Työkavereiden ikävät puheet saavat minut ahdistuneeksi
Haukkuvat jatkuvasti muita ihmisiä milloin mistäkin syystä ja tämä aiheuttaa minussa ylimitoitetun raskaan tunteen ja välillä ahdistusta. Tuntuu että lamaannun.
Miten voisin pärjätä tämän asian kanssa?
Kommentit (31)
Se ois päivä taas uus lähteä altistamaan itseään myrkylle. Hip hei
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miesvaltaiselle alalle. Siellä tehdään töitä, eikä kälätetä turhia. Palkkakin on isompi.
Älä höpise! Meillä pari miestä on pahimpia juoruakkoja. Kasvokkain ollaan mielinkielin, mutta selän takana haukutaan ja kerrotaan kaikki jutut. Myöskään työn kannalta tärkeitä uusia asioita ei jaeta kuin hännystelijöille. Onneksi ei tarvitse enää olla päivittäin tekemisissä!
Jos haluaa kääntää voitokseen muiden paskanjauhannat, jättäytyy työttömäksi ja paskapuheella kustannetaan elantosi sen jälkeen. Kaikille win-win tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko epäakateeminen työpaikka?
Akateemisilla työpaikoilla puhutaan paskaa muista ihmisistä ihan yhtä lailla, hienommilla termeillä vain.
Olen teknologia-alalla enkä ole huomannut, että yleisesti puhuttaisi ihmisistä vaan tekniikasta ja urheilusta pääasiassa.
Onko paljon naisia?
Ei juuri ollenkaan
Tsemppiä ap ja kaikille jotka ovat vastaavassa tilanteessa.
Aina noita pahanpuhujia löytyy :(
Aina ihmiset puhuu. Toiset edessä ja toiset takanapäin ja ne, jotka eivät puhu, ainakin ajattelevat mielessään. Tästä syystä niistä puheista on ihan turha ahdistua. Muita et voi muuttaa, vaan omaa käyttäytymistä voit.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan hoitoalalta
Kyllä sitä muillakin aloilla osataan. Kaupan alasta itselläni kokemusta ja sama meno.
Irtisanouduin eilisestä työpaikasta ilmapiiriongelmien takia
Vierailija kirjoitti:
Aina ihmiset puhuu. Toiset edessä ja toiset takanapäin ja ne, jotka eivät puhu, ainakin ajattelevat mielessään. Tästä syystä niistä puheista on ihan turha ahdistua. Muita et voi muuttaa, vaan omaa käyttäytymistä voit.
Sitähän tuossa aloituksessa juuri kysyttiin, että miten asian kanssa pärjää..
Vierailija kirjoitti:
Irtisanouduin eilisestä työpaikasta ilmapiiriongelmien takia
Minä olen vaihtanut työpaikkaa 4 kertaa ilmapiiriongelmien vuoksi. Vielä ei ole löytynyt sellaista paikkaa jossa paskapuheelta välttyisi
Väärin. Miesvaltaiset alat pahimpia juorupesiä.