Saan naisen kuin naisen riisumaan paitansa pelkällä yhdellä lauseella
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sanon vain, että kaula-aukossasi on hämähäkki.
Mies
No pöh. Ikään kuin jokainen nainen pelkäisi hämähäkkejä. Mulla on niitä lemmikkinäkin.
En mäkään hämppyjä pelkää. Enkä tapa niitä kotona koska nehän on hyödyllisiä, meidän pikkuapureita.
Vierailija kirjoitti:
Mies
Olen luontovalokuvaaja. Valokuvaan myös hämähäkkejä. Minua ei haittaa, jos kuvattavani kävelee hetken paidallani. Joten, ei täältä. Minun paita ei liikahda.
Tuskin saat mua riisumaan paitaani ydelläkään lauseella t: Tanja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
No tämä nainen ei riisu paitaansa moisen lauseen vuoksi. Taitaa sinulla olla aika vajavainen kokemus naisista.
Asetit juuri itsesi kaikkien naisten mittariksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies
Saisit hävetä silmät päästäsi kun kirkuisin hulluna ja luultavimmin tempaisisin siitä ravintolan pöydästä pöytäliinan, jolla huiskisin hämähäkkiä.
Jokainen araknofoobikko tietää, ettei olisi aikaa saati järkeä riisua, koska silloinhan hämähäkki takertuisi hiuksiin.
Paikalle hälytettäisiin henkilökunta ja poliisi, sillä syntyisi vaikutelma, että pahoinpitelet minua. Järkkärit taluttaisi sut välissään kadulle ja antaisi porttikiellon.
Mua lohduteltaisiin ja tuotaisiin ilmainen konjakki.
Eikä me tavattaisi enää ikinä.
Tissit, hihhii, tissit niinkuin äipällä, hihhiipääsispä taas äitin tissille uuh en käsitä miksi äiti vieroitti olenhan vasta 55 vuotias. Kyllä meidän äippä olis voinu mua imettää. Mutta se synnytti toisen lapsen kun olin kolme tai neljä, äipän huomio meni veljeen. Minusta tuli maailmannapa narsisti. Saan aina katsoa tissejä kun huvittaa, sillä minulla on oikeus!
Ei niin, kun ei ole paitaa mitä riisua. Kovinpa on sanoisinko miniatyyriset imettimet!