Mitä sinun mielestäsi pahaa ihmiset syövät?
Kommentit (45)
Säilykemandariini. Muuten pystyn syömään jokseenkin mitä vaan, mutta säilykemandariinit maistuvat niin kuvottavalta, etten kykene.
Sillit ja joku sinappisilakka!! 🤢 Mikään muu ei aiheuta tuollaista kuvotusta! Esim. kapriksista en niin tykkää, tai maksasta, mutta kyllä mä niitä syödä voin ilman kuvotusta.
Kaikki mihin tungetaan lisättyjä siemeniä, puurot, myslit, leivät, salaatit... Eihän ne sula elimistössä sellaisenaan ja muutenkin narskuvat inhottavasti, jäävät hampaisiin.
Jatkuva keittojen ja hernekeiton syönti. Joillakin menee vatsa vetiseksi pelkistä keitoista, jotain kiinteää tarvitsee. Myös verensokerin vuoksi. Nitriittinakkien suosiminen, silloin kun on muuhun mahdollisuus.
Einekset ovat kaikki hyvin kyseenalaistettavaa syötävää. Pari kertaa olen kokeillut mutta aina pahaa ollut. Liemikuutiot ovat turhakkeita ja täynnä kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Säilykemandariini. Muuten pystyn syömään jokseenkin mitä vaan, mutta säilykemandariinit maistuvat niin kuvottavalta, etten kykene.
Kerran maistoin. EIväthän ne maistu miltään. Ovat vain keltaisia. Yäk.
Sienet, silli, sushi, oliivi, homejuusto, katkaravut, mäti noin alkuun listattuna.
Lihaa ja sitten vielä juovat juhlamokkaa
Suklaa. Possun marinoidut kaslerit. Marinoidut broilerin koivet, lauantai makkara, maksamakkara, kaikki gotlerit ym. Jakky makupalat, rahat, proteiinieinekset.. silakat.
Vierailija kirjoitti:
Tofu ja soija ovat kaameita.
Maun puolesta menettelevät, mutta minkäs teet, kun aina näitä syötyä ripaska soi.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Homejuustoja ja kaikkea mitä maistuu kahvilta, esim tiramisu ja kahvin makuinen jogurtti. Ihmettelen että sellainen on edes myynnissä.
Tiramisu on ihan ok, mutta muuten olen samoilla linjoilla, kahvin maku kaikessa muussa paitsi kahvissa maistuu kamalalta, esim. kahvinmakuiset konvehdit.
Kahvi ehdottomasti vaikein käsittää. Muita pahoja on oliivi, tilli, kumina.
Mätitahna. Keitetty kananmuna. Anjovis. Tilli (muussa kuin uudessa perunassa). Pahimmillaan nämä kaikki kombona voileivän päällä.
🇺🇦🇮🇱
Silava, läski, veriruoat. Huh! Vihasin näitä lapsena. Piilotin reppuun, koska koulussa oli syömispakko.
Nykyään olen vegaani. :-D
Kahvia juodaan mutta en ymmärrä miksi? Koukuttaako se? Inhottavimmat ihmiset ovat kahvin kuluttajat ja tupakoitsijat. Sivusin aloittajan kysymystä mutta tämän olen todennut.
Voileipäkakku, tuo suomalaisen juhlanoutopöydän pyhä lehmä. En voi käsittää.
Unohdin kananmunan. En ole koskaan pitänyt myöskään lätyistä enkä pannukakusta koska niissä maistuu kananmuna niin voimakkaasti.
Korianteria, sushia, pihvejä (syön kyllä lihaa, mutta kokolihapihvi on minusta ällö sitkeä klimppi), ruisleipää, rypsiöljyä, etikkaa.