Oon aina miettinyt miks oversized-mallisten vaatteiden tekeminen
Ei oo mikään ongelma, mut sit taas tosi harva paikka haluaa myydä pluskokosille vaatteita. Ikävä on oversized-muotia kun tälleen 3XL-kokosena jopa M-koon vaatteet menivät päälle kun ne olivat niin ylimitoitettuja - nyt ollaan menossa takaisin kohti 90-2000-luvun alun muotia, missä 3XL vaatteet vastaa ennemminkin L-XL-kokoa. No, onneks oon alottanut nyt Ozempicin, niin jos tästä ongelmasta pääsisi kohta eroon.
Kommentit (23)
Vaatteet tulisi maksaa materiaalin kilohinnan mukaan. Mitä suurempi vaate tai koko, sitä enemmän siihen käytetään kangasta. 😏
XS kokoinen maksaa vaatteestaan saman hinnan kuin xxxxxxL. Epistä. Saisi isot positiiviset ihmiset miettimään syömisiensä määrää. Minä lihon, koska syön liikaa. Lääkkeet ei lihota, käytän niitäkin. Ihan itse syön ruokaa, jäätelöä, herkkuja, aina liikaa!
Over size on tyyli, joka ei vetoa massoihin, jotka jostain syystä haluavat koostaan riippumatta vaikuttaa mahdollisimman pieniltä näkyvyyden ja näyttävyyden sijaan.
Tjaah, who cares. Huomaa kyllä taas että paskaduuni tekee ihmisestä kroonisesti kyrpiintyneen