"Toivottavasti et jää yksin tuolla asenteella" :D
Mies deittisovelluksessa pyysi ulos parin viestin jälkeen. Kerroin olevani luultavasti hänelle liian kuivakka ja teoreettinen, ja että haluan keskustella perusjutut pois alta ennen kuin lähden tapaamaan ketään. Ilmeisesti mulla on siis huono asenne kun haluan tutustua kunnolla, ja keskittyä tapailemaan niitä miehiä joiden kanssa on jotain toivoa sopia yhteen? Mulla ei ole koskaan ollut pulaa haluamani kaltaisesta miesseurasta, joten kommentissa ei ollut siksikään mitään järkeä.
Armaat miekkoset, ettehän reagoi pakkeihin tällä tavalla katkerasti. Siitä tulee vain toiselle osapuolelle tunne että onneksi en lähtenyt tuon kanssa ulos.
Saisimmeko kuulla myös miesten kokemuksia siitä miten naiset reagoivat pakkeihin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sinä aika kuivalta, vihamieliseltä ja rasittavalta kuulostat.
Vihamielinen en ole, mutta kuiva ja rasittava kyllä - monen mielestä. Etsin tietenkin seuraa niistä miehistä, jotka ovat itse samanlaisia, koska heidän seurassaan viihdyn (ja he minun seurassani). Luulin että pakit olisi helpompaa ottaa vastaan kun kerron tämän syyksi, koska kuka nyt haluaisi ulos kuivan ja rasittavan naisen kanssa? Mutta ei näköjään.
ap
Oot siis saanut useammalta palautetta omasta käytöksestä etkä suostu treffeilläkään madaltamaan tota puolta?
En ole saanut suoraa palautetta vaan itse päätellyt asian siitä, että mun keskustelun aiheet, keskustelutyyli ja aiheeseen paneutuminen aiheuttavat usein muissa ihmisissä tylsistymistä. Miksi esittäisin muunlaista kuin olen, kun minulla ei ole koskaan ollut pulaa omanlaisestani miesseurasta?
ap
Nyt sä valehtelet itselles ja lujaa. Jos oisit noin haluttu kuten kuvaat ei sun tarvis roikkua Tinderissä. Halutut ihmiset pääsee valitsemaan seuransa. Haluttu sinkku viihtyy lyhyen aikaa yksinään.
Roikkua? :D
Olen aina tykännyt deittisovelluksista (ja ennen kuin sovelluksia olikaan, netin deittipalstoista), juuri siksi että niissä on paljon helpompaa tehdä hyviä valintoja kuin esim. jossain baarissa/klubeilla, joissa en edes tykkää käydä. Livetilanteesta on paljon hankalampaa poistua miehen paljastuttua epäsopivaksi.
ap
En tiedä onko minulla jokin äkillinen aivovaurio, mutta en jostain syystä tajua aloituksesta mitään.
Ihan hyvä teoria, mutta tässä tapauksessa ei osu. Mies tivasi miksi en vastannut avaukseen nopeammin. Kerroin että en ole sovelluksessa jatkuvasti enkä nähnyt sitä aiemmin. Sitten hän kysyi missä olen viimeksi käynyt matkalla. Vastasin lyhyesti ja kysyin samaa häneltä. Tämän jälkeen hän ehdotti treffejä, koska ei jaksanut keskustella enempää. Sinänsä ihan ok ja varmaan joku toinen voisi olla samoilla linjoillakin, mutta itse olen aivan toisesta ääripäästä ja keskustelen melko kattavasti ennen kuin haluan tavata livenä.
ap