Millainen olisi koirien aihe vapaa?
Kissaketjusta inspiroituneena, mitä aloituksia saisimme koirilta lukea?
Kommentit (44)
Mun teinipoika ulvois narttujen perään niin että sais elinikäiset bännit
-Mistä paras koirien raakaravinto?
-Maukkain nahkaluu koirille, entä muut luut. Makupalat ja välipalat.
-Omistaja tuijottaa kännykkää, joskus raahaudun hihnan perässä.
-Jalkakäytävät ja tassuille terävät esineet / hiekat.
-Koirille oma sänky makuuhuoneeseen peitteineen tyynyineen.
-Muiden koirien kohtalo, emännät repivät hihnaa, koirien niska/kaula.
-Koirien lonkka- ja jalkavaivat.
-Liian nopeasti kävelevä emäntä, naapurin koira ei pysy perässä koska on pienikokoinen ja siro. Miten koira ehtii katsoa rauhassa maisemaa.
Häipyykö teidän muidenkin elämän rakkaudet viitenä päivänä viikossa koko päiväksi, miten tätä tuskaa voi kestää
Jumankekka miten herkulliset martenssit mun mama toi mulle pureskeltaviksi 🤤 Mitkä on sun suosikkimaut tennareissa?
Miten saada emäntä viemään lemmikkinsä ulos samaan aikaan kun naapurin friidukin ulkoilee?
Paskoin just ärsyttävän naapurin postilaatikon vierustaan. Siinähän haistelee tuotoksiani. nih
Jatkuvaa toisten haukkumista. Ei kiitos.
Tunkeeko teidän muidenkin kuonoihin naapureiden ruuanlaiton huumaavat tuoksut? Onko kokemusta, avaako naapuri herkemmin oven ja kutsuu syömään jos ovea raapii vai jos käytävässä vain haukkuu ja ulvoo?
Mikä on tyhmin sääntö, jonka omistajasi on keksinyt? Mun omistaja kieltää syömästä maasta peuran pökäleitä ja raadon jämiä, joita kettu tai joku ei jaksanutkaan syödä.
Se tunne, kun olet innoissasi autoilemassa ihmisesi kanssa mutta kesken matkan tunnistat eläinlääkärin risteyksen... 🐶
Mäpä kävin eilen tassuhoidossa ja turkinhoidossa! Entäpä te rakkaat kanssa haukkujat? Emäntä suuttui mulle kun en lenkin jälkeen mennyt suoraan kylppärin ovelle vaan suoraan sohvan alle! Uhkasi laittaa mut Toriin myyntiin! No, onneksi on jo leppynyt!
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä aina haukutaan?
Oikeastaan:
- Miksi täällä niin vähän haukutaan?
- Kenen reviiriä tämä muuten on?
- Kukaan kun ei ole ilmoittanut omistavansa tätä niin tämä on mun reviiriä.
Siellä missä menee teidän reviirit niin pysykää siellä. TÄMÄ ON MUN!
- Mistä kaupasta saa parhaat luut?
- Apua, en pysty ohittamaan yhtään koiranjätöstä maistelematta! Mikä avuksi?
- Emäntäni ostaa minulle OMAN makunsa mukaisia vaatteita! Kohtakotovereita?
- Saunotteko alasti perheenjäsenien kesken?
-