Kaveri pyysi minua lähtemään reissuun ja kävikin ilmi, että toivoo...
Minun maksavan matkan tai ainakin yöpymisen sillä hänellä ei ole rahaa hotelliin.
Omat matkakulut hän kuulemma maksaa eli lennon.
Mitä mieltä olette? Olen hyvin tienaava ja tosiaan oli puhetta, että kaipaan lomaa.
Olen silti pöyristynyt.
Ilmeisesti kaveri meinasi, että tarjoan hänelle myös ruuat juomat.
Olen monesti niin tehnytkin, mutta tällä kertaa ei ollut mitään puhetta koko asiasta.
Kaverin rahat menivät edelliseen kotimaan reissuun.
Kommentit (30)
Älä suostu. Se käyttää lomailu haluasi vain hyväksi. Haluaa itse jatkamaan lomailua.
Se ei välitä sinusta vaan rahoistasi.
Että ihan omat lennot voi kuitenkin maksaa. Sitten jää ehkä vähän shoppailu rahaa vielä, kun sinä kustannat elämisen ja dokaamisen.
Älä suostu!!
Sano, että lähdetään sitten, kun molemmilla on rahaa maksaa omat lomansa. Katso kelpaatko enää seuraksi siinä kohtaa ;)
0/5 provo. Mistähän näin paskan aloituksen osaa keksiä?
No, jos sen kaverin kanssa viihtyy hyvin ja itsellä on rahaa kuin roskaa, niin mikä ettei.
Olet ns kaverisi lompakko..
Ei siinä muuta.
Kuulostaa siltä, että rahoillasi on kaveri :). Ei sinulla.
Ehdota, että kaveri lähtee rahojesi kanssa lomalle ja sinä jäät kotiin.
Sulje luottokortti meno lennolla.
Hups keikka kaveri rahat tekivät pienen oharin :)
Aina saa toivoa. Sinä se päätät mitä omilla rahoillasi teet.
Niin, eihän se on hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa......
Tottakai lähdet ja maksat vinkumatta kaiken.
Minkälainen ystävä oikein olet?
Loismainen elämäntyyli. Yksi mies on tällainen: kaikki matkat maksaa joku muu kuin hän itse.
Sano kaverille, että hävisit koko omaisuutesi pyramidihuijauksessa. Nyt tarvitset yatävää ja sen tukea enemmän, kuin koskaan. Katso miten reagoi.
Näin TOYboyna esitän eriävän mielipiteeni asiaan ja valitan liittoon!!!
Jos haluat sinne matkalle, niin sanoisin, että lainaan. Todennäköisesti, et tule niitä rahoja koskaan saamaan takaisin, mut ainakin kaveri tajuaa, ettet ole mikään pankki. Toki saattaa ystävyys mennä. Mutta mieti kuitenkin. Kokemus vs raha. Jos oikeesti on varaa ja halua, niin kyl mä lähtisin
Älä suostu. Sinulla ei taida olla kaveria vaan hyväksikäyttäjä. Lopettaisin tuollaisen ihmissuhteen.
en lähtisi