Ärsyttääkö teitä jos miehen äiti soittelee usein pojalleen?
Ihan vaan udellen asioistanne tai ajankulukseen. Soittelu siis lähes jokapäiväistä.
Kommentit (21)
Typerä kysymys. Asiatonta häirintäähän tuo on.
Luultavasti ei, jos ne puhelut ovat kohtuu lyhyitä. Tai jos ne puhutaan siten että en kuule niitä.
Muistakaa tämä kun itsellänne on poikia.
mun miestä ei kuulemma ärsytä yhtään se, että soitellaan isäni kanssa joitan kertoja viikossa toisillemme ja usein nähdäänkin.
Ei mua haittaa. Anoppi soittaa joka ilta miehelleni. Juttelevat hetken ja siinä se.
Miksi mua haittaisi?
Toisten parisuhteesta utelu kertoo vain omasta parisuhteestasi. Ei ärsytä vaikka poika kertoisi seksielämästämmekin, kun voisi olla ihan hyvä asia, niin saattaisi utelu vähetä.
Vähän ehkä riippuis millä moodilla soittaa. Jos on sellaista juorujen/moittimisen syiden kaivelua niin kyllä haittaisi (eli haluaisi päästä kertomaan/päivittelemään meidän asioita eteenpäin tai etsisi syitä miksi pitää "huonoina" ihmisinä tyylillä "ei se itse vaihda edes renkaita kun ei osaa")
En soittele aikuisille lapsilleni muuta kuin jos on oikeasti asiaa.
Whatsapp-ryhmään laitellaan kuulumisia laajemmallekin piirille, matalammalla kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa tämä kun itsellänne on poikia.
No mulla on jo aikuisia poikia, eikä todellakaan soitella.. ihmettelen niitä, jotka puhuu 10 kertaa päivässä, aikuisen lapsensa kanssa. Jonkinlaista läheisriippuvaisuutta kai se on.
Ei häiritse laisinkaan. Hyvä että miehelläni on läheiset välit äitiinsä.
No entäs kun miniäni on minuun yhteydessä lähes päivittäin? Mahtaako se ärsyttää poikaani tai minun miestäni?
No jos on lapsiperhe ja se anoppi soittaa illalla kun olisi sillä pojallaan muutakin tekemistä niin kyllä, kyllä ärsyttää.
Ylimalkaan sellainen omituinen puhelimessa juoruaminen on typerää. Asiasta soittaminen on eri asia. Tai jos on vanha niin ymmärrän, että esimerkiksi joka ilta viestitellään, että kaikki on kunnossa.
Poikani soittaa parin viikoin välein. Ei kauan puhuta kun jo kuuluu kimitys, lopeta jo, pitäis tehdä sitä tai tätä. Poika onkin siirtynyt soittamaan työmatkallaan pysäkiltä kotiin kävellessään.
Itse en soita koskaan. Jos ihan välttämätöntä asiaa whs-viesti.
Vierailija kirjoitti:
Poikani soittaa parin viikoin välein. Ei kauan puhuta kun jo kuuluu kimitys, lopeta jo, pitäis tehdä sitä tai tätä. Poika onkin siirtynyt soittamaan työmatkallaan pysäkiltä kotiin kävellessään.
Itse en soita koskaan. Jos ihan välttämätöntä asiaa whs-viesti.
No hyvä että poika on oppinut tehokasta ajankäyttöä.
Omat vanhenpani ovat kuolleet. Puoliso on valehtelematta ainakin 10 tuntia viikossa puhelimessa äitinsä ja tätiensä kanssa. Ei varmaan puheluiden aikana huomaisi vaikka lapset olisisivat tulessa
Parisuhteessakin on yksityisyys. Toista ihmistä ei voi omistaa eikä aikuista miestä voi kohdella kuin lasta. Aikuiset saavat soitella ja viestitellä toisilleen niin usein kuin haluavat ja hyväksi kokevat. Jokaisen aikuisen tehtävä käyttää järkeä ja rajata asiat, joista parisuhteen tai perheen ulkopuolelle puhutaan. Jos puheluita tai viestejä tulee liikaa, vastaanottaja rajatkoon ne itse. Jos haluaa, voi parisuhteessa riidellä aamusta iltaan ja illasta aamuun.
Hae AP sille anopille lähestymiskielto.
Todella törkeä läheisriippuvuus. Miehesi on nyt Sinun omaisuutta, ja voit tehdä sille mitä haluat.
Jopa jättää sen sian...
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessakin on yksityisyys. Toista ihmistä ei voi omistaa eikä aikuista miestä voi kohdella kuin lasta. Aikuiset saavat soitella ja viestitellä toisilleen niin usein kuin haluavat ja hyväksi kokevat. Jokaisen aikuisen tehtävä käyttää järkeä ja rajata asiat, joista parisuhteen tai perheen ulkopuolelle puhutaan. Jos puheluita tai viestejä tulee liikaa, vastaanottaja rajatkoon ne itse. Jos haluaa, voi parisuhteessa riidellä aamusta iltaan ja illasta aamuun.
On asiatonta soitella jatkuvasti. Pitää hommata oma elämä, eikä roikkua aikuisissa lapsissaan.
Asiasta soittelu on ihan ok, mutta tuo ei ole.
Mun anoppini omaksui tavan soitella minulle keskellä päivää. Teen kotona töitä.
Mitään asiaa ei ollut koskaan, liirumlaarumia naapurin Mairen uusista verhoista ja päläpäpälä.
Jos en vastannut, hän soitti uudestaan ja uudestaan. Vastaaajan hengitti, mutta kun asiaa ei oikeasti ollut, ei jättänyt viestiä.
Lopulta sanoin, että mitä jos hän soittaisi pojalleen, kun en minä edes tunne sitä naapurin Mairea. Anoppi oli ihan kauhuissaan, että eihän hän nyt poikaansa voi työaikaan häiritä. Jep.
Todellakin. Meillä se on muutaman kerran viikkoon. Pilaa avioliittomme horinoillaan.