Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihdytkö paremmin naisten vai miesten seurassa?

Vierailija
15.04.2023 |

Ja miksi

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, niin miehissä kuin naisissa on yhtälailla niitä joiden kanssa on vaikeaa tulla juttuun. Mutta Yleisesti koen että miesten kanssa on paaaaljon helpompi sosialisoida ja heittää läppää våhän mistä vain. Miesten kanssa kun on helpompi jutella niitä näitä vaikkei täysin jutut mene yksiin mutta miehet lienee halukkaampia olemaan ystävällinen kun juttelevat naisen kanssa. Naisten kanssa taas ei riitä olet ystävällinen vaan pitää olla samalla aaltopituudella. Tämä näkyy esim. Työpaikoilla. Miesten kanssa riittävän että pari kertaa heität läppää heidän kanssaan niin seuraavalla kerralla jutellaan jo ihan rennosti, mutta naisten kanssa juttu tuntuu pysähtyvän heti alkuunsa eikä heitä kiinnosta olla edes perusystävällinen. En tietenkään tyrkytä seuraani vaan koitan "kepillä jäätä" pienellä ystävällisellä small talkilla kun yrittää tutustua työkavereihin.

Mutta vaikka miesten kanssa yleisesti tulen paremmin juttuun niin kyllä silti ne lujemmat ystävyydet muodostuu naisten kanssa.

Vierailija
22/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten seurassa. Miesten kanssa voi puhua asiaa, ja yleensä kaikki AMK/ yo -koulutuksen käyneet asiakeskustelua käyvät. Esimerkiksi taloudesta, politiikasta, teknologiasta, luonnosta, rakentelusta, tulevaisuudesta, jne. 

Useimpien naisten kanssa tällainen keskustelu on mahdotonta, koska naiset eivät seuraa näitä asioita niin paljon, lisäksi naiset loukkaantuvat hemmetin helposti. Asiakeskustelu voi johtaa siihen, että nainen puukottaakin sinua vastedes seläntakana jatkuvasti. Vain koska ilmaisit taloudesta erilaisen mielipiteen kuin vaikkapa naisen veljellä on ( näin esimerkin vuoksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten seurassa, koska on enemmän yhteistä muiden naisten kanssa. Miesten ajatusmaailmaa en edes yritä ymmärtää enää.'

N46

Vierailija
24/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä naisten kanssa vaikka kaipaankin äijätekemistä. Tämä johtuu siitä että minua "koulukiusattiin", tässä tapauksessa julmasti ja väkivaltaisesti hakattiin ja pilkattiin koko peruskoulun ajan. Siksi näen useimmat miehet automaattisesti vihollisina ainakin alkuun. Tutustuminen on myös vaikeaa.

Mies 44 v.

Kai tajuat, että tytöt ne huomiolla ja seksillä palkitsemalla usuttivat ne kiusaajagorillat kimppuusi? Tämä on tyypillinen kuvio, jonka kohteeksi itsekin jouduin yläasteella. 

itse ainakin suhtaudun enemmän varauksellisesti naisiin, vaikka parisuhteisiinkin olen välillä eksynyt. En kuitenkaan tule ikinä unohtamaan sitä, se oli tytöt, jotka usuttivat kiusaajapojat kimppuuni.

Vierailija
25/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten, mutta viihdyn kyllä monien miestenkin seurassa.

N 51

Vierailija
26/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyn kun näin on

Vierailija
27/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ehdottomasti naisten, ennen ehkä vähän enemmän miesten. Naiset ovat keskimäärin hauskempia.

N

Vierailija
28/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten. Niin on ollut lapsesta asti, en tiedä miksi. Minua ei ole koskaan kutsuttu mihinkään tyttöjen iltaan ja ainoat polttaritkin missä olen ikinä ollut, olivat miehen. Olin ainoa nainen mukana. Jotenkin ajatusmaailmani vaan sopii miesten kanssa paremmin yhteen plus muut naiset ovat aina karttaneet mua. Minulla ei häissäni ollut kaasoa tai morsiusneitoja vaan kaksi bestmaniä.

N41v

Vierailija
29/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten, tottakai. Voi olla vähän ronskipuheisempi, saa olla oma itsensä, eikä ole kukaan nalkuttamassa jatkuvasti. En jaksaisi kuunnella sitä naisten selkäänpuukottamista toisia kohtaan tai juoruamista. Muutenkin tuntuu, että pitää jotenkin olla parisuhteen tasoisella vakavuudella siinä piirissä mukana. Miesten kanssa saa olla rennosti, ja ollaan monesta asiasta myös samaa mieltä.

M21

Vierailija
30/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti nainen etsii miesporukassa vain seksiseuraa, ellei ole parisuhteessa. Ja parisuhteessakin tsekkailee koko ajan tarjontaa vähän sillä silmällä. Olen nähnyt, kun miesten välinen kaveruus haihtuu pois, kun porukkaan tulee naisia mukaan. Sen takia meidän vakiporukkaan, millä mennään, niin ei tule akkoja mukaan

Vierailija
31/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä molempien, mutta huomaan bileissä ym yleensä hakeutuvani naisten seuraan.

En välitä ollenkaan "äijäilystä", enkä ole kiinnostunut peleistä ja vehkeistä ym.

Ehkä tästä syystä olenkin ikisinkku. En ole riittävän maskuliininen, joten se jännite ja tunne metsästäjästä/suojelijasta/rakentajasta puuttuu.