Teeskentelin koko viikonlopun
Lapset olivat kylässä, 4 henkeä, 2 teinejä. Itse teun vanhana lapset niin lapsenlapset on vasta teinejä.
Olin viikon siivonnut, laitellut ruokia alkuun, katsonut ja tuulettanut vuodevaatteet. Sitten kahtena päivänä aamupalat, lounaat, päivällinen , kahvit ja iltapalat. Pitkät ulkoilulenkit.
Pinnistelin, en valittanut, en mennyt pitkäkseen. En koskaan puhu vaivoistani.
Nyt näkyi perävalot. Polvia ja lonkkia kolottaa, otan panacodin, verenpaine korkealla.
Mutta taas selvisin leikkien nuorta ja vetreää. 78 v. Pahoittamatta kenenkään mieltä ja olematta taakka.
Kommentit (6)
Varmasti Suomen vanhusvihamielisin keskustelupalsta tämä. Ja paljastaa miten paljon on mieleltään katkeroituneita, jopa sairaita ihmisiä.
Mutta eikös ne psykiatritkin laita kaikki ihmisten vanhempien syyksi, ihmisillä ei mitään vastuuta omasta elämästään ja ajatuksistaan?
Ihan viikonlopun, minä olen teeskennellyt koko elämäni niin että minulla ei ole edes omaa persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan viikonlopun, minä olen teeskennellyt koko elämäni niin että minulla ei ole edes omaa persoonaa.
Onneksi saan viikolla olla väsynyt ja hoitaa itseäni lepäämällä ja kevyellä, voimieni mukaisella liikunnalla.
Moni on ikäisenäni ihan teeskentelemättä terve, minä en. Mutta en halua pahoittaa lasten mieltä terveydelläni.
Aikuiset lapset ovat nykyisin tosi itsekkäitä. Teet vanhana vanhempana miten vain mikään ei ole hyvä. Perinnöstäkin pelkkää harmia.