Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloput ilman päihteitä.

Vierailija
15.04.2023 |

Tässä alkaa kuolema tuntua oikein houkuttavalta. Niin tylsää että apatia valtaa olohuoneen. Olisipa morfiinia tai jotain millä hoitaisi homman.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on oltava sairauteni takia juomatta ja voinen sanoa että paikoin on aika tylsää. Join teini-ikäisestä neljävitoseksi viikonloput ja monena päivänä arkenakin.

M 48

Semmoinen juoppo sieltä. Sisuskalusi mahtavat olla hyvässä kunnossa...

Vierailija
22/27 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eli kyse ei oikeasti ole tylsyydestä vaan siitä ettet kestä kohdata sun elämää selvin päin.

Olen ollut suurimman osan tästä vuodesta selvinpäin. Täyttä peetähän tämä mun "elämä" on. Nyt iski tänään niin totaalinen tylsyys masennus että eutanasia kelpaisi. Eilen oli vielä ihan ok vaikkei päihteitä ollut. Jaksaisikohan innostua jostakin loputtomasta nettipelistä? 

Varmaan taas joutuu syömään liuskan 10 kpl 1,9 melatoniineja että saa jotenkin nukuttua. Pahin virhe oli syntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi ja hyväksy tosiasiat. Nöyryyden puutetta, jos ei hyväksy elämää sellaisena kuin se on. Ilman päihteitä.

Jaha nöyryyden puutetta. Sitähän ne kokoomushenkilöt haluaa muilta. Päihteet on keksitty juuri sitä varten että elämästä saa mielekästä.

Vierailija
24/27 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta viettää viikonloput selvänä ja ypöyksin. Voi vaan laiskotella tai puuhastella jotain. Kännääminen on suorite, jota ei vaan enää jaksa kuin pakolliset kännijuhlat. Huumeita en ole käyttänyt. Ennen tuli otettua pe ja la ja usein myös torstaikin. Sunnuntait oli sitten ihan kökköjä päiviä, että pääsi maanantaiksi töihin. Etenkin jos piti ajaa mökiltä pois, eikä voinut loiventaa. Nyt voi lähteä jo aamusta ajelemaan, eikä ole ruuhkia teillä, eikä jäytävää kankkusta.

Vierailija
25/27 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viikkoa ilman alkoholia👌

Vierailija
26/27 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 viikkoa ilman alkoholia👌

Syksyn ja alkutalven olin neljä kuukautta ilman alkoholia. Ei mitään vaikutusta.

Vierailija
27/27 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MDMA:ta ja viinaa ysäri. Vuodet 2000-2011 viinaa. Haima poks. Maksa poks. Nyt päihteetöntä hommaa 12 vuotta. Onneksi on mielikuvitusta, ei ole tylsää ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä