Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se she/her tarkoittaa?

Vierailija
19.04.2023 |

Tarkalleen ottaen? Jotain wokea?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä kaikki vaan aukoo päätä eikä vastaa kunnolla.

Tarkoittaa että henkilö kokee olevansa/haluaa itsestään käytettävän noita pronomineja. Eli toisin sanoen on/kokee olevansa naispuolinen. 

Oikea syy on se, että cis-ihminen osoittaa yhteenkuuluvuutta transhenkilöiden kanssa.

Sukupuolen osoittamiseen ei tarvita kahta pronlminia. Mr tai ms on se perinteinen tapa kertoa sukupuoli, jos vastaanottaja ei sitä tiedä eikä nimestä osaa päätellä. Mr Matti Meikäläinen jne.

Sukupuolen moninaisuuteen viittaa she/them he/them tai they/them.

Tai:

tey/tem/ter/temself

ey/em/eir/emself

e/em/eir/emself

thon/thon/thons/thonself

fae/faer/faers/faerself

vae/vaer/vaers/vaerself

ae/aer/aers/aerself

ne/nym/nis/nymself

ne/nem/nir/nemself

xe/xem/xyr/xemself

xe/xim/xis/ximself

xie/xem/xyr/xemself

ze(or zie)/zir/zirs/zirself

zhe/zhir/zhirs/zhirself

ze/hir/hirs/hirself

sie/sier/siers/sierself

zed/zed/zeds/zedself

zed/zed/zeir/zedself

ce/cir/cirs/cirself

co/cos/cos/coself

ve/vis/vir/verself

jee/jem/jeir/jemself

lee/lim/lis/limself

kye/kyr/kyne/kyrself

per/per/pers/perself

hu/hum/hus/humself

bun/bun/buns/bunself

it/it/its/itself

Pitää olla kattava lista aina saatavilla että jokainen voi keksia oman yksilöllisen pronomininsa.

Ei tuossakaan ollut kuin pieni osa.

pitäisi olla joku palvelu jossa jokainen voi generoida omat globaalisti uniikit lumihiu- eiku rponominit

Vierailija
42/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset pyörii omassa fantasiamaailmassaan tajuamatta, että kielen valtava systeemi ei muutu heidän operaatioidensa takia. 20 vuoden kuluttua tämä juttu on jo haudattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolia on kaksi.mielenterveyshäiriöitä sitten enemmänkin..

Vierailija
44/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ihmiset pyörii omassa fantasiamaailmassaan tajuamatta, että kielen valtava systeemi ei muutu heidän operaatioidensa takia. 20 vuoden kuluttua tämä juttu on jo haudattu.

Toivottavasti.

Vierailija
45/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pronominini on minä, englanniksi I. Miksi minun pitäisi puhua itsestäni 3.persoonassa?

Vierailija
46/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ilmoitus tarkoittaa, että henkilö on transmyönteinen ja osoittaa solidaarisuutta väärinsukupuolittamisen uhreille.

Koska transit ja ei-binäärit joutuvat väärinsukupuolitetuksi, voi osoittaa myötätuntoa tekemällä pronominien ilmoittamisesta arkipäiväistä.

Ja miksi pitää olla kaksi pronominia? Siksi että ihmisillä on sekaidentiteettejä. Voi olla esim. she/they.

Olin epäilevä sen suhteen, onko tämä viesti kirjoitettu tosissaan vai huumorilla. Sekaidentiteetti paljasti, että pakko olla läppä.

Vierailija
47/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ilmoitus tarkoittaa, että henkilö on transmyönteinen ja osoittaa solidaarisuutta väärinsukupuolittamisen uhreille.

Koska transit ja ei-binäärit joutuvat väärinsukupuolitetuksi, voi osoittaa myötätuntoa tekemällä pronominien ilmoittamisesta arkipäiväistä.

Ja miksi pitää olla kaksi pronominia? Siksi että ihmisillä on sekaidentiteettejä. Voi olla esim. she/they.

Olin epäilevä sen suhteen, onko tämä viesti kirjoitettu tosissaan vai huumorilla. Sekaidentiteetti paljasti, että pakko olla läppä.

Ei näistä voi nykyään tietää. Mitä järjettömin Pahkasika-horisontin ylittävä jokellus voi olla aivan tosissaan kirjoitettu, jopa ihan varteenotettavissa medioissa.

