Unelma-ammattini on Faarao. Miten voisin edistää unelmaani?
Nykyään kun kaikissa artikkeleissa sanotaan että uskomalla unelmaasi voit saavuttaa sen. Olen nyt päättänyt saavuttaa tämän unelman.
Kommentit (62)
Pyramideille asumaan ja orjia keräämään?
Vierailija kirjoitti:
Sukella suklaaseen sinä kaunis ihminen
Faaraot kylpivät vuohenmaidossa, mutta tämäkin on hyvä idea. Saatan palkata sinut hovin korkeaksi virkamieheksi.
Mukana!
T. Historian tutkija ja egyptin kulta-ajan fani
Elävä faarao vai muumiona? Vai siis myöhemmin muumioksi 100 vuoden jälkeen. Ilmeisesti siis elävä. Olisi kai helponta visualisoida, jos kotiin ei mahdu pyramidi. Tai vuorosanat olohuoneessa. Avaruus ja tähdet saattoivat olla tärkeitä siinä ajassa.
Aloita vaikka räppärinä ja ota nimeksi Faarao.
Voit lisätä jonkun nimen siihen, esim.
Faarao *nimesi* tai joku keksitty.
Kunnon faaraokajaalit silmiin, niin saat muut rakentamaan sinulle pyramidin ja palsamoimaan sinut.
Elävä tietenkin. Olen jo aloittanut virkapuvun tekemisen. Juuri naputtelen vasaralla pellistä kaulusta, jonka maalaan kultamaalilla.
Vierailija kirjoitti:
Aloita vaikka räppärinä ja ota nimeksi Faarao.
Voit lisätä jonkun nimen siihen, esim.
Faarao *nimesi* tai joku keksitty.
Tämä on hyvä idea sillä rahoituspuoli on vähän auki, ja tällä tavoin sitä saisi järjestettyä.
No siis yrittäjäksi tietenkin jos rahoitusta mietit. Pyramidihuijausta kehiin
Vierailija kirjoitti:
Elävä tietenkin. Olen jo aloittanut virkapuvun tekemisen. Juuri naputtelen vasaralla pellistä kaulusta, jonka maalaan kultamaalilla.
Ei ei! Faaraot eivät tee itse mitään, ainoastaan käskevät. Mars orjamarkkinoille hankkimaan työvoimaa (ehkä Työmarkkinatorilta löytyy sopivia).
Vierailija kirjoitti:
rakenna pyramidi
Jos haluaa olla OIKEA faarao, niin pyramidi pitäis rakennuttaa.
Eli siitä vaan yhteys arkkitehteihin ja rakennusfirmaan/ miehiin ( tai naisiinkin).
Ja sitten ilmoittaudut Suomen kaunein koti- ohjelmaan.
Piilotat punaisen maton pyramidiisi ja Sumari joukkoineen saapuu pällistelemään uniikkia "kotiasi".
"Oiiii, en kestä! Kattokaa, punanen matto, upeet maisemat jne.!"
Tero Pennanen nyrpistelee nokkaansa ja hymisee; "En nyt oikein tiedä, on tää hieman matala yms."
Nai itsesi Herlinin sukuun niin pääset Suomen faaraoksi.
Eikö faarao ole vähän raskas ammatti fyysisesti, kun pitää olla aina pää sivuittain rintakehään nähden? Voi tulla ammattitauteja ja myrkytystäkin pitää jatkuvasti pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon faaraokajaalit silmiin, niin saat muut rakentamaan sinulle pyramidin ja palsamoimaan sinut.
Nuo kajaalit on muuten hienot!
Silloinhan muistaakseni käytettiin muitakin kauneustuotteita, voiteita, tuoksuja yms.
Jossain historian kirjoissa näitä on mainittu.
tee vallankaappaus Egyptissä. Siellähän ne faaraot ovat
Vierailija kirjoitti:
Eikö faarao ole vähän raskas ammatti fyysisesti, kun pitää olla aina pää sivuittain rintakehään nähden? Voi tulla ammattitauteja ja myrkytystäkin pitää jatkuvasti pelätä.
Hauska🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Olikohan näillä muuten ruuanmaistajia vai keksittiinkö ne myöhemmin?
Kantajat!
Istut ylväänä kantotuolissa ja orjat kuskaavat paikasta toiseen.
Sukella suklaaseen sinä kaunis ihminen