Mitä on koiranne rakkain lelu? Mitä leluja koirillanne on? Vai onko
Leikkiilö teidän koirulit älyleluilla vai retuuttaako se tyynyjä? Onko lelut lattialla vai onko niillä joku oma paikka? Meidän saksanpaimenkoiralla on frisbee jota heitellään puistossa ja pari vinkulelua joista lähtee kauhea meteli.
Kommentit (1000)
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Vauvapalsta on koko maailman keskipiste
Kostea käytetty kortonki lattialta.
Emppu, bullmastiffi, löysi hautuumaalta reisiluun. Tykkää niin kovin ettei anna pois. Murisee ja näyttää hampaita jos lähestyykin.
Meidän 5 isokokoisen uroskoiran rakkain lelu on vaimoni alapää. Koirilla on kovat seksihalut. Joka toinen päivä tuon ne sisälle, mitä ennen olen pakottanut vaimon alasti lattialle kontilleen alasti. Tuon koirat sisälle ja alle minuutin päästä niistä isoin eli laumanjohtaja on jo naimassa vaimoa. Sitten ne vuorollaan järjestyksessä nussivat häntä vuorollaan 2-3 kertaa kunnes ne ovat tyhjentäneet pallinsa häneen.
Meidän tyttö on nyt 15. Kun hän pääsee tämän kuun lopussa ripille, niin hänkin tulee mukaan tyydyttämään koira. Hän ei vain vielä tiedä sitä itse. Vaikka taidan itse viedä häneltä neitsyyden.
Älä ota itseäsi niin vakavasti!
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Käytetty kostea kortonki lattialta.
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.