Vierailija
48/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa jos joku olis oikeesti identiteetiltään beep/bop/boop ja kaikki ajattelis että se heittää huonoa läppää ja se sais potkut ja canceloitais. Mikä inhimillinen tragedia!

Vierailija
49/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He on hän, she on se.

It on se.

He on hän miespuolisesta

She on hän naispuolisesta.

Mutta eikö naisesta voi kuitenkin käyttää it?

Vain silloin kun halveksutaan.

Tökeröö on suomeksikin sanoa toisista

se -sanalla. Se -sana kuvastaa enemmän eläintä tai tuntematonta.

Vierailija
50/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken luin kunnes älysin. Henkilö josta käytetään she/her muotoa on nainen. Tämä ei riipu siitä mitä hän itse sanoo. Jos hän näytää mieheltä ja hänellä on parta ja munat niin aika vaikea hänestä on puhua she. Mutta tietysti jos hän on joku freak jolla on munat ja pi...u yhtäaika ja mileenterveys/persoonallisuushäiriö niin kutsuttakoon häntä it/its.

Vierailija
51/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pronominini ovat hän/hänen. Ärsyttää nämä USAn höpötykset. Ei tarvita täällä.

Vierailija
52/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

It puts the lotion on it's skin

Vierailija
53/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

She on naispullinen hän.

Her in naispuolisen hänen.

She/her on naispoulinen vakisuhteessa oleva lesbo.

Vierailija
54/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa elokuvassa oli hyvin kuvattu trans ihminen. Nykyään ei menisi enää läpi.

Vierailija
55/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita mihin itse olen törmännyt on ratself. Ja muistattehan sitten kaikki fasistit että se EI tarkoita sitä että henkilö kokee olevansa rotta VAAN että se ROTTA on OSA SITÄ SUKUPUOLI-IDENTITEETTIÄ. Ihan eri asia.

Älä oleta/kysy/kyseenalaista, se on sitten väkivaltaa, ratselfin ihmisoikeus on tulla määritellyksi sinä rottana joka hän on, juuri sillä tavalla kun hän on sen ajatellut, vaikkei hän pystykään mitenkään selventämään kenellekään mitään. Muistakaa, että ratself EI ole mikään cisheteroiden kävelevä tietopankki, se on väsyttävää ja aiheuttaa vähemmistöstressiä. Jokainen vain hyväksyköön että ratselfin identiteetti on kaikkien yhteinen asia ja olemassaolo kaikkien ympärillä olevien vastuulla.

Vierailija
56/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa elokuvassa oli hyvin kuvattu trans ihminen. Nykyään ei menisi enää läpi.

Olenkin ihmetellyt, että leffaa ei ole canceloitu. Ehkä pääosan esittäjän lesbous suojelee?

Vierailija
57/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

She on naispullinen hän.

Her in naispuolisen hänen.

She/her on naispoulinen vakisuhteessa oleva lesbo.

Naispulliainen.

Vierailija
58/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identifioidun näkymättömäksi. Pronominini ovat kuka/missä ja kaikki jotka OLETTAVAT että olen olemassa ja käyttäytyvät niin kuin näkisivät minut ennen kuin ovat kysyneet sitä minulta itseltäni tekevät väkivaltaa minua ja identiteettiäni kohtaan. Kaikista syrjityin vähemmistö on nimenomaan me näkymättömät jotka joudumme tulemaan kohdatuksi näkyvinä, mikä tekee meistä yhteiskunnan silmissä taas tavallaan näkymättömiä, mikä on myöskin tietenkin väärin. Tämän paradoksin edessä ratselfitkin kalpenevat, kannamme ultimaattisinta uhriviittaa joka harteilla voi aina loukkaantua ja jota kukaan ei voi ikinä ratkaista!

Vierailija
59/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tunsin ylitsepääsemätöntä halua painaa ylänuolta edelliseen vaikka viesti olikin tyhjä jostain syystä.

Vierailija
60/92 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo että henkilö on/kokee olevansa nainen.

Joko ihminen joka symppaa vähemmistöjä, kuuluu vähemmistöön ja/tai jollakin lailla toteuttaa tätä ideologiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän