Löysin verisen ruiskun talomme vierestä kadun kulmasta koiraa ulkoiluttaessa,
miten pitää toimia? Kiinostaako poliisia? Tökkäsin ruiskua kengällä, neulaa ei ollut kiinni. Käynkö itse huomenna heittämässä ruiskun roskikseen vai onko poliisin hommia? Onko niilä resursseja moiseen??
Kommentit (18)
jos siinä ei ole edes neulaa, voit hansikoiduin käsin tai jollakin rätillä nostaa sen roskiin. ei siitä varsinaista vaaraa kenellekään ole jos edes neulaa ei ole.
En usko että poliisia kiinnostaa, ei niillä ole resursseja ruiskujen hakemiseen.
Olen muutaman kerran löytänyt huumeruiskun läheltä kotiamme, ja korjannut ne syvään roskikseen mistä lapset eivät saa niitä käsiinsä.
Jos on pakko olla narkkari, voisi ne ruiskunsa edes korjata pois yleisiltä paikoilta...
olin yksin koiraa käyttämässä pissillä ja lapseni oli kotona päiväunilla. Eipä ollut kumihanskoja varattuna mukana. Mies töissä, tulee vasta huomenna kotiin. Ei ollut myöhemminkään todellakaan mahdollisuutta sitä käydä keräämässä. Tarkoitukseni oli huomenna käydä ruisku hakemassa heti, kun mieheni palaa töistä. Ellei sitten poliisia kiinnosta, tuli nyt illemmalla mieleeni.
Toiset jättää ruiskuja jälkeensä, toiset koiranpaskoja.
Vajaa 1-vuotiaani päiväunien aikana en todellakaan vie koirrani pitemmälle kakkareissulle. Ja kun lähden lapseni ja koirani kanssa ulos yksin nin minulla ei todellakaan ole mahdollisuutta eikä tarvikkeita käydä keräilemässä huumeruiskuja. Tarkoitukseni oli huomenna hoitaa asia kun mieheni tulee töistä.
T: ap " tyhmyri"
En tiedä missä päiv Suomea asut, mutta täällä Helsingissä noita ruiskuja on puistot pullollaan. Valitettavasti.
jos ruiskuja on oikein puistot PULLOLLAAN?
* 15 v. Hgissä asunut ja monta vuotta leikkipuistoja kolunnut eikä koskaan yhtään ruiskua nähnyt ihmettelee*
Edelleen ihmettelen kommenttiasi, koska olen tosiaan asunut puolet elämästäni Helsingissä, josta 10 vuotta ihan ydinkeskustan tuntumassa, enkä tosiaan ole koskaan nähnyt yhtäkään huumeruiskua vaikka on tullut koluttua kaikenlaisia paikkoja. Hitusen ärsyttää, anteeksi vain, tuollaiset kommentit, kun muualla Suomessa asuvilla ihmisillä on muutenkin niin negatiivisesti värittynyt kuva Hgistä, joka on kuitenkin ihan ykköspaikka Suomessa asua!
11
valehdella, että en ole koskaan nähnyt?
kääräiskää se kunnolla paperin sisään pakettiin. Sillä, joka roskikset kerää ei välttämättä ole kunnollisia hanskoja ja käyväthän ihmiset keräämässä roskiksista pulloja. Suomessa ei valitettavasti ole neuloille yms. teräville esineille omia erillisiä säiliöitä julkisissa tiloissa kuten Tanskassa.
kun tuo kuulostaa niin uskomattomalta.
t. 11
opiskeluaikoina. Ja siellä oli todellinen ongelma se, että postin seassa oli käytettyjä huumeruiskuja. Postia piti ottaa paljain käsin isosta röykkiöstä hihnalta ja seassa oli joskus ruiskuja. Sai käyttää sellaisia kangaskäsineitäkin, mutta selvitys oli paljon hankalampaa niiden kanssa eikä ne olisi paljon suojanneetkaan. Ja posti oli siis pääkaupunkiseudun postilaatikoista. En tiedä, saiko joku joskus pistoksen, mutta asiasta varoteltiin useassa palaverissa.
Laittaakaa ne vaikka pullon sisälle ennen roskiin laittamista. PYYDÄN.
miten estät koiraasi paskantamasta " lyhyellä pissareissulla" ??
Sori, vähän ohi aiheen, mut...
roskapussin ja hanskojen kanssa hakemaan sen ja heität roskiin, Et tietenkään jätät huomiseen, kiva jos joku lapsi nappaa sen sieltä.
tietääkö kukaan?