja lupauksen avioliitosta sekä mahtavat elatukset kirjallisina. Eilen raskaaksi tulin, heti olin NÄIN hedelmällinen kuten kunnon av-mamman kuuluukin..
Äläkä höpise tunteista siellä ja syyttele muita aiheea, jos miehet eivät halua sinua! Siis törkeää käytöstä ja valehtelua. Vauva mahaani et ainakaan saa taputella. Sen verran törkeää valehdella toisesta av-mammasta!
Moi Mervi, onko Jalmarikin täällä (Mervin ex-jos joku ei tiedä)?
Tintin taisinkin vilaukselta haistaa(Mennen) vai olikohan se se AriMatti vai mikä sen H:n nimi nyt olikaan.
Toiset katselee/kastelee kukkiaan, toiset bailabailaa
Missäs Jari26?
Charles ei edes näytä kuninkaalta ja rinnalla vielä tuommoinen emäntä. Ei kiinnosta sen kruunaus.
Ei kai ketään haittaa, kun ripustin valokuvia tuohon yhteen hovin seinään? Ovat niin somia.
Poistaa koti-ikävän
Vierailija kirjoitti:
Charles ei edes näytä kuninkaalta ja rinnalla vielä tuommoinen emäntä. Ei kiinnosta sen kruunaus.
Olisi luovuttanut kuninkuuden Williamille. Olisi ollut edustava pari Katen kanssa.
No, eipähän tule olemaan pitkä valtakausi tuolla kunkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tuulipuvut ja makuupussit ja kenttäkeittimet täällä mukana, ja iso lakana joka me levitetään tuohon eturiviin kallea tervehtimään. Ei tässä muuta tarvita. Laitettiin myös sellainen siirrettävä "riuku" tuonne alttarirakennelmien taakse jos tulee hätä kesken kaiken.
Iso lakana Kallea tervehtimään!??? Oletteko Ruotsissa? Ruotsissa on Karl Kustaa siis Kalle. Nämä juhlat on Britanniassa Lontoossa ja me juhlistamme Charlesta.
Juttelias utelias kirjoitti:
Ei kai ketään haittaa, kun ripustin valokuvia tuohon yhteen hovin seinään? Ovat niin somia.
Poistaa koti-ikävän
Ei tietenkään! Mahtavaa, että av-klubilaiset auttavat sisustamaan palatsia. Siis onhan täällä suuret, kauniit tilat ja vaikka mitä. Mutta kodikkutta puuttui, sitä valokuvat toivat kivasti.
Siihet olosin kyhysyt, eträ mitrr mä mu ja kän nihy ole? Kukhaafr biisnsanonurel .. ENen Oleg sohvakoiyineu juominenh ONS he päivänsk sanoja sanoja sanka