Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stereoidi hirmu veti 3000 punnerrusta tunnissa

Sanon vaan
15.04.2023 |

https://www.is.fi/urheilu/art-2000009521394.html?utm_source=dlvr.it&utm…

Uskotteko muka tuohon. Itse en usko todellakaan että sai täysin puhdasta punnerrusta edes 1000 kertaa tunnissa. Minuutissa se tarkoittaa 50 punnerrusta ilman taukoja edes.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinikä tollasilla"hirmuilla"on max 40-45 vuotta.

Vierailija
2/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruce Lee teki kevyesti tuhansia punnerruksia vaikkei ollut mikään steroidihirmu lainkaan.

Lisäksi teki punnerruksia siten että käytti vain kahta sormea kummastikin kädestä.

Yhden punnerruksen pystyi muistaakseni tekemään vain käyttäen yhtä sormea toisesta kädestä.

Bruce Leen iskut olivat myös niin kovia, etteivät nyrkkeilysäkit tahtoneet niitä kestää, vaan ne hajosivat hänellä tosi helposti. Hän oli kuitenkin kevytrakenteinen henkilö.

Karaten silloinen maailmanmestari Chuck Norris sanoi, ettei ollut mitään jakoa Bruce Leetä vastaan.

Vierailija
4/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen guinessin ennätys oli jotain 2700, et eikai toi ny mahotonta pitäs olla. Hyväs kunnos kaveri. 

Vierailija
5/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus huippu urheilija ja voisin esimerkiksi salibandyn sm kultaa. Treeneissa punnerruksia tehtiin usein ja treeni kaudella. Minuutissa ennätykseni on 49 punnerrusta. Puntteja nostin 20 vuotta ja siltin en saanut edes 50 punnerrusta joten 3000 punnerrusta tunnissa on täysin mahdotonta minun mielestäsi. Tuon tyypin on pakko käyttää aineita stereoideja tai kaikkea ja en tosiaan usko että puhtaita punnerruksia olisi 3000. Puhdas punnerrus on että rintakeha osuu lattiaan aina ja kädet menee suoraksi kun punnertaa ylös.

Vierailija
6/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4747 kirjoitti:

Olin joskus huippu urheilija ja voisin esimerkiksi salibandyn sm kultaa. Treeneissa punnerruksia tehtiin usein ja treeni kaudella. Minuutissa ennätykseni on 49 punnerrusta. Puntteja nostin 20 vuotta ja siltin en saanut edes 50 punnerrusta joten 3000 punnerrusta tunnissa on täysin mahdotonta minun mielestäsi. Tuon tyypin on pakko käyttää aineita stereoideja tai kaikkea ja en tosiaan usko että puhtaita punnerruksia olisi 3000. Puhdas punnerrus on että rintakeha osuu lattiaan aina ja kädet menee suoraksi kun punnertaa ylös.

no et hääppönen urheilija sitten ollut. Minuutissa olen tehnyt 90 puhdasta punnerrusta, mutta tuota tahtia en tosiaan pystynyt pitämän minuuttia pidempään yllä vaan sitten iski hyytyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi