Kaveri pyysi minua lähtemään reissuun ja kävikin ilmi, että toivoo...
Minun maksavan matkan tai ainakin yöpymisen sillä hänellä ei ole rahaa hotelliin.
Omat matkakulut hän kuulemma maksaa eli lennon.
Mitä mieltä olette? Olen hyvin tienaava ja tosiaan oli puhetta, että kaipaan lomaa.
Olen silti pöyristynyt.
Ilmeisesti kaveri meinasi, että tarjoan hänelle myös ruuat juomat.
Olen monesti niin tehnytkin, mutta tällä kertaa ei ollut mitään puhetta koko asiasta.
Kaverin rahat menivät edelliseen kotimaan reissuun.
Kommentit (30)
Ystävälläsi ei taida olla raha-asioiden suhteen minkäänlaista ymmärrystä. En ikinä suostuisi, vaikka olisin miljonääri. Itse voisin kutsua ja maksaa jonkun matkan, mutta silloin kutsujana olisin minä. Jos joku itse ehdottaa, ollaan väärillä vesillä. Matkalla varmaan maksattaisi sinulla kaiken. Varoisin tuollaista tyyppiä muutenkin.
Ehdottaisin että tehdään jotain sellaista., johon kaverilla on varaa. Esim. päivä tallinnassa.
Ei ihan kuulosta oikealle ystävälle. En lähtisi minnekään enkä varsinkaan maksaisi.
Sinun rahat eli sinun päätös miten rahojasi käytät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tämmönen..ex-kaveri.
Sama minulla. On nykyään ex- kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, 0/5.
Onhan noita lokkeilijoita oikeastikin. Ei tarvitse edes provoilla.
Vai tuntuuko tuo niin tutulle käytökselle, että siksi et tykkää?
Vierailija kirjoitti:
0/5 provo. Mistähän näin paskan aloituksen osaa keksiä?
Aloitus voi olla provo, mutta noinkin röyhkeitä ihmisiä on oikeasti olemassa, sekä myös ihan uskomattomia tossuja jotka tuollaiseen antavat itsensä manipuloida.
Tiesin 2000-luvun alusta samanlaisen hyväksikäyttäjän, joka kehtasi vielä jälkeenpäin selän takana haukkua, miten p*ska reissu oli. :D
Riippuu millainen kaveri kyseessä. Jos haluaisin hänen kanssaan reissuun ja tietäisin hänen pääsevän vain jos maksan, toki maksaisin. Jos taas kaveri olisi mulle enemmän hyvää päivää tuttu enkä niin välittäisi seurastaan, sanoisin että en mä tällä kertaa lähde.
Jos haluaa niin sitten maksaa, tommoset lainaamisen on ihan syvältä