Jos vaihdan puhelinliittymäni toiselle operaattorille, tuleeko omalta heti tarjous?
On taas pari vuotta siitä kun sain tarjoushinnan liittymiimme. Olen ihan tyytyväinen operaattoriini ja haluaisin pysyä asiakkaana, mutta hinnat on vanhoille asiakkaille eri kuin uusille. Aikaisemmin on toiminut monta kertaa niin, että teen sopimuksen toisen operaattorin kanssa ja yleensä jo samana päivänä tulee yhteydenotto omalta operaattorilta vähintään yhtä hyvillä hinnoilla. Onko sama käytäntö edelleen olemassa? Tekisi mieli tilata liittymät samalla tavalla, kun Elisa juuri lähettelee tarjousviestejä. En kuitenkaan haluaisi Elisan asiakkaaksi vaan toivoisin että vanha operaattori tekisi tarjouksen myös.
Miten operaattorit toimii nykyään?
Kommentit (9)
Tulee tarjous. Niin se vaan tehtävä tänä päivänä.
Pistäkää oma operaattorinne koville, ei muuta kun toiselta otatte puh.liittymän, niin rupeaa vanhaa myyjää kiinnostamaan.
Näin se menee. Outoa, että ei tule tekstarilla tarjousta kun vanha on päättymässä. Aina sama ralli.
Kun irtisanot sen nykyisen, saattavat ruveta tarjoamaan uutta. Siis onhan sun se vanha irtisanottava.
Tulee. Näin kannattaakin tehdä tasaisesti, saa päivitettyä liittymän ja hintaa alas.
Mulle tuli äsken,entinen n.18e ja korotuksen jälkeen n.25e. Jos pysyn asiakkaana niin sitten n.22e. En pysy prepaid tulee halvemmaksi noilla hinnoilla ainakin minulle.
Halvimmatkin korottelevat pikkuhiljaa hintojaan, kohta puhelinliittymän normihinta 50 euroa kuussa.
Dna pitää semmoista että antaa soida 2 kertaa eikä ehdi vastata. Surkea pulju.
Elisa alkoi ainakin pommittamaan "soita tähän numeroon niin saat nannaa"-viesteineen heti kun olin tilannut toisen operaattorin liittymän.