Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä? Erosin huonosta suhteesta

Vierailija
18.04.2023 |

niin yhtäkkiä alkoi ruokakin maistumaan. Aiemmin mulla ei tullut näläntunnetta, mietin että onkohan kroppa ollut niin stressissä vuosia. Nyt on ihana, kun on nälkä! aiemmin saatoin juoda kahvin ja syödä yhden aterian.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet ala liikaa lihoamaan.

Vierailija
2/6 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee.

Otin eron vaimostani 4v sitten. Kun ostin oman kodin ja avasin oven ja tiesin ettei toi aukea enää, kun minun takiani, niin aika hyvä fiilis. Kävin kaupassa ekaa kertaa silloin, niin ajattelin automaattisesti  kahden edestä ja tajusin yhtäkkiä, että mulla korisssa liikaa kamaa ja sellasta kamaa mitä en edes syö. Sitten lappasin niitä kamoja takas hyllyyn mitä en ees syö itse. Syön mitä haluan eikä tarvi kuunnella rutinaa miksi ostit sitä ja tätä. Laskut puolittu. Ei tarvi enää kertoilla mihin menee jne. Ei tarvi kuunnella mistään mitään enää.

Vatsakivut mihin hain lääkkeitä ennen, niin en tarvi enää. Ei ole stressiä, nukun hyvin, on rahaa enemmän aina ja talous kunnossa.

Just eilen varasin matkan Toscanaan viikoksi yksin. Ei lähde kaksi vaan lähtee yksi eli minä. Ja menen sinne ilman, että pitää miettiä onko toisella mahista duunien takia lähteä.

Oli ex vaimo rakas ja hieno. En mä sen takia muuten olis naimisiin asti mennyt, mutta, kun tajuaa asioita, niin ei se sovi enää tietyt jutut. Kuten maksat kaikesta 90%. Raha oli yksi syy ja sitten tuli muut syyt perässä mitkä kasaantu. Seksistä jutteluun ja läheisyyteen ja yhdessä olemiseen ja tekemiseen.

Siks tuli ero. Voitte kivittää. Minä yritin aikani. Mutta ymmärsin ettei mikään muutu ja ymmärtääkseni kerran täällä ollaan, niin muutin elämäni suuntaa ja nyt nautin elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se menee.

Otin eron vaimostani 4v sitten. Kun ostin oman kodin ja avasin oven ja tiesin ettei toi aukea enää, kun minun takiani, niin aika hyvä fiilis. Kävin kaupassa ekaa kertaa silloin, niin ajattelin automaattisesti  kahden edestä ja tajusin yhtäkkiä, että mulla korisssa liikaa kamaa ja sellasta kamaa mitä en edes syö. Sitten lappasin niitä kamoja takas hyllyyn mitä en ees syö itse. Syön mitä haluan eikä tarvi kuunnella rutinaa miksi ostit sitä ja tätä. Laskut puolittu. Ei tarvi enää kertoilla mihin menee jne. Ei tarvi kuunnella mistään mitään enää.

Vatsakivut mihin hain lääkkeitä ennen, niin en tarvi enää. Ei ole stressiä, nukun hyvin, on rahaa enemmän aina ja talous kunnossa.

Just eilen varasin matkan Toscanaan viikoksi yksin. Ei lähde kaksi vaan lähtee yksi eli minä. Ja menen sinne ilman, että pitää miettiä onko toisella mahista duunien takia lähteä.

Oli ex vaimo rakas ja hieno. En mä sen takia muuten olis naimisiin asti mennyt, mutta, kun tajuaa asioita, niin ei se sovi enää tietyt jutut. Kuten maksat kaikesta 90%. Raha oli yksi syy ja sitten tuli muut syyt perässä mitkä kasaantu. Seksistä jutteluun ja läheisyyteen ja yhdessä olemiseen ja tekemiseen.

Siks tuli ero. Voitte kivittää. Minä yritin aikani. Mutta ymmärsin ettei mikään muutu ja ymmärtääkseni kerran täällä ollaan, niin muutin elämäni suuntaa ja nyt nautin elämästä.

Teit varmasti oikean ratkaisun. Mulla painoi vaakakupissa miehen alkoholismi. Sillä tavalla oli helppo ero. Eikä ole hätää, kun tulen toimeen omillani. Nyt on aika nauttia elämästä, koska kuten sanoit kerran täällä eletään ja elämä on aika lyhyt loppujen lopuksi. Kaikkea hyvää sinulle! ap

Vierailija
4/6 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo ettet ala liikaa lihoamaan.

Jos mä olen lihonut sillä, että en oke syönyt kunnolla enkä likkunut niin en pelkää, että noin käy. Päinvastoin, kiinnitän huomion että ruoka on ravintorikasta ja syön säännöllisesti. Ja pikkuhiljaa alan myös tekemään kävelylenkkejä. Pienin askelin kohti parempaa tulevaisuutta. ap

Vierailija
5/6 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä hyvä laihdutuvinkki ylipainoisille: mene huonoon parisuhteeseen.

Vierailija
6/6 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä hyvä laihdutuvinkki ylipainoisille: mene huonoon parisuhteeseen.

Ei tarvitse. Piri toimii.