Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset missä säilytätte laukkuja, jos paljon ja ahdas asunto?

Vierailija
16.04.2023 |

Mulla ei ole oikein mitään tilaa mihin kaikki laukkuni tunkisin. Ne ei oo mitenkään erityisen hienoja, enkä halua niitä esille.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut laukut ovat minulla survottuna lentolaukkuun, paitsi se joka on kåytössä.

Vierailija
22/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tätä, IKEAn laukku teline, sinne mahtuu pieniä laukkuja ja isoja selkäreppuja :) Toi heti järjestystä laukkukaaokseen. Ripustat vain kaappiin muiden vaatteiden viereen

https://www.ikea.com/fi/fi/p/skubb-laukkuteline-tummanharmaa-00402417/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylly esim. eteisen oven yläpuolelle. Sinne sievimmät ja eniten käytetyt esille ja rumimmat laatikossa.

Vierailija
24/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdas asunto kannattaa täyttää seinäkaapeilla, esim. sängyn yläpuolella on usein tilaa, johon voi laittaa seinäkaappeja ilman, että kukaan lyö päänsä. Näin laukut saa ovien taakse, jos niitä ei pidä erityisen hienoina.

Vierailija
25/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa asuntoihin kuuluu kellarit. Jokaiselle oma häkkivarasto. Vie sinne kaikki mitä et viikottain tarvi. Esim. just noi laukut.

Yks laukku asunnossa vain kerrallaan.

Vierailija
26/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat pitää laukkuja, jotka ei ole edes erityhisen hienoja. Heitä kaatopaikalle ne.

Vierailija
27/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tätä, IKEAn laukku teline, sinne mahtuu pieniä laukkuja ja isoja selkäreppuja :) Toi heti järjestystä laukkukaaokseen. Ripustat vain kaappiin muiden vaatteiden viereen

https://www.ikea.com/fi/fi/p/skubb-laukkuteline-tummanharmaa-00402417/

Ton voi ripustaa myös sinne häkkivarastoonkin.

Vierailija
28/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä eteisen kaapissa on käsilaukut mytättynä, olisiko niitä kuutisen kappaletta. Matkalaukut ja mökkikassit taas yhden kylmäkassin sisään mytättynä vinttikomerossa.

Vierailija
29/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toinen talo laukkuja varten.

Vierailija
30/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 matkalaukkua on ulkovarastossa tyhjinä. Muita laukkuja varten on kaapissa oma hylly. Kestokassit ostoksia varten ovat eteisen laatikostossa. Työlaukkuna käytän joko läppärilaukkua tai läppärittöminä päivinä Jouni-merkkistä monilokeroista laukkuani. On muuten mulla aika mones Jouni!

Vierailija
31/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin rikas että omistaisin niin paljon laukkuja

Vierailija
32/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne on dildojen vieressä

Vierailija
33/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kuulkaas varmaan kyselee Oy Murtovarkaat Ab

Vierailija
34/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneen yläkaapissa on osa, eteisen seinällä on käytössä oleville laukuille oma pieni naulakko. En autoile, pyöräilen, kävelen ja tarvitsen erilaisia laukkuja eri tilanteisiin.

Vierailija
35/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhuoneen remontin yhteydessä laitoin yhden seinän täyteen hyllyjä liukuovien taakse. Sieltä on varattu tilaa kaikille käsilaukuille, repulle ja viikonloppukassille. Matkalaukut on vaatehuoneen ylähyllyllä ja kauppakassit eteisen kaapissa olevassa korissa.

Mulla oli ennen koronaa paha tapa ostaa matkoilta uusi käsilaukku. Ei mitään kalliita, mutta omaan silmään sopivia ja vähän erikoisia. Jokaiseen käsilaukkuun liittyy hyvä muisto tai tarina ja siksi hävittäminen on erityisen vaikeaa. Sittemmin en olekaan päässyt matkustamaan, mutta kenties taas jonain päivänä...

Vierailija
36/36 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaveri piti vuodesohvan sellaisessa vuodevaatteille tarkoitetussa kolossa laukkuja mutta itsellä ei vastaavaa ole. Lisäksi osa laukuista on kuitenkin sen verran arvokkaita ettei tee mieli runnoa ja siksi kellarikomerokin on vähän siinä ja siinä. Olen yrittänyt myydä ja joitain myynytkin mutta eihän noista käytettyinä saa oikein järkevää hintaa vaikka hyvällä alennuksella myynkin. Jotenkin tuntuu pahalta runtata jotain uutena edes 80euron laukkua vielä kalliimmista puhumattakaan.  Samoin kuin ne jotka olen saanut lahjaksi tärkeiltä ihmisiltä niin pahaa tekee tunkea kaappiin niin että niiden muoto selvästi kärsii. 

Nopeasti laskettuna ei noita nyt edes ole niin montaa mutta tuhottomasti ne vievät tilaa jos ei runno.  Ja olen siis mies eli mitään pieniä ns käsilaukkuja nuo eivät ole vaan olkalaukkuja, reppuja, pari parempaa ostoslaukkua, laadukkaampi putkikassi, salilaukku, kameralaukku jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme