Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ink not mink

Vierailija
30.11.2006 |

[color=blue]Mielestäni Animalian kamppanja " Ink not mink" on onnistunut ja kuvamateriaali erittäin hieno.

Kirjoita netissä animalia ja sitten fi, sieltä löytyy lisää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissomisteet ovat ääriesimerkki ihmisten turhamaisuudesta.

Valtaosa turkiseläimistä kärsii häkeissä juuri somisteiden vuoksi. Meillä on mahdollisuus koristautua monilla muilla keinoilla. Jätä siis turkissomisteet kaupan hyllyille!

Vierailija
2/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhoilla esiintyy käyttäytymishäiriöitä, kuten apatiaa, kannibalismia, stereotyyppistä käyttäytymistä, pelkotiloja ja hermostuneisuutta. Stressaantuneina minkit ja ketut myös tappavat poikasiaan. Tämä osoittaa, että turkistarhoilla eläinten hyvinvointi ei toteudu.

Turkistarhoilla eläimet eivät pysty toteuttamaan luontaisia käyttäytymistarpeitaan. Kettu joutuu viettämään elämänsä verkkohäkissä, jossa sillä on tilaa noin puoli neliömetriä, kun luonnossa se vaeltaisi yhden kauden aikana yli 100 kilometriä. Tarhatulla minkillä ei ole mahdollisuutta kiipeillä, uida tai liikkua tunneleissa, vaan se elää virikkeetöntä elämää häkissä.

Turkistarhaus ei ole oikein ja se tulee Suomestakin lopettaa eettisistä syistä. Suosittelen käymistä animalian verkkosivuilla, jotka löytyvät helposti: www animalia fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä sitä ennen.

Vierailija
4/8 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viestin aloittaja, mutta miksi olet noin vihamielinen? Hyväksytkö turkistarhauksen todellakin? Miksi sinua ärsyttää, jos jotkut muut haluavat ajatella ja toimia eläinten puolesta, kun ne eivät itse sitä pysty tekemään?

Ihmisen hyvyys näkyy siitä, miten se kohtelee eläimiä.

Vierailija
5/8 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin välitän lapsilleni samaa maailmankuvaa, jonka itse omistan. En hyväksy turkistarhausta, enkä osta kaupoista, jotka turkissomisteisia vaatteita myyvät. Mikä siinä on joillekin niin kummallista?

Kuka pitäisi kissaansa tai koiraansa pienessä häkissä ilman virikkeitä koko ikänsä? Julma ihminen. Minä en sellainen ole, enkä kasvata lapsistani sellaisia. Uskon, että hyviä ihmisiä on kuitenkin enemmän kuin näitä, jotka eivät muuta osaa kuin haistatella.

Vierailija
6/8 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän häiriintynyt? Näetkö pieniä miehiä? Uskotko ufoihin? Entä salaliittoteorioihin?

Vierailija
7/8 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä häkeissä ne possut ja broileritkin on, mutta siitä ei välitetä, koska ne ei ole siellä ns. turhaan. Täytyyhän ihmisen syödä. Niin täytyy, mutta täytyykö lihaa ja täytyykö niin mahtavia määriä. Minkkitarhaus on kuitenkin aika vähäistä. Itse syön lihaa, mutten myöskään vastusta minkkitarhausta vain sen takia, että kaikki muutkin tekevät niin.

Vierailija
8/8 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä " hyvät" ihmiset ovat erään gallupin mukaan kaikista valmiimpia hyväksymään toisen ihmisen tappamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä