Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! - Ero vaikka rakastaa

Vierailija
16.04.2023 |

Mitä tää tarkoittaa käytännössä? Rakastat ja toinen rakastaa takaisin mutta yhdessä ei haluta olla? Miten tälläisestä kumpikaan pääsee yli tai eteenpäin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaahan voi vaikka miten mutta jos hommassa silti joku tökkii niin eipä siinä auta kitkuttaa. Ei se rakkauskaan nyt aivan kaiken läpi puske.

Vierailija
2/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdessä oleminen tuntuu huonolta ja tekee onnettomaksi, vaikka rakkautta olisikin? Niin eikö oo ihan fiksua erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota voi vaikka rakastaisikin toista. Mikä tässä on sulla vaikea ymmärtää?

Vierailija
4/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta opittuja venkoiluita, on varmaan exältään kuullu tuon. 

Vierailija
5/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ikinä aloittaa uutta suhdetta jos tilanne on tämä? En ymmärrä. Eikö ole epäreilua jo sille uudelle saati sitten itselle ..

Vierailija
6/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa voi vaikka alkoholistia, mutta sellainen suhde ei yleensä ole kenenkään kannalta hyvä ja järkevää silloin on erota.

Vierailija
7/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta tuttu tilanne.

Mies jätti yhteisen 30 vuoden jälkeen vaikka rakastaakin.

Tilanteesta jo 10 kk, mutta mies kuitenkin pitää huolen, että en pääse häntä unohtamaan (pitää vähän niinkuin varalla). Olemme 50 vuotiaita ja mies ei ole ikinä asunut yksin yms. ...... elää nyt sitten sitä kadotettua nuoruuttaan. Minun lisäksi jäi lapsi hämmästyneenä ihmettelemään.

Sydän murusina, mutta elämä jatkuu.

Vierailija
8/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastaahan voi vaikka miten mutta jos hommassa silti joku tökkii niin eipä siinä auta kitkuttaa. Ei se rakkauskaan nyt aivan kaiken läpi puske.

Onko sulla omaa kokemusta tälläisesta?

Vierailija
9/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi suhde aloitetaan sitten kun on itse päässyt erosta yli, se aika koittaa kyllä, vaikka juuri nyt siltä ei tuntuisi.

Vierailija
10/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin miestä ja mieskin sanojensa mukaan minua, mutta ei suostunut menemään terapiaan, ajauduttiin jatkuvasti riitoihin. Mitäpä siinä voi muuta sitten tehdä.

Vierailija
11/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toska pauhua

Vierailija
12/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole olemassa mitään parisuhdepakkoa. Jos elämä on huonompaa parisuhteessa kuin yksin, kaikesta rakkaudesta huolimatta, on tietenkin parempi erota kuin kärsiä. Monestihan se menee niin että se rakkaus juuri ajaa eroon, toisin kuin jos olisi täysin välinpitämätön toisen tunteista. Eli tavallaan haluaa erota jotta toinen löytäsi jotain parempaa. Näin se ainakin omalla kohdallani oli, koska mulle tehtiin harvinaisen selväksi että en ole mitään sellaista mitä mieheni halusi. 

Joten miksi sitten olisin jäänyt piinaamaan häntä? Mun rakkaus häntä kohtaan ei koskaan loppunut, vaan hänen rakkaus minuun loppui.

Vierailija
13/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vähintään toinen joutuu eroamaan, vaikka rakastaa. Yli ei pääse heti, vaan ajan kanssa. Eron tunne on normaalisti musertava, vaikka mediassa varsinkin naiset tuovat ennennäkemätöntä onnen hehkuaan esille joka tilanteessa.

Vierailija
14/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastin miestä ja mieskin sanojensa mukaan minua, mutta ei suostunut menemään terapiaan, ajauduttiin jatkuvasti riitoihin. Mitäpä siinä voi muuta sitten tehdä.

Eipä rakastanut sitten. Jos sanat ja teot ovat ristiriidassa, teot ratkaisevat. 

Vierailija
15/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin eksää kun erottiin, yhdessä olo oli vain käynyt mahdottomaksi. Nykyään ollaan kavereita ja jonkin verran tekemisissä. Aika auttaa.

Vierailija
16/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ikinä aloittaa uutta suhdetta jos tilanne on tämä? En ymmärrä. Eikö ole epäreilua jo sille uudelle saati sitten itselle ..

Juttu kannattaakin lopettaa räjähtäen ja haukkua toinen oikein kunnolla, näin tekee palveluksen ja hän pääsee helpommin yli.

Vierailija
17/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä rakastanut sitten. Jos sanat ja teot ovat ristiriidassa, teot ratkaisevat. 

Eikö nainenkaan rakasta, jos ei pyynnöstä huolimatta lopeta vaikkapa tupakanpolttoa?

Vierailija
18/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä rakkaus aina riitä.

Vierailija
19/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
20/33 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tilanteissa voisi omat asunnot auttaa. Rakkaus ei aina riitä jos saman katon alla asuminen ei toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan