Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alusvaatteet lääkäriin.

Vierailija
15.04.2023 |

Onko kauhean noloa laittaa kauniit pitsiset alusvaatteet lääkäriin jossa joutuu tutkittavaksi? Millaiset alusvaatteet yleensä laitat? Muistui mieleen vaan yksi ketju jossa puhuttiin että liian seksikkäät alusvaatteet lääkäriin on nolouden huippu. Sitten on vaihtoehtona noita kulahtaneita mummo housuja.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaiva alusvaatteillasi on?

Vierailija
2/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä lääkäriä sun alusvaatteet kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joita käytän muutenkin

Vierailija
4/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myitakin vaihtoehtoja kuin mummo ja seksikäs pitsi. Laita semmoset perus malliset.

Vierailija
5/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne alusvaatteesi lääkäriä kiinnosta. Ihmiset aina luulevat olevansa niin ainutlaatuisia ja mieleenjääviä. Lääkäri tekee työtään ja näkee päivittäin paljon kiinnostavampia asioita kuin sinun alusvaatteesi.

Laita ihan ne alusvaatteet mitkä haluat.

Vierailija
6/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen ja sain hankittua vihdoin ja viimein kauniimpia alusvaatteita. Lääkäri on nuorempi mies joten mietin pitäisikö vain laittaa ne kulahtaneet munmohousut ja liivit ettei lääkäri ajattele että olen joku epätoivoinen puuma kerjäämässä huomiota.

Vierailija
7/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset pikkarit ruskealla kiitoradalla on parhaat lääkäriin.

Vierailija
8/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen ja sain hankittua vihdoin ja viimein kauniimpia alusvaatteita. Lääkäri on nuorempi mies joten mietin pitäisikö vain laittaa ne kulahtaneet munmohousut ja liivit ettei lääkäri ajattele että olen joku epätoivoinen puuma kerjäämässä huomiota.

Ehkä se lääkäri on kuitenkin aikuismaisempi kun sinä.

Vierailija
9/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule kun ei sitä lääkäriä sinun kalsarisi kiinnosta eikä kyllä pitäisi sinuakaan jos olet oikeasti sairas.

Vierailija
10/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se lääkäri edes niitä alusvaatteita näe.

Nehän riisutaan pois, sermin takana, ennen tutkimuspöydälle menoa.

Vierailija
11/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin enemmän se mitä siellä alla on varmaankin

Vierailija
12/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule kun ei sitä lääkäriä

sinun kalsarisi kiinnosta eikä kyllä pitäisi sinuakaan jos olet oikeasti sairas.

On krooninen sairaus mutta voin hyvin. Lääkärikäynnit ja erityisesti tutkimustilanteet ovat itselleni vaikeita. Aina käyn naislääkärin luona mutta nyt ei ole vaihtoehtoa. Joskus voi miettiä näin vähäpätöisiä ja tyhmiä juttuja. Onneksi tuli asiallisia vastauksia.

AP

Vierailija
13/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei niitä ite, lääkäri voi vaikka vetää ne alas jos haluaa nähdä kaiken

Vierailija
14/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Ap. Eiköhän niillä liian seksikkäillä alusvaatteilla tarkotettu ihan seksihepeneitä, eikä kauniita pitsi alusvaatteita.

Vierailija
15/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat perusvaatteet, ne jotka laitat töihin lähtiessäsi. Jos olet h oo ra, ja puet vain mustaa pitsiä, sekin on ok. Ei ne lääkäriä kiinnosta, mutta itsellä on parempi olo, jos on ns asiallinen.

Vierailija
16/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule kun ei sitä lääkäriä

sinun kalsarisi kiinnosta eikä kyllä pitäisi sinuakaan jos olet oikeasti sairas.

On krooninen sairaus mutta voin hyvin. Lääkärikäynnit ja erityisesti tutkimustilanteet ovat itselleni vaikeita. Aina käyn naislääkärin luona mutta nyt ei ole vaihtoehtoa. Joskus voi miettiä näin vähäpätöisiä ja tyhmiä juttuja. Onneksi tuli asiallisia vastauksia.

AP

eikö se olisi kivaa jos mieslääkäri vetäisi pikkuhousut alas ja olisit siellä pinppisilteen, ja lääkäri näkisi kaiken

Vierailija
17/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti on nolouden huippu mutta Ei lääkärit katso Potilaan vaatetusta vaan tutkii potilasta ja hoitaa myös tarvitassessa leikkaa ja ompelee tikkiä jos on tehtävä leikkaus mutta pieniä leikkausia .

Kun pitää olla kyllä kirurgi jos on suurempi operaatio.

No eihän tässä mitään leikkauksista kirjoitettukaan mutta yleensäkin ..

Lääkäri tekee vain niitä toimia mitä hänen koulutuksensa sallii ja tekee sitten vain hoitotoimen piteitä.

No itse kyllä olen laittanut kunnon peittävät ei mitään " Lappuja"

Vierailija
18/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaat perusvaatteet, ne jotka laitat töihin lähtiessäsi. Jos olet h oo ra, ja puet vain mustaa pitsiä, sekin on ok. Ei ne lääkäriä kiinnosta, mutta itsellä on parempi olo, jos on ns asiallinen.

sukkanauhat ja tosi pienet pitsipikkuhousut, jotka lääkäri voi sitten vetää nilkkoihin asti ja näkee sen sun pinpin kokonaisuudessaan, avaa huulet yms. tutkii klitoriksen

Vierailija
19/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tunnustettiin perna ja oli liivit päällä, ei niitä tod.tarvinnut riisua.

Vierailija
20/22 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en kotona ollessa välttämättä käytä alkkareita :D meinasin jättää laittamatta mennessä lääkäriin. No onneks laitoin vaikka lopulta ei mun tarvinnutkaan housuja laskea. Mutta olis ollu noloa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan