Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"nautitaan kotona olosta"

Vierailija
19.04.2023 |

En tiiä.
Kuka oikeasti ajattelee näin.
Itse joudut tekemään ruoat, siivoamaan ja katsomaan omia seiniä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ NAUTIN AINAKIN...ei tulisi mieleenkään lomilla lähteä mihinkään muualle. Kotona saa olla niin vähän kun töissä käy, joten lomat on kuin paratiisissa olisi, kun saa olla kotona ja nauttia kättensä töistä.

Jollei kotonaan viihdy, niin mielestäni se tarkoittaa että on huono koti... ja se taas johtuu.....

Vierailija
2/8 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ NAUTIN AINAKIN...ei tulisi mieleenkään lomilla lähteä mihinkään muualle. Kotona saa olla niin vähän kun töissä käy, joten lomat on kuin paratiisissa olisi, kun saa olla kotona ja nauttia kättensä töistä.

Jollei kotonaan viihdy, niin mielestäni se tarkoittaa että on huono koti... ja se taas johtuu.....

.siitä ettei ole varaa kuin lähiön neukkukuutioon. Kunhan lasten koulut on käyty, meikämanne muuttaa skutsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home sweet home, lauloi jo pulkkisen Jorma aikoinaan....vai oliko se Mötley....noh joka tapauksessa totta.

Vierailija
4/8 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata sellaiset seinät omaan kotiin, että niitä viitsii katsella.

Vierailija
5/8 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä. Mulla on oma unelmakoti, mutta silti pari päivää kotona on max. Jotkut vaan on vaihtelunhaluisia.

Vierailija
6/8 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mun kotia ja olen siellä kaiken vapaa-aikani tehden omia juttujani. Pakopaikka, omannäköinen sisustus, saan olla hetken mielikuvitusmaailmassani.

Vierailija
7/8 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ilonen että sain toukokuulle yhden lomaviikon, meinaan ajattelin olla kotona. Vaihtaa kukille multia, siivota, pestä terassin ja kalusteet. Riippuu keleistä, saatan pestä ikkunoitakin. Sitten siitepölykauden jälkeen ulkopinnoilta kevytpesu. Sitten pihallakin möyrin siistimässä. Vaihdan matot ja kaikkea muuta. Saunankin vois pestä ja irrottaa lauteet.

Vierailija
8/8 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä. Mulla on oma unelmakoti, mutta silti pari päivää kotona on max. Jotkut vaan on vaihtelunhaluisia.

Ei taida olla pelkkää vaihtelunhalua jos kotona kestää max. pari päivää.

Me kyllä reissaammekin, mutta kotonakaan ei seinät kaadu päälle. Nyt on viikko tehty polttopuita pari tuntia illassa, kohta alkaa puutarhahommat. Talvella maalaan tauluja (omaksi iloksi), teen käsitöitä, nikkaroin yms. 

Tietysti jos ei koskaan puuhaile mitään niin ehkä siellä kotona pitkästyy.