Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko löytää parisuhteen vaikka ei kykene seksiin?

Vierailija
16.04.2023 |

Minulla on fyysinen vika/sairaus jonka vuoksi en kykene yhdyntään (kummankaan reiän kautta, jos joku sitä ehdottaa). Haluaisin silti jakaa elämäni jonkun kanssa. Onko olemassa treffipalstoja vammautuneille/aseksuaaleille yms? Harva mies huolii naista, joka ei pysty seksiin..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voisit ottaa suihin?

Niin että toinen aina vaan tyydyttää toisen mutta ei itse ikinä saa tyydytystä? Onko se sinusta oikein?

Saahan siitä tyydytystä ja mielihyvää kun tekee toiselle hyvää ja näkee miten nauttii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus:

Voisin sellaisessa tapauksessa että kumppani tyydyttäisi minut ja saisi nautintoa siitä kun minä nautin.

"Mutta onko se reilua..."

Hys. Tuo on vastaukseni. Kukaan ei pakota ap:ta tai ketään muutakaan seurustelemaan minun kanssani.

Vierailija
24/30 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali taita olla vähän vastaavassa asemassa kuin seksuaalisesti alistuva mies. Sopivia kumppaneita on vähän, koska miehissä on vähemmän aseksuaaleja ja naisissa sitäkin vähemmän dominoivia.

Vierailija
25/30 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anatomiset muutokset estävät asian, niin mitä tekemistä sillä reiluudella on enää siinä vaiheessa asian kanssa?

Vierailija
26/30 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Sanoit ap sen itse. Aseksuaali tai mies joka ei kykene seksiin.

Vierailija
27/30 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus:

Voisin sellaisessa tapauksessa että kumppani tyydyttäisi minut ja saisi nautintoa siitä kun minä nautin.

"Mutta onko se reilua..."

Hys. Tuo on vastaukseni. Kukaan ei pakota ap:ta tai ketään muutakaan seurustelemaan minun kanssani.

On muitakin nautintoja kuin seksi, tyydytetty osapuoli voi muulla tavoin vastavuoroisesti tehdä hyvää toiselle

Vierailija
28/30 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikot on meiningit aseksuaalipuolella mitä itse vuosi pari sitten katselin. Eräs aseksuaalipalsta on mutta siellä floodailee vain spammibotit ja facen aseksuaaliryhmätkin oli aika kuolleita, samoin discord-ryhmä. Tämä porukka ei vaan ilmiselvästi kaipaa mitään toimintaa tai pariutumista.

Vierailija
29/30 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lötyiskö saman sairauden tms vertaistukiryhmästä

Vierailija
30/30 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikot on meiningit aseksuaalipuolella mitä itse vuosi pari sitten katselin. Eräs aseksuaalipalsta on mutta siellä floodailee vain spammibotit ja facen aseksuaaliryhmätkin oli aika kuolleita, samoin discord-ryhmä. Tämä porukka ei vaan ilmiselvästi kaipaa mitään toimintaa tai pariutumista.

Kun ei ole seksuaalista draivia, niin on sellainen patalappu joka ei oikein saa mitään aikaiseksi seuranhakupuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi