Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toisen miehen pussailu pettämistä?

Vierailija
15.04.2023 |

Jos oli ihan hirveessä kännissä eikä olis tehnyt sitä selvin päin ollenkaan?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran antanut pitkän pusun kaverin pikkuveljelle. Olimme kumpikin hieman humalassa ja näkijöinä oli useampi ihminen, kuten pojan sisko. Minusta se oli ihan hassuttelua, eikä tullut kyllä minkäänlaista huonoa omatuntoa tuosta. Miksi siis olisin kertonut tuosta miesystävälleni. Tilanteesta on jo lähes 20 vuotta aikaa, eikä taivas ole pudonnut. Tilanne mielestäni ratkaisee. Jos nyt menisin kertomaan asiasta, niin miehenihän vaan pettyisi ja tuntisi itsensä petetyksi, joka olisi ihan turhaa. 

Vierailija
22/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu mitä olet sopinut miehesi kanssa. Meillä olisi, mutta saattaisin yhden känni pusun antaa anteeksi, jos kertoisi ja katuisi. 

Kivitys miehelle ja pallitkin pois. Katumusta lopun elämä. Eroa ei saisi ottaa. Kuullostat ihanalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään yleisiä sääntöjä, ainoastaan sinun ja puolisosi sopimat.

Elämänkokemuksen perusteella: Jos joudut miettimään, että petitkö, niin yleensä joku raja on ylitetty.

Vierailija
24/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailu pettämistä? Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
25/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas, etsin teidän parisuhdesäännöt....

Tjoo-o, kyllä täällä sanotaan, että pussailu rikkoo luottamuksen rakentamisen momenttia 8.

Vierailija
26/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot eivät pidä pussaamista pettämisenä.

Vierailija
27/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Tuu tänne pussailee

Vierailija
28/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot eivät pidä pussaamista pettämisenä.

Eikä kukaan vähäkään järkevä ihmien. Eri tietysti jos se jatkuu toistuvasti ja kähmitäänkin oikein huolella. Pussailu voi olla kyllä ihan viatonta ystävämielessä tapahtuvaa. 

Vierailija
29/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kelan täti Annikkia hermostuttaa, jos oma mies menisi pussamaan toista, koska itse ei ole saanut mieheltään edes hyvän päivän toivotusta vuosikausiin. 

30/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tässä suht tuoreessa (4v) suhteessa missä paljon rakkautta tuo olis tosi ikävää ja kyllä kumpikin varmasti pettämisenä pitäisi, jollain lailla luottamus menisi kuitenkin kun nyt aivan selvää että mitään tuollasta ei tietenkään tehdä tai ole. En tanssisi vieraan miehen kanssa enkä antaudu baarissa keskusteluihin, ei vaan kiinnosta olleenkaan tässä suhteessa. Ei ole ikinä kiinnostanut. Kumppanin osalta olen ymmärtänyt että tuntee samoin ja on jotenki luonnollisesti asettunut meidän suhteen rajat näin, varsin tiukiksi. Kaikenlaista ikävää itse tehty ja exät tehneet meille menneisyydessä niin sekin lienee syy että tässä suhteessa ei kiinnosta mitään pelleillä.

Muuten ok viesti, mutta en ymmärrä miksei vieraan miehen kanssa voisi tanssia tai puhua. No, käyn lavatansseissa en baareissa.

Vierailija
31/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Pettäminen on luottamuksen pettämistä, ei mikään tietty teko. 

Vierailija
32/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännisekoilu on pettämistä jos tekee slelaista mikä selvin päin lasketaan pettämiseksi. Muutenhan voisit ihan hyvällä omallatunnolla vetää kauhean suojakännin ja levittää lettusi ja imasta ahnaasti ison mustan kyrsän sisääsi ja huutaa orgasmissasi karvaisten pallien läpsyttäessä peräreikääsi ja siitä vain hipsiä takaisin kotiin siipan kainaloon nukkumaan humalan pois - ja huomenna sama uusiksi. 

Vierailija
33/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tässä suht tuoreessa (4v) suhteessa missä paljon rakkautta tuo olis tosi ikävää ja kyllä kumpikin varmasti pettämisenä pitäisi, jollain lailla luottamus menisi kuitenkin kun nyt aivan selvää että mitään tuollasta ei tietenkään tehdä tai ole. En tanssisi vieraan miehen kanssa enkä antaudu baarissa keskusteluihin, ei vaan kiinnosta olleenkaan tässä suhteessa. Ei ole ikinä kiinnostanut. Kumppanin osalta olen ymmärtänyt että tuntee samoin ja on jotenki luonnollisesti asettunut meidän suhteen rajat näin, varsin tiukiksi. Kaikenlaista ikävää itse tehty ja exät tehneet meille menneisyydessä niin sekin lienee syy että tässä suhteessa ei kiinnosta mitään pelleillä.

Muuten ok viesti, mutta en ymmärrä miksei vieraan miehen kanssa voisi tanssia tai puhua. No, käyn lavatansseissa en baareissa.

Lavatanssit on tosiaan vähän eri juttu :D

Vierailija
34/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. 

Pettäminen on luottamuksen pettämistä, ei mikään tietty teko. 

Parisuhteessa pettämisellä tarkoitetaan seksiä.

Vierailija
35/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni pussailu on tärkein osa esileikkiä, että olisi pettämistä. Se on ehkä suurin sellainen yksittäinen asia joka saa mut kuumaksi. Tietenkin myös sellainen yleinen "kieriskely" miehen kanssa, mutta pussailua ei voita mikään.

Että jos tuota tekisin vieraan kanssa niin ei olisi oikein!

"Kieriskely" ?? Maassako?

Vierailija
36/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin että jos tuohon tilanteeseen alunperin päätyy, ei suhde ole sitä mitä toivot. 

Vierailija
37/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut.

m55

Vierailija
38/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on susta ok toisinpäin, voihan se sit olla ok noinkin päin? Ainoa, joka sen tietää on se sun partnerisi. Mutta jos känni saa sut tekemään tuollaista, suosittelen juomisen lopettamista.

Just näin, voit miettiä onko susta ok, jos oma kumppanisi pussailee toisen kanssa. Se mikä sallitaan, pitänee sitten sallia molemmille.

Vierailija
39/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Mä oon pussaillut exän kanssa ja ihan selvinpäin. Minä olen vapaa. Hän ei. 

Mitäs elää suhteessa, johon ei ole tyytyväinen. 

Vierailija
40/40 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettämistä ! 

Känni ei ole puolustus.