Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Toivottavasti et jää yksin tuolla asenteella" :D

Vierailija
15.04.2023 |

Mies deittisovelluksessa pyysi ulos parin viestin jälkeen. Kerroin olevani luultavasti hänelle liian kuivakka ja teoreettinen, ja että haluan keskustella perusjutut pois alta ennen kuin lähden tapaamaan ketään. Ilmeisesti mulla on siis huono asenne kun haluan tutustua kunnolla, ja keskittyä tapailemaan niitä miehiä joiden kanssa on jotain toivoa sopia yhteen? Mulla ei ole koskaan ollut pulaa haluamani kaltaisesta miesseurasta, joten kommentissa ei ollut siksikään mitään järkeä.

Armaat miekkoset, ettehän reagoi pakkeihin tällä tavalla katkerasti. Siitä tulee vain toiselle osapuolelle tunne että onneksi en lähtenyt tuon kanssa ulos.

Saisimmeko kuulla myös miesten kokemuksia siitä miten naiset reagoivat pakkeihin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sinä aika kuivalta, vihamieliseltä ja rasittavalta kuulostat.

Vierailija
2/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miekkonen"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies antoi sulle pakit?

Vierailija
4/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot Tinderissä?.. Kerta seurasta ei ole puutetta.

Vierailija
5/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle pakit? hä

Vierailija
6/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis homo

-:D

Vierailija
7/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suhtaudu deittailuun kuten työnhakuun. Turvallisuudenhakuisena sovin treffit ihmisten ilmoille päiväsaikaan. Kaveri tekee tunnin päästä tarkistuspuhelun.Se siitä.

Vierailija
8/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset ovat yllättävän katkeria, jos tulee pakit. Ei sille mitään voi. Ihmisen taustaa ei voi tietää. Tietenkin tuollainen tylyys tuntuu ikävältä, mutta valitettavasti niistä tilanteista pitää päästä yksin yli, mitään "closurea" ei ole juurikaan netissä saatavilla... Ehkä kandee vaan itse koittaa tajuta, että toi kommentti haavoitti sua oikeasti, ja käsitellä se paha mieli pois. Ei se auta, että toisen käytöstä ojentaa. Hyvä vaan, että tuli ilmi että kyseinen tyyppi ei ole sulle oikea, jo tässä vaiheessa. Seuraavaan vaan sitten.

Vierailija
9/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihamielinen en ole, mutta kuiva ja rasittava kyllä - monen mielestä. Etsin tietenkin seuraa niistä miehistä, jotka ovat itse samanlaisia, koska heidän seurassaan viihdyn (ja he minun seurassani). Luulin että pakit olisi helpompaa ottaa vastaan kun kerron tämän syyksi, koska kuka nyt haluaisi ulos kuivan ja rasittavan naisen kanssa? Mutta ei näköjään. 

ap

Vierailija
10/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihamielinen en ole, mutta kuiva ja rasittava kyllä - monen mielestä. Etsin tietenkin seuraa niistä miehistä, jotka ovat itse samanlaisia, koska heidän seurassaan viihdyn (ja he minun seurassani). Luulin että pakit olisi helpompaa ottaa vastaan kun kerron tämän syyksi, koska kuka nyt haluaisi ulos kuivan ja rasittavan naisen kanssa? Mutta ei näköjään. 

ap

Oot siis saanut useammalta palautetta omasta käytöksestä etkä suostu treffeilläkään madaltamaan tota puolta?

Vierailija
11/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmiset ovat yllättävän katkeria, jos tulee pakit. Ei sille mitään voi. Ihmisen taustaa ei voi tietää. Tietenkin tuollainen tylyys tuntuu ikävältä, mutta valitettavasti niistä tilanteista pitää päästä yksin yli, mitään "closurea" ei ole juurikaan netissä saatavilla... Ehkä kandee vaan itse koittaa tajuta, että toi kommentti haavoitti sua oikeasti, ja käsitellä se paha mieli pois. Ei se auta, että toisen käytöstä ojentaa. Hyvä vaan, että tuli ilmi että kyseinen tyyppi ei ole sulle oikea, jo tässä vaiheessa. Seuraavaan vaan sitten.

Jäi kiinnostamaan, tajuaako tällainen tyyppi itse olevansa katkera. En toki jäänyt häntä kouluttamaan, eihän se mitään olisi auttanut, mutta ehkä palstalla joku tunnistaa itsensä katkeraksi pakkien saajaksi ja kykenee harkitsemaan käytöstään tulevaisuudessa paremmin.

ap

Vierailija
12/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi kiinnostamaan, tajuaako tällainen tyyppi itse olevansa katkera. En toki jäänyt häntä kouluttamaan, eihän se mitään olisi auttanut, mutta ehkä palstalla joku tunnistaa itsensä katkeraksi pakkien saajaksi ja kykenee harkitsemaan käytöstään tulevaisuudessa paremmin.

ap

Sanoit alussa olevasi haluttua seuraa. Miksi oot sinkkuna?

Vierailija
13/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo saanut pakit niin samahan se toinen vaikka haukkua maanrakoon.

Vierailija
14/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oot siis saanut useammalta palautetta omasta käytöksestä etkä suostu treffeilläkään madaltamaan tota puolta?

En ole saanut suoraa palautetta vaan itse päätellyt asian siitä, että mun keskustelun aiheet, keskustelutyyli ja aiheeseen paneutuminen aiheuttavat usein muissa ihmisissä tylsistymistä. Miksi esittäisin muunlaista kuin olen, kun minulla ei ole koskaan ollut pulaa omanlaisestani miesseurasta?

ap

Vierailija
15/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suhtaudu deittailuun kuten työnhakuun. Turvallisuudenhakuisena sovin treffit ihmisten ilmoille päiväsaikaan. Kaveri tekee tunnin päästä tarkistuspuhelun.Se siitä.

Miten tämä liittyy aloitukseen? Vaikka sulle kelpaa kaikki jotka ei murhaa tai pahoinpitele, niin toiset haluavat kumppanin jonka kanssa on oikeasi jotain yhteistäkin..

Vierailija
16/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Itselleni tuli miehenä mieleen, että ehkä olit antanut ymmärtää, että lähtisit treffeille. Sitten puhuit jostain kuivakkuudesta, ja miehelle se saattoi kuulostaa suunnilleen "Emmä lähdekään sun kanssa treffeille, kun oot tollanen tyhmä juntti"

Vierailija
17/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sanoit alussa olevasi haluttua seuraa. Miksi oot sinkkuna?

Erottiin pitkäaikaisen kumppanin kanssa kun tulevaisuuden haaveet ei kohdanneet eikä asiassa voinut tehdä kompromissia. Sen jälkeen alkanut seurustelu päättyi miehen liialliseen epävarmuuteen (mun aloitteesta, vaikka ei sillä asialla oikeasti ole mitään merkitystä).

Ylipäätään melko outo kysymys. Ei kaikilla ihmisillä ole sellaista pakottavaa tarvetta elää jatkuvasti parisuhteessa että tarjonnan puute on ainoa mahdollinen syy sinkkuuteen.

ap

Vierailija
18/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aloitukseen? Vaikka sulle kelpaa kaikki jotka ei murhaa tai pahoinpitele, niin toiset haluavat kumppanin jonka kanssa on oikeasi jotain yhteistäkin..

Opettele lukemaan. Ketä oikeasti sytyttää deitata työnantajaa? Niin ketä?

Vierailija
19/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En ole saanut suoraa palautetta vaan itse päätellyt asian siitä, että mun keskustelun aiheet, keskustelutyyli ja aiheeseen paneutuminen aiheuttavat usein muissa ihmisissä tylsistymistä. Miksi esittäisin muunlaista kuin olen, kun minulla ei ole koskaan ollut pulaa omanlaisestani miesseurasta?

ap

Nyt sä valehtelet itselles ja lujaa. Jos oisit noin haluttu kuten kuvaat ei sun tarvis roikkua Tinderissä. Halutut ihmiset pääsee valitsemaan seuransa. Haluttu sinkku viihtyy lyhyen aikaa yksinään.

Vierailija
20/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten antamien vastausten valossa en yhtään ihmettele Puolaan ja Bulgariaan suuntautumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi