Kuinka nopeasti Ozempic alkaa vaikuttamaan?
Jouduitteko odottamaan pitkään että ozempic vaikutti alentavasti ruokahaluun? Päiviä? Tunteja? Viikkoja?
Kommentit (30)
Viikossa aloin huomaamaan vaikutuksen. Pudotin 12 kg. puolessa vuodessa. Olen 2 diabetikko.
Läski on läski eikä siihen mikään lääke auta.
Ruokailussa on vikaa jos läskit ei Ozembicin kanssa lähde.
Itse aloitin viikko sitten. En huomaa mitään tuntemuksia. Vähän jännittää kun lääkäri sanoi, että kuukaudessa pitäis saada 4kg pois että lääkettä olisi hyödyllistä jatkaa. Nyt hampaat irvessä vedän salaattia että saan seuraavan reseptin. Mieli tekis kyl pitsaa ja hampurilaisia.
Jokseenkin heti alkaa vaikuts eli jos viikon päästä paino on pienempi. Se on sitten eri asia että se painon lasku päättyy jossakin vaiheessa. Itselläni kymmenen kilon jälkeen. Siitä eteenpäin ei enää ozempicista ole ollut apuja.
Minulla lähti 8 kiloa vuodessa, sitten alkoin paino nousemaan vaikka en ole mielestäni tehnyt mitään muutosta. Nyt ollaan -5kg alkuperäisestä.
Ripuli tuli 4-6 tunnissa ja kesti koko ajan, mitä lääkettä käytin.
Minulla vaikutus alkoi tuntua noin viikon kuluttua aloituksesta. Nyt on takana 10 kuukautta ja ihan kohta -30 kiloa. Normaalipainoon on vielä matkaa runsaasti ja pudotuksen tahti hidastunut ensimmäisen 20 kilon jälkeen, mutta ei se mitään, kun laskusuunnassa on kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Mie olen käyttäny 2 viikkoa, eikä mitään vaikutusta.
Miten muutit elintapoja?
Mie olen käyttäny 2 viikkoa, eikä mitään vaikutusta.