Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen kavereilleni joilla on perhe ja lapsia

Vierailija
17.04.2023 |

Itse olen yksinäinen looseri. Mulla ei ole edes parisuhdetta. En tiedä ehdinkö saamaan enää lapsia. En ole erityisen kaunis ja miehille kuin ilmaa. Kai se on vaan minun kohtalo? Ystävien aika menee oman perheen kanssa ja tunnen ulkopuolisilta koko maailmasta

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö useimmille naisille uppoaa Brianna Koo kulissit? Totta hitossa juurikin naiselle koitetaan kaupata maalaisromanttista mielikuvaa miehestä ja perheestä. Tehän synnytätte arvokkaan kulutushyödykkeen markkinoijien iloksi.

Useimmissa perheissä ei hymyillä heti aamusta. Suurinosa vaimoista katsoo vierestä velan kasvua, pettämistä ja väkivaltaa eri muodoissa.

Vierailija
2/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asioita joista nautit. Jos et tiedä mistä pidät, kokeile. Maailmassa on varmasti paljon iloa tuovia asioita, ne vain pitää itse löytää. Murehtimalla tuskin löydät onnea, eikä se onnen jahtaaminen varmaan elämän tarkoitus olekaan, se tulee siinä sivussa kun tekee jotain miellekästä ja merkityksellistä :) Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lisääntyä jos on ruma. Elämä on ihan tarpeeksi vaikeaa jo muutenkin ja rumalle tuplasti vaikeampaa. Miksi kukaan haluaisi sellaista kohtaloa lapselleen?

Vierailija
4/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee asioita joista nautit. Jos et tiedä mistä pidät, kokeile. Maailmassa on varmasti paljon iloa tuovia asioita, ne vain pitää itse löytää. Murehtimalla tuskin löydät onnea, eikä se onnen jahtaaminen varmaan elämän tarkoitus olekaan, se tulee siinä sivussa kun tekee jotain miellekästä ja merkityksellistä :) Tsemppiä!

Ongelmani on yksinäisyys. Teen asioita joista nautin kyllästymiseen asti. Haluaisin vain halata jotakuta. Olisi ihana halata omaa lasta. Kiitos tsempeistä

Vierailija
5/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteita on jaossa tai ainakain potentiaalisia, kun menet tinderiin esim. tai deitti nettiin. Ei tarvi edes himasta häipyä, ei muuta kuin klikkailemaan ja onnea! :))

Vierailija
6/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Lapset on ihania

Vierailija
7/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kadehtia. Suurin osa näistä perhehelveteistä elävistä ihmisistä kadehtii sinkkuja ja miettivät, että miksi ihmeessä lähtivät mukaan tuohon painajaiseen. 

Vierailija
8/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata lisääntyä jos on ruma. Elämä on ihan tarpeeksi vaikeaa jo muutenkin ja rumalle tuplasti vaikeampaa. Miksi kukaan haluaisi sellaista kohtaloa lapselleen?

Aika moni tässä maassa on lisääntynyt, vaikka on ruma.

Vierailija
9/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se taas olen kyllästynyt kuuntelemaan niiden perheellisten ruikutusta miten rankkaa on ja miten helppoa minun elämäni on. Ovat kuulemma kateellisia ja tehneet virheen lisääntyessään.

Vierailija
10/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 keskity omiin juttuihin

Vierailija
11/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei ole tuottanut onnea. Löytääkö jotkut sieltä oikeasti parisuhteen? En muista että kukaan olisi edes fyysisesti koskettanut minua sen jälkeen kun omat vanhemmat menehtyivät. Tätä on vaikea selittää, mutta kaipaan toisen ihmisen kosketusta. En siis mitenkään seksuaalista, vaan ihan vaan kosketusta. Ja voin vannoa, että kukaan ei varmasti ole tilanteestani kateellinen. Tai harva haluaa olla aina yksin. Ehkä jos parisuhdetta ei löydy menen yksin lapsettomuus hoitoihin.

Vierailija
12/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä kadehdi toisen onnea, koska et tiedä hänen salaista suruaan."

Vierailija
13/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tässä maassa on lisääntynyt, vaikka on ruma.

Oliko tämä väite alkuperäistäkirjoitusta vastaan, vai sen puolesta? Toki voihan olla ihan toteamus.

Vierailija
14/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äidiksi tulevat tuntuvat pitävän itseään jotenkin erinomaisina,kun 'minä nyt sentään sain tämän vauvan,olen siis vähän parempi kuin tuo lapseton nainen,naisten eliittiä', vaikka ihan parinmuodostuskin riippuu tuurista ja kemioista,eikä koulunumeroista. Tottakai voit sitten valita lähes kenet tahansa,tossukamman miehen saat helpoiten mukaan ja pitää rimaa alempana,elämä on siinäkin valintoja. Mutta on suurta harhaa erehtyä luulemaan itsestään liikoja tehdessään lapsen.

Vierailija
15/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä lapseen tulee palamaan kahdelta huoltajalta vähintään 300e/kk, yhdeltä 600e/kk. Pystytkö kouluttautumaan vakaasti työllistävälle alalle? Vaikka kuulostan karulta ei lapset nauti köyhyydestä. Lasta nolottaa koulussa pyytää kavereita ostamaan kaupasta jotain ja olemaan vähän väliä auki.

Vierailija
16/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hymyillään ja halataa aina aamusta. Aina ollaan. Vaikka on ollut erimielisyyksiä, mikä on tietysti ihan täysin tavallista, niin silti joka päivä on uusi mahdollisuus.

Ja ihan jokaiselle, ihan missä tahansa asiassa. Jokainen päivä on täysin uusi mahdollisuus. 

Uskon tähän oikeasti, enkä vaan sano. Kun energiat itsessä saa kohdalleen, se alkaa houkuttelemaan juuri sitä mitä haluaa. Mutta se vaatii työtä, että mutta onnistuu ihan varmasti! 

Kahdehtiminen ja toisiin vertailu on täysin turhaa. Aina olis jollain jotain paremmin tai huonommin, jos alkais sellaseen leikkiin lähteen. Hirvittävän raskas elämä olisi, koko ajan riippuisi mitä muilla.

Kun keskittyy itseen ja työstää omia juttujaan, on aina vastuussa itse itsestä ja omista tunteista. Se riittää jo pirun pitkälle! 

Vierailija
17/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hymyillään ja halataa aina aamusta. Aina ollaan. Vaikka on ollut erimielisyyksiä, mikä on tietysti ihan täysin tavallista, niin silti joka päivä on uusi mahdollisuus.

Ja ihan jokaiselle, ihan missä tahansa asiassa. Jokainen päivä on täysin uusi mahdollisuus. 

Uskon tähän oikeasti, enkä vaan sano. Kun energiat itsessä saa kohdalleen, se alkaa houkuttelemaan juuri sitä mitä haluaa. Mutta se vaatii työtä, että mutta onnistuu ihan varmasti! 

Kahdehtiminen ja toisiin vertailu on täysin turhaa. Aina olis jollain jotain paremmin tai huonommin, jos alkais sellaseen leikkiin lähteen. Hirvittävän raskas elämä olisi, koko ajan riippuisi mitä muilla.

Kun keskittyy itseen ja työstää omia juttujaan, on aina vastuussa itse itsestä ja omista tunteista. Se riittää jo pirun pitkälle! 

Niin kaikille onkin jaossa 5/5 puoliso. Valitettavan iso osa vapaina olevista on jollain tasolla vajavaisia.

Vierailija
18/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinoitko vahingossa itseellistä vanhemmuutta? :D

"Kun keskittyy itseen ja työstää omia juttujaan, on aina vastuussa itse itsestä ja omista tunteista. Se riittää jo pirun pitkälle!"

Vierailija
19/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun keskittyy itseen ja työstää omia juttujaan, on aina vastuussa itse itsestä ja omista tunteista. Se riittää jo pirun pitkälle!"

Tarkoitin vaan, ettei syytä toisia ihmisiä ja olosuhteista ongelmistaan :D 

Vierailija
20/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin vaan, ettei syytä toisia ihmisiä ja olosuhteista ongelmistaan :D 

Vahvistit jälleen miksi naisen nimenomaan kannattaa pysyä sinkkuna. Tilastollisesti mies hyötyy naisen läsnäolosta. Nainen taas menettää elinvuosiaan eläessään miehen rinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